6 gru 2015

Zabaw się ze mną :) Rozdanie. DIY.

Dziś dla Was przygotowałam zabawę.
Jako, że w święta mam urodziny i imieniny chętnie podzielę się prezentami z innymi. 
Nagroda to coś ręcznie zrobionego.
Postawiłam na rzeczy DIY.
Wyjątkowe, przydatne, ciekawe.
Baner konkursowy:

rozdanie,
Co musisz zrobić żeby wziąć udział w zabawie?
* zostaw komentarz pod tym postem
* umieść podlinkowany baner na swoim blogu
* anonimowi również się bawią  (zostaw maila w komentarzu)
* zostań obserwatorem mojego bloga 
* jeśli chcesz dodaj mnie do listy obserwowanych blogów w G + 
Zabawa trwa do 20.12 do końca dnia.
Wysyłam tylko do Polski.


(Jeśli nie mieszkasz w PL - podaj adres do kogoś bliskiego i tam to wyślę.)
A więc mamy:

zestaw, rozdanie

2 poszewki na poduszki.
Ja sama mam dwie. Są ręcznie szyte, zasuwane na suwak.

poduchy, poszewkipoducha

suwak, poszewka

Dekoracyjny odświeżacz powietrza.
Szklana buteleczka którą można wypełnić swoim ulubionym esencjonalnym zapachem.
Za pomocą patyczków umieszczonych w środku, wypełni pokój przyjemnym aromatem.
Buteleczka oczywiście ręcznie malowana.

czerwony, szklany, malowanierak, znak zodiaku

szkło, szkalne, raczek, czerwony

Zakładka do książek ręcznie robiona.

diy

odświeżacz do powietrza
Miłej zabawy.
Pani KoModa.
poduszki

36 komentarzy:

  1. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Jasmine Vise

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chciałam złożyć najszczersze życzenia z okazji Mikołaja, (święto niby dla dzieci, ale czasem można pofantazjować :) ) dużo prezentów, miłości i powodzenia w bloggerowaniu :) Całuski od Pastelowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobało mi się założenie, że prezenty będą własnoręcznie zrobione :) Czasem poza wartością wymierną, finansową, mają tą nieuchwytną wartość metafizyczną, kiedy powstają czarowania dłonią i sercem. Wykonałaś piękne nagrody, czekam z niecierpliwością na wyniki! Serdecznie ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce :) Cudne rzeczy tworzysz :) Pozdrawiam, Ruda z http://niezchin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję grzecznie w kolejce,te poszeweczki mnie wzywają:) Banerek juz wisi u mnie .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zabawa. Życzę udanej zabawy, ja na razie dziękuję ;)
    Widzę że również umiesiciłaś informacje o wydawnictwie,
    tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanę grzecznie w kolejce, choć nie wiem czy mogę- bloga nie mam, całkiem anonimowa nie jestem - nie wiem, mimo wszystko pozdrawiam cieplutko- te kwiaty na poszewkach cudne
    tarkowska.anita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się niestety nie zapisuję, ponieważ wyjeżdżam na pewien okres czasu, ale 3mam kciuki dziewczyny za was ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,Naprawde sliczne candy.Uwielbiam rzeczy recznie robione,wiec jak mozna to z radoscia zapisze sie i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. A więc biorę udział :D
    Już dodałam do obserwowanych bloga a baner wylądował u mnie na głównej :) Tak serio to poszewki mnie podkusiły najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział :)
    Baner wisi na blogu: http://kamira90.blogspot.com
    A obserwuję jako Kamira90

    Pozdrawiam Serdecznie :)

    Super Nagrody więc warto zagrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością zapisuję się do Twojego rozdania :) Przygotowałaś cudowne podarunki od serca.
    Wstawiam banerek u siebie na blogu.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. biorę udział
    blog obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. biorę udział
    blog obserwuję jako Zdzisława Imianowska
    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne poszewki, zauroczyły mnie są w typie angielskiego domku o jaki marzę... małego królestwa błogiego relaksu. Uwielbiam motyw różany :) Staję zatem do zabawy :) Banerek biorę na swojego bloga, a i obserwatorem podwójnym jestem.
    Pozdrowienia gorące.

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział! :)
    mój mail: a.wloch94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam że takie rarytasy ma się ochotę przygarnąć xD Jestem cichą wielbicielką kolekcjonowania zakładek <3
    Banerek na sadiart.blogspot.com
    email: zagisama@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I Ja to przegapiłam ? No nie może być ;) czekam na inne rozdawajki :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!