24 lut 2016

Ramka DIY + Lista zakupów nowy pomysł.

Lubię malowanie na szkle.
Nawet jak brakuje mi farb już z reliefem można zrobić fajny projekt.


Mam dużo zdjęć więc cały czas brakuje mi ramek.
Korzystając z mojej ulubionej książki postał kolejny projekt
W oryginale były paski ołowiane. 


A tu już moja kalka.





zrób to sam

A propo pepitki. 
Skończyły mi się już karteczki z listy na zakupy .
 Postanowiłam coś zrobić z magnesu który mi pozostał.


Rozcięłam magnes na 3 i zaokrągliłam rogi.



A było tak :


Bawicie się z Galą Twórców???
Ja tak! 
Jako uczestnik konkursu i jury.
Ja już wysłałam smsy na moje ulubione blogi.
A Wy??
Moje zgłoszenie. 
Użyłam:
* Antyrama.
* Relief  srebrny Maimeri
*
Pani KoModa.

46 komentarzy:

  1. Oj Kochana widzę, że pomysłów Ci nie brakuje :) Świetna ramka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje pomysły są rewelacyjne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu mnie zaskoczyłaś. Fajnie to wyszło. Wysłałam już na Ciebie sms :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rameczka;) kreatywniejemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez jesteś pomysłowa :)) zaskakujesz kolejnymi diy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wykorzystanie notesu, a twoja rama mnie zachwyciła totalnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną ramkę sobie zrobiłaś :).

    Też by mi było szkoda wyrzucić taki magnes ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramka sztukateryjna praca :) Pięknie wyszła- masz rękę do malowania na szkle . Misja ratowania
    magnesu udana- czyli nic nie idzie na wyrzucenie :) Jak zwykle zaskakujesz nas pomysłowym DIY. Ściskam Cię serdecznie i jasne, że oddam na Ciebie głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że u mnie nie ma zlituj. Nie ma wyrzucenia. :-D

      Usuń
  9. ależ z Ciebie kreatywna kobietka :) Bardzo podoba mi się rameczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak?? Fajnie, że nie tylko mi się ona podoba.

      Usuń
  10. Świetny pomysł na ramkę! Ja bym pewnie poszła w inny wzór i inne kolory, ale koncepcja bardzo do mnie przemawia - brawo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog daje mi tyyyle pomysłów, że ojej!!;))
    Ramka super, choć ja i tak najbardziej lubie Twoje pepitkowe ewolucje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No Kochana moja ! Rewelacyjnie CI to wyszło ! Uwielbiam Malunki na szkle ! Jak Ci idzie wyzwanie książkowe? Ja jestem o jedną książkę do przodu niż sobie postanowiłam :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - szkło jest bardzo wdzięczny materiał!

      Usuń
  13. Super pomysły. Ramka jest cudna,ten wzór elegancki i spokojny. Gratuluję kreatywności :) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och jaka przepiękna. Świetne pomysły, jesteś inspiracją :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba - bo jest taka prosta :)

      Usuń
  15. Świetne wykonanie, podziwiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na prawdę bardzo proste. Polecam spróbować. Można takie ramki zrobić na prezent na przykład :)

      Usuń
  16. Zawsze wolałam ramki od antyram, ale Twój pomysł na antyrame jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam już za antyramami - a te kt mam przerabiam :)

      Usuń
  17. Bardzo fajny pomysł na dekoracje ramek. Też dawno temu malowałam farbami do szkła. To prawda że warto je wykorzystać do samego końca, a czasem wychodzą nam ciekawe projekty :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś co chwilę coś malowałam na szkle :) Bardzo to lubiłam...

      Usuń
  18. Śliczna ramka, też bardzo lubię dzieła malowane na szkle. Tu dodatkowo podoba mi się połączenie bieli i połysku. PS. Wow, nie wiedziałam, że jesteś w jury Gali Twórców. Super sprawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bo sama wysyłam smsy :) głosuję więc chyba jestem w Jury !! hahahahahah :)

      Usuń
    2. Ahaaa, no tak - teraz rozumiem. :-) To może ja też zasiądę w jury? :-)))))))

      Usuń
    3. HAhahaahha nom - koniecznie :)

      Usuń
  19. fajny pomysł z tym magnesem i tkaniną!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!