6 paź 2015

Liebster Blog Award.

Cóż mogę powiedzieć?
Dziękuję ma.kesz  :)


Ma.kesz robi wyjątkowe rzeczy.
Kilka mnie zainspirowało :) 
Myślę, że wato odwiedzić tego bloga!
*
Moje odpowiedzi na pytania

1.Twoje prace powstają powoli i z rozmysłem, czy też błyskawicznie i żywiołowo?
Najpierw jest długi okres planowania, przeżywania zmiany a potem energicznie zabieram się do pracy.

2.Lubisz bardziej kolorystykę ,,ziemi", czy kolorowy szał tęczy?
Kolorowy szał… i biel.

3.Co wybierasz: coś czarnego, czy coś błyszczącego?
Zdecydowanie czarnego.

4.Twoja ulubiona pora roku i dlaczego ta właśnie?
Lato – bo wtedy dopiero nie marznę.

5.Złoto, czy srebro?
Srebro. 

6.Jak wygląda Twoje miejsce pracy twórczej.
To całe moje mieszkanie, w każdym pomieszczeniu mam kropki na podłodze – jeszcze nie doczekałam się własnego kąta do pracy.

7.Jakiej najdziwniejszą rzecz wykorzystałaś w swojej pracy?
Metki które odcinam z ubrań (te które zawsze mnie drapią).

8.Napisz coś o swoich planach.
O planów jest masę. Tylko czasu na wykonanie za mało.

9.Słodko czy wytrawnie?
Wytrawnie.

10. Jak skowronek, wstajesz o świcie, czy raczej jak sowa czuwasz do późna?
Jestem jak SOWA!! Poluję w nocy ;)

11.Wieś, senne miasteczko czy wielkomiejski zgiełk?
Senne miasteczko.

Moje pytania to:
1. Kiedy poczułaś pierwszy raz że chcesz coś stworzyć?
2. Książka czy film?
3.Co wybierasz: matowe, satynowe, czy błyszczące?
4.Tapeata w komputerze – czyli na co patrzę każdego dnia.
5.Biały z dodatkami, czy czarny z dodatkami?
6.Idealnie wykończone czy mające oznaki ręcznego wykonania?
7.Co Cię motywuje do tworzenia?
8. Morze czy góry co jest bliskie Twojemu sercu?
9. Muzyka, TV, odgłosy domu a może cisza  towarzyszą Ci przy pisaniu postów?
10. Być czy mieć i dlaczego?
11.Twoj post który jest reklamą Twojego bloga.

Wybrałam blogi na które lubię zaglądać, które uważam za ciekawe i chcę poznać jeszcze bliżej te osoby.
Jeśli już brałaś udział w nominacjach  to do Ciebie należy decyzja czy chcesz jeszcze raz odpowiedzieć na moje pytania :)











http://shekoku.blogspot.com/





Zapraszam do zabawy :)


*
Pani KoModa

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :) W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za nominacje! To już moja druga... Miałam sie nie bawić w takie rzeczy, ale może sprobuje odpowiedziec fotografiami :)) tylko troche mi to zajmie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!