19 paź 2018

Powiedz, że zostaniesz! Recenzja.

organic life fitoregulator


Byłam bardzo ciekawa kolejnej książki Corinne Michaels.
"Powidz, że zostaniesz."

jesień

Autorkę znam z Consolation i Conviction . A teraz przyszła kolej na kolejną wspaniałą historię miłosną. Jesteście gotowi?? 
Ja tak!

książka

kwiaty

Jak często dostajemy drugą szansę. Raz? Dwa? A może to zależy od nas? Od tego czy chcemy ją ponownie wykorzystać czy poddać się. 
Jeśli twoje całe dotychczasowe życie legnie w gruzach, raz a potem kolejny - czy masz jeszcze siłę się podnieść? 

powiedz że zostaniesz
Presley miała doskonałe życie, dwóch wspaniałych synów, cudownego męża, pracę marzeń, piękny dom, bliską zaufaną przyjaciółkę. Czuła się spełniona. To była jej druga szansa. Kiedyś została bardzo zraniona, ale wyszła z tego obronną ręką. Poukładała sobie wszystko. Było  idealnie. 

Do momentu kiedy jej mąż zdecydował, że to koniec. Kobieta jest zdruzgotana. Nic bowiem nie zapowiadało, że znajdzie się w takiej sytuacji. Jest zdezorientowana, ponieważ myślała że prowadzą z mężem wspaniałe życie. W kolejnych dniach wychodzą na jaw kolejne sekrety męża. Presley dochodzi do granicy - bo już nie może być być gorzej!

porcelana wałbrzychJedynym wyjściem jest powrót do domu rodzinnego - do miejsca  z którego uciekała, w którym nigdy nie chciała zostać. Musi opuścić całe wymarzone życie i wrócić do małej mieściny, w której wszyscy się znają. Odczuwa to jako swoją wielką porażkę a złość jej synów, że muszą jechać z nią jest kolejnym  przygnębiającym aspektem. Wie, że będzie musiała stawić czoła plotkom, wścibskim pytaniom: co się stało, że jednak wróciła.  Na początku robi wszystko żeby do tego nie dopuścić - ale nie daje rady sama. Poddaje się i wraca.

vintage porcelainTu będzie musiała stawić czoła swoim rodzicom z którymi widziała się zaledwie raz przez 18 lat. Z bratem który ma jej za złe, że to ona wyjechała a on musiał zostać aby pomagać rodzicom w gospodarstwie. Z przyjaciółmi z którymi od lat nie miała kontaktu. A także z historią o dawnej miłości. Historią jak z bajki, którą żyło całe miasteczko a która zraniła ją do granic.

Od razu polubiłam główną bohaterkę. Jest szczerą i silną kobietą, która przeszła już wiele załamań. Więcej niż na początku się spodziewałam.  Ma swoje sekrety i stara się je strzec, ponieważ mogą zranić jej bliskich. Ale w małym miasteczku trudno jest utrzymać coś w tajemnicy. Do tego dochodzą emocje, stare zażyłości i zaszłości. Presley stara się rozwiązać bieżące problemy, poukładać życie swoje i synów ale to nie jest takie proste. Zwłaszcza kiedy pojawia się osoba która bardzo ją zraniła i której dziewczyna już nigdy nie chciałaby spotkać. 

Czy Presley poukłada sobie relacje z rodzicami i bratem? Jak długo zostanie w miasteczku? Czy uda jej się wyjaśnić stare nieporozumienia? Czy odnajdzie spokój - a może znajdzie miłość? Nie zdradzę Wam - miejcie radość z czytania - tak jak ja miałam :)

powiedz że zostaniesz


Zaczyna się ciepła jasień - planujecie tak jak ja czytanie w plenerze?



*
Pani KoModa.
Dziękuję za możliwość przeczytania książki wydawnictwu:
Ps a ja już zaczynam kolejną książkę :)
" Kraina opowieści."

chris colfer

Pierwszy tom bestsellerowej serii przygodowej dla czytelników w każdym wieku, autorstwa popularnego aktora, zdobywcy Złotego Globu, Chrisa Colfera, znanego przede wszystkim dzięki kultowemu serialowi "Glee".

23 komentarze:

  1. Bardzo chętnie przeczytam:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli tylko będzie słonecznie - czytanie w plenerze obowiązkowe!:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna recenzja :) Warto przeczytać !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci kochana lektury tej książki. Sama bardzo chciałabym ją przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ja też polubiłabym główną bohaterkę. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. :) lubię to :) czytanie w plenerze uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytanie zawsze... w domu, podróży i plenerze również :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie, chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kawy są z Five o'clock, mają liczne sklepy stacjonarne, a także internetowy:)

    akurat tą krainą opowieści mnie zainteresowałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  10. W plenerze może nie, ale na kanapie okryta ciepłym kocykiem z kubkiem rozgrzewającej herbaty, jak najbardziej :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tą książką:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś nie mamy co marzyć o ciepłej jesieni bo wieje strasznie :P Ale pod kocykiem z herbatką można poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa recenzjea musze zapamietac tytul:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie czytam ostatnio, a jesienna pora (zwłaszcza ta chłodniejsza) mnie do tego zniechęca aby czytać na dworze! :D Książka must have! Musze ją mieć i tyle ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię że musisz ją mieć :)

      Usuń
  15. Nie znam wymienionych przez Ciebie książek, ale mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy czytanie w ogrodzie to też plener?
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!