3 paź 2016

Wyniki + LIEBSTER BLOG AWARD - nadal bardzo lubię tą zabawę!

To miło kolejny raz być nominowaną :)
Tym razem nominowałam mnie Kasia z Radosnej Chaty .
Kasia i jej blog są na prawdę radośni - warto tam zajrzeć !

1. Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga?
Cały czas miałam ochotę komentować, ale nie jako anonimowa osoba a żywa Ewa :)

2. Trzy książki, które naprawdę warto przeczytać?
1) Biblia

3. Trzy filmy, które naprawdę warto zobaczyć?
1) Terminator 2!!!!!!!!!!!!!!!
2)  Źródło
3) Wywiad z wampirem

4. Jaką cechę najbardziej cenisz w ludziach?
Dobry humor, pogodę ducha,  dobroć serca…

5. Czego żałujesz?
Że wybieram subtelność od szczerości.

6. Z czego najbardziej jesteś dumna?
Że mam " znajomości na samej górze! "

7. Czego Ci brakuje?
Czasu! Chcę spędzać więcej czasu z ukochanym , chcę więcej czasu na czytanie.

8. Jaką umiejętność chciałabyś posiadać?
Latanie zawsze mnie jarało - często o tym śnię.

9. Posty o jakiej tematyce najbardziej lubisz czytać?
DIY.

10. Czego nie lubisz w blogowaniu?

Wyskakujących okienek - potwierdź że nie jesteś robotem...

A teraz najprzyjemniejsza część!
WYNIKI!



Kto?
Co?


Piszcie mi na mail gdzie mam Wam to posłać i w jakiej opcji.
Przy okazji szukania w piwnicy i w stodole tych cukierków dla Was 
(hmmm jak to brzmi! )
natknęłam się też na nowe łupy!


Kolejną drewnianą  szufladę / skrzyneczkę / półeczkę.


 I klocki :) 
Owa półka jest bardzo stara i brudna.


Ja już zacieram łapki!


Jak myślicie nada się do kolejnej zabawy?

*
Oczekujcie kolejnych pomysłów i niespodzianek!


:)

W tle widać:
*
Pani KoModa.

48 komentarzy:

  1. Dzięki za zabawę :) Dziewczynom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)
    p.s.dużo masz jeszcze takich rarytasów w tej stodole? Daj namiary to przyjadę, pogrzebiemy razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)
    p.s.dużo masz jeszcze takich rarytasów w tej stodole? Daj namiary to przyjadę, pogrzebiemy razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? to nie wiem, ale nie przejrzałam jeszcze całej piwnicy ;)
      Oj ja też bym pogrzebała w niejednej stodole :) albo stryszku!

      Usuń
  4. No nie! Jak ja mogłam przegapić Twoją zabawę!
    Oj! teraz będę uważała, bo na tą stareńką półkę mam ogromną chrapkę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz poszukam może coś znajdę i na święta zrobię jeszcze jedną rozdawajkę!

      Usuń
  5. Gratuluję kolejnej nominacji !!! Dziewczynom też bardzo gratuluję wygranej :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom.
    Znaleziska wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta skrzynko-półka. Można ją wykorzystać do ekspozycji jakichś skarbów. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Znajomości na górze się przydają. Gratulacje dla dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola amiga querida ,, felicidades por el premio ,, espero que tengas un bello día

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję dziewczynom!!! Szczęściary :-)
    A zabawa fajna zawsze można dowiedzieć się troszkę więcej o prowadzącej bloga :) Super!!!
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde - pierwszy raz udało mi się coś wygrać! Super :)
    Co do LBA też lubię tę zabawę, ale post tego typu pojawiłby się u mnie już z pięć razy, więc teraz już odpowiadam w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że moje podkładki wylądują u Ciebie!

      Usuń
  13. Dzięki za zabawę i gratulacje dziewczyny wygranej!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale się cieszę!!! Zaraz piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego szczęścia nie odniosłam się do Twoich odpowiedzi. Wychodzi na to, że jesteśmy do siebie bardzo podobne, szczególnie jeśli chodzi o subtelność i szczerość, o DIY czy o czas i wyskakujące okienka :)
      pokrewne z nas dusze pomimo, że nie jestem fanką Terminatora 2 :)

      Usuń
    2. Dzięki za maila!
      Terminator 2 to film mojego dzieciństwa! :)

      Usuń
  15. Wspaniałe odpowiedzi :) Dziękuję za nie :)
    Podoba mi się to z lataniem - ja też bym chętnie polatała sobie :P
    Nie mogę się doczekać co stworzysz z tych półeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super odpowiedzi Kochana :* Fajnie, że znalazłaś na to czas bo miło było poczytać :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje dla dziewczyn :) Myślę, że obie rzeczy trafiły w bardzo dobre ręce :)
    Ja też chce taką stodołę pełną skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Punkt 5 - u mnie też to szwankuje, chociaż cały czas się uczę, by jednak mówić to co myślę - ale w miarę możliwości w sposób dość subtelny :)

      Usuń
  18. Też nie lubię potwierdzać, że nie jestem robotem! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne gratulacje :) A te Twoje zaprzyjaźnione źródełka to mają chyba niekończące się pokłady skarbów! :D Ale cudeńka znowu znalazłaś :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - a jeszcze nie dokopałam się do końca piwnicy...

      Usuń
  20. Szczerze gratuluję:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Szufladka przeszła koło nosa :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję , to bardzo miłe z Twojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i dziękuję za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję zwyciężczyniom :)
    Super skrzyneczkę wygrzebałaś :) I miło mi poznać Twoje imię, Ewuś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!