13 gru 2016

WYZWANIE NA 2017 ROK! + Wypiórowanie.

Już się szykuję na przyszły rok.
Mam i dla Was niespodziankę!.
*
grafiki
Uzupełniałam moją biblioteczkę i od razu nabrałam ochoty
żeby już teraz coś zaplanować na nowy rok.

do druku

Postanowiłam zrobić dwie wersje wyzwania książkowego. 

szkice

Jedną na 12 książek.

szkice brystol

Drugą na zacne 52 sztuki! 

biblioteka

Inspiracje jak zawsze  z natury ;)

szkicowanie

Raz,dwa, trzy - próba mazaków!

malowanie czarne

zrób to sam

 Potem wygumkowałam pozostałości po ołówku. 

biblioteka

W obu wersjach zostawiłam troszkę miejsca w razie gdyby trzeba było dopisać kolejne książki! 
Będę używała wersji 52 książki.
Jeśli ktoś chce - CHĘTNIE PRZEŚLĘ ORYGINAŁ WERSJI 12 KSIĄŻKOWEJ.

wydrukuj plakat

Proponuje je również w wersji do druku! 



*
*** Wypiórowanie ***
czyli wypróbowanie pióra :) 
Kolejne pióro w mojej kolekcji .

dobre pióra

Jak go zobaczyłam w sklepie wiedziałam, że z wielką przyjemnością go kupię.
A zaraz Wam zdradzę dlaczego!

pióro

Najpierw bardzo dobrze obejrzałam sobie stalówkę.

pisanie

Ale dopiero w domu mogłam stwierdzić czy będzie dobrze pisało.

wieczne pióro

Byłam podekscytowana i ciekawa jak będzie pisało.
I nie zawiodłam się!

pisanie atrament

Pióro pisze rewelacyjnie miękko.
Lekko się trzyma w ręce.
Jest wytrzymałe - upadło mi kilkanaście razy na płytki w pracy i nic.
(stąd te kropki na skuwce)
Po napełnieniu od razu zaczyna pisać, nie przerywa, nie drapie kartki.
I największy plus - kosztuje 2,49 zł! 
Zakup zrobiłam w Auchan! 
Jeśli masz ochotę zacząć swoją zabawę z piórem takie pióro może być świetnym początkiem. 

stalówka
*
blog

Pani KoModa

PS mój Mikołaj przyniósł mi same cudowności a Wasz?mikołaj

99 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że w Auchan można kupić takie tanie pióro. Rewelacja! A prezenty super, ja na swoje czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja teraz muszę się wybrać do Auchan :)

      Usuń
    2. Można kupić - ja się nie wahałam ani chwili :)

      Usuń
    3. Agata - polecam zdecydowanie!

      Usuń
  2. Bardzo lubię pisać piórem a to w dodatku kolorowe-fajne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tym razem stwierdziłam że nie chcę kolejnego czarnego...

      Usuń
  3. Świetny książkowy projekt Ewa :) Dawno nie pisałam piórem, chyba muszę to nadrobić :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ja się chyba zapiszę na te 52książki :)
    pobieram Twój szkic książkowy i szkoda, że do Auchan mam kawał drogi pióro za 2,49.... :)
    i wiesz, że ostatni raz piórem chyba w podstawówce pisałam.......
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Auchan mam 15 min na nogach, więc czasem tam chodzę.

      Usuń
  5. Jestem co najmniej zszokowana ceną pióra... :) Książki, książki, książki - w sumie nie mam nigdy postanowień noworocznych, ale może w tym roku coś zmienię i ogarnę choć 12 tytułów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 52 sztuki to dla mnie duże wyzwani echoć w tym roku prawie zrealizowane. Grafiki twoje sa super i pewnie sie na nie skusze choć byc może poczynię tez własne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne grafiki.
    Piórem piszę już od dawna. Uwielbiam ten rodzaj kaligrafii.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na co dzień używam pióra - w pracy również !

      Usuń
  8. Powodzenia w wyzwaniu!!! Czytać ksiązki uwielbiam:)
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś kreatywna. Piękne grafiki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać jak je uzupełnię!

      Usuń
  10. Powiem córce bo pisze piorem. Super prezent dostalas ja nie dostałam.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałaś mnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądam różne Twoje pomysły od dawna, ale dopiero teraz zorientowalam się, że Ty bardzo ładnie rysujesz. Oj, masz dziewczyno talentów moc:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak jak moja mama - ale coś tam mi czasem idzie!

      Usuń
  13. Ja niestety swego czasu zawiodłam się na tańszych piórach, które po rozpakowaniu, albo co chwilę przerywały, albo nie działały wcale... Czasami z nostalgii aż się chce wrócić do tego przyboru, jednak tempo i ilość notatek, które mam na studiach sprawiają, że chętniej sięgam po długopis :)
    Co do wyzwania, mi w tym roku nie udało/uda się przeczytać 52, ale mam nadzieję, że 2017 przyniesie dobre, nowe zmiany :)

    PS. Piękne paznokcie!

    Pozdrawiam
    I feel only apathy


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za te 52 książki !
      Ja lubię czasem wypróbować jakieś nowe pióro!

      Usuń
  14. Oj ile ja w swoim życiu piór przerobiłam:( najlepsze jakie mam to Parker, prezent od męża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - dlatego mogę z całą pewnością polecić to!

      Usuń
  15. Super projekt książkowy! Biorę! Drukuję! Będę uzupełniać! REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ta Twoja biblioteczka. Żałuję, że ostatnio mma tak mało czasu na czytanie. Żałuję też, że coraz rzadziej piszę ręcznie, a jak już sie to zdarzy to przeraża mnie jak bardzo zbrzydł mój charakter pisma... a co do ceny pióra, nie zapomniałaś przypadkiem jednej cyferki?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomniałam - i to w nim jest najlepsze!

      Usuń
  17. Od dawna nie pisałam piórem. Kiedyś pracowałam w Sądzie w Księgach Wieczystych i tam pisało się wtedy tylko piórem:) Dużo się zmieniło od tego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas piszę - w pracy czasem jest to uciążliwe - zdjąć, włożyć skuwkę, ale daje mi to za wiele przyjemności żebym z tego zrezygnowała.

      Usuń
  18. Kiedyś lubiłam pisać piórem. Teraz preferuję cienkie długopisy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. już dawno nie pisałam piórem, Twój Mikołaj świetne prezenty przyniósł:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta rysunkowa biblioteczka to prawdziwa bomba!!! Świetny i baaardzo oryginalny pomysł! Z chęcią zawiesiłabym sobie ją jako wyzwaniowy plakat! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drukuj - chyba że chcesz tą oryginalną 12 książkową?

      Usuń
  21. Jakie to wszystko cudne! Chciałabym mieć w ręku taki talent!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czytać książki, Twoja biblioteczka jest rewelacyjna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj ja wyzwanie nie podejmę. Choć chętnie i przeczytam 12 książek :) Mam nadzieję, że w padną w moje ręce takie, które mnie pochłoną! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja jakoś za piorem nie przepadam. Nigdy nie lubiłam nim pisać.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja jakoś za piorem nie przepadam. Nigdy nie lubiłam nim pisać.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O Matko, jak ja dawno nie pisałam piórem! Wieki całe... Ostatnio chyba w gimnazjum. Jejku, uświadomiłam sobie jak ja bardzo za tym tęsknię. To jednak była jakość i komfort :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas nie mogę się powstrzymać !
      Wcale się nie dziwię że tęsknisz za tym...

      Usuń
  27. Ja od 2 lat piszę piórem, które kupiłam za... 1,49 :-D i uważam, że jest najlepsze na świecie! :-)
    Co do postanowień książkowych, to ostatnio znalazłam pare, które bardzo mnie zaciekawiły :-) W niedzielę napiszę na blogu o tym coś więcej! ;-))
    Ściskam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytam bardzo dużo, ale w przyszłym roku moje limity czasowe będą ograniczone, więc mam nadzieje ze przez pierwszych kilka miesięcy nowego roku naczytam się za cały rok;-)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh - ja czuję duży deficyt czasu! ale staram się czytać dużo!

      Usuń
  29. ja czytam więcej niż 52 książki, ale obrazki wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra! ja maksymalnie przeczytałam 60 kilka!

      Usuń
  30. sto lat nie pisalam piorem

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale genialne plansze do wyzwania! Na pewno skorzystam sobie z tej na 52 książki :) No i super prezenty, piękny kalendarz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie mola książkowego takie wyzwanie będzie idealne :) I Twój rysunek będzie dla mnie świetną mobilizacją!

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba sobie wydrukuję i kto wie, może w nadchodzącym roku uda się dobić do 52 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. :-) ja w Nowym Roku skuszę się chyba na wydruk tylko 12 książeczek :( oczywiście moje wyzwanie na rok 2016 zakończyło się sukcesem, ale... no właśnie :-) na początku 2017 przyjdzie na świat nasza najukochańsza córeczka :-))))) i nie wiem czy dałabym radę przeczytać tyle książeczek :( chociaż... kto wie :)
    Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Do 52 pozycji w tym roku to mega odległa droga... Spróbuję w przyszłym ale z 12tką - będzie prościej a zawsze przecież można dorysować kolejne tomiska, gdyby coś przybyło. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szok i ogromna przyjemność znaleźć drugą tak zakręconą osobę i to nie tylko na punkcie ksiązek, ale też mazaków, myślenia wizualnego i piór. I nie wiem jeszcze na punkcie czego ale sie dowiem bo nie ide spać - będę bloga czytać!

    OdpowiedzUsuń
  37. To ja spróbuję się zmierzyć z opcją 12+, bo 52 jest daleko poza moim zasięgiem. Przynajmniej dopóki junior nie podrośnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne to pióro :) Lubię pisać piórem :)
    Zdrowych i wesołych świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piórem się bardzo wygodnie piszę więc się nie dziwię.

      Usuń
  39. Fajny sposób na to wyzwanie! :) Masz mega kreatywne podejście do życia :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Z niecieprliwością czekam na nowe wyzwania książkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja kiedyś miałem pióro, ale nie mogłem się do niego przekonać. Ja tam wolę pisać długopisem ;) Super Pani zrobiła tą planszę :) Ciekawy pomysł :)
    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  42. Hola amiga querida ,,No conocía esos lapices ,, lindos dibujos ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie sobie zrobiłam - co by mnie bardziej motywowało! :)

      Usuń
  43. Ja już nie mogę się doczekać, kiedy w styczniu przyjdzie do mnie moja przesyłka z książkami <3 widzę, że nie tylko ja mam takiego bzika :D a co do pióra, to wieki nim nie pisałam

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zawsze genialne pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiem - też mi się podoba to!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale kreatywny pomysł na książkowe wyzwanie :)!

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pomysł!
    Ja na razie mam w głowie pióro, bardzo chciałabym nauczyć się pisać piękne litery. Na razie siedzę i czytam i aż głowa puchnie od ilości i rodzajów piór. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Buonasera Ms. Petto,
    Complimenti per il Vostro blog, mi piace leggere ma scrivere di piu'!!! molto bella questa penna!
    Ho dedicato il post 8 marzo a tutte le persone che amano leggere, con un quadro... cercavo disperatamente qualcuno che mi facesse vedere il disegno di una libreria!!! ora vedo la tua!!!
    vorrei un tuo commento ...mia pittura...( libreria!!!)
    piacere di conoscerti, siamo molto distanti ma con i nostri blog è un bellissimo modo per condividere le nostre passioni!!! vero???
    Un cordiale saluto...Carmen...Milano...Italia

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę podebrać sobie ten rysunek do wyzwania książkowe z 52 książkami. Rewelacyjny pomysł. :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!