26 sty 2016

Plakaty do ramek. Drukujesz? Pliki do wydrukowania.

Dzięki Wam pokochałam plakaty w ramkach.
Sam pomysł wydał mi się zachwycający.
A wykonanie - super proste!
Oczywiście często drukuję je za Wami .
Czasem też robię swoje :) 
Zobaczcie!

kawa
Kawa - klik
Ja dla siebie zrobiłam takie:

jestem wdzięczna

ikea

Chcesz to też sobie druknij :)


plik do druku

Macie? lubicie? drukujecie? 

pepitka

Pytacie mnie o  łapacz snów :)
To kolorowanka!
Wejdźcie do Kingi  - tam znajdziecie wiele innych pięknych ilustacji .





Uwielbiam Wasze kalendarze :) 



Wcześnie plakaty pokazywałam tu:

 KLIK  KLIK
*
Pani KoModa.

85 komentarzy:

  1. Ja bym chciała ten plakat z kawą. Masz gdzieś gotowy szkic do wydruku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em chyba był u którejś z dziewczyn - pomyślę i dam Ci znak :)

      Usuń
    2. Zarówno plakat z ptakiem jak i z kawą pochodzi od Magdy z bloga mypinkplum. Chyba uczciwie byłoby wyraźnie podać źródło.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super druki, szczególnie podoba mi się łapacz snów. Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne plakaty. Muszę się nad kilkoma zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W swoim domu z pewnością zadbam o takie dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to daje fajny efekt - jest pęknie, tanio , dobrze :)

      Usuń
  5. bardzo fajne ja obecnie szukam ladnej czcionki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ja też szukałam i znalazłam stronę z darmowymi :)

      Usuń
    2. Proszę :) ja często używam czcionek z tej strony :)

      Usuń
  6. Lubię namiętnie drukuje i w ramkach przemieniam. A hasła po polsku a nie angielsku uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę polskie - dlatego dla siebie takie zrobiłam :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie plakaty. Nie są trudne w wykonaniu i wystarczy je ciekawie oprawić, a później postawić lub powiesić i już wyjątkowa dekoracja gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie tak. Super że ktoś wpadł na taki pomysł!

      Usuń
  8. Świetne są te plakaty. Tania, prosta i ładna dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! Ja lubie takie dekoracje na które nie wydaje się krocie :)

      Usuń
  9. Też bardzo lubię plakaty, ale bliżej mi do tych kolorowych :-) Twoje czarno-białe ładnie by się prezentowały w grupie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to masz rację :) A obok są moje zdjęcia hihihi

      Usuń
  10. Łapacz snów jest piękny! :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go zobaczyłam na blogu od razu mi się spodobał :)

      Usuń
  11. Zainteresowałaś mnie tymi plakatami. Muszę to przemyśleć i coś stworzć na mój osobisty użytek.
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajny pomysł i można napisać co tylko chcesz :-D

      Usuń
  12. Ale fajne te Twoje. Ja kupuje gotowe, z powodu braku dobrej drukarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką zwykła bez kolorów. Zawsze jest ustawiona na tryb ekonomiczny. Chyba że drukuję coś do ramek :-D

      Usuń
  13. Inspirująco, znam , lubię , podziwiam ale plakatów jako takich nie mam w domu? pytanie czemu? :D a Twoje plakaty są świetne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nie trafiłaś na plakat który trafi w Twoje serce i zapragniesz go mieć na ścianie :)

      Usuń
  14. Fajny pomysł na dekorację mieszkania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się moda na plakaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, mam nadzieję że szybko nie minie :)

      Usuń
  16. Co prawda jeszcze nie drukuję, ale z przyjemnością przyglądam się aranżacjom z typografiami na plakatach : )Przepadam za wszelkiego rodzaju obrazami, grafikami, zdjęciami w ramkach i wszystkim, co można zawiesić na ścianie czy ustawić na komodzie. Dlatego muszę się ograniczać, choć plakaty to moim zdaniem super pomysł – ekonomiczny, szybki w wykonaniu i potrafiący w jednej chwili dodać wnętrzu charakteru. Najbardziej podobają mi się proste wersje, z jednym krótkim hasłem, niewielką grafiką i oprawione w wąską czarną ramkę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się naoglądałam i w końcu się zdecudowałam :)

      Usuń
  17. Łapacz snów cudo! Pamiętasz gdzie go dorwałaś?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobiłam aktualizację i opisałam skąd go mam :)

      Usuń
  18. Ja tez uwielbiam plakaty zwłaszcza te typograficzne. Ale nie drukuje je ze stron internetowych, ale sam robię. Czasami szkoda, że zwykły gimp ma tak mało czcionek i często nie obsługuje polskich znaków. Ale te angielskie teksty czy cytaty motywacyjne są tez super. Problem jest jeden, gdzie to wszystko powiesić/postawić. Trzeba by było powiększyć dom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja często zmieniam te plakaty na nowe.

      Usuń
  19. Są świetne! Zwłaszcza te "podbudowujące". Pozdrawiam, chętnie zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło z tego powodu - zapraszam :)

      Usuń
  20. Mam chrapkę na kilka ;) Tylko najpierw ramki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ramek mam pół szafki - i jak się zmieniają plakaty - zmieniam wielkość i kształt ramek.

      Usuń
  21. Uwielbiam takie drobiazgi, które wywołują uśmiech za każdym razem jak się na nie spojrzy ;) Świetny pomysł z tymi gotowymi drukami, myślę, że skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto - miło coś czytać przyjemnego albo motywującego :)

      Usuń
  22. Świetne! Muszę też sobie sprawić:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Muszę też sobie sprawić:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny i niedrogi pomysł na dekoracje :) Bardzo mi się podobają. Ja też takie lubię, dawno nie drukowałam, muszę sobie też coś przygotować, zwłaszcza do biura domowego.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też drukuję i oprawiam i wieszam ;) Twoje propozycje są bardzo fajne - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, bardzo subtelne. Nie drogie dekoracje a jak moga zmienić wystrój. Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - fajnie że zawsze coś można coś nowego wymyślić :)

      Usuń
  27. Zgadzam się z Wiolą, że plakat z kawą wygrywa. Jest prosty, a tak prawdziwy. :-)) Za każdym razem mnie pozytywnie zaskakujesz, jak można zrobić coś pięknego z niczego. :-))) PS. Widzę ułożone kolorystycznie książki na półce, co też bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na święta je tak ustawiłam i na razie mi się podobają :)

      Usuń
  28. Ja też bardzo lubię plakaty

    OdpowiedzUsuń
  29. Też je pokochałam! :)
    I kombinuje już własną kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również zapałałam miłością do grafik w ramkach :) pięknie się komponują w galerię zdjęć ale i w rożnych pomieszczeniach, kuchni, łazience :)Na wielu blogach dziewczyny dzielą się swoją twórczością, którą skrupulatnie zbieram aby przy przeprowadzce wystawić na światło dzienne :) Pozwolę sobie Twoje grafiki dodać do tej kolekcji ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie ściągam od dziewczyn :) To jest świetny pomysł :)

      Usuń
  31. och jak ja lubię takie grafiki i plakaty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super. Drukowane grafiki to szybka dekoracja, którą łatwo można zmieniać :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, szczególnie podoba mi się łapacz snów!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. W CCS Druk Cyfrowy (www.ccsdruk.pl) do każdego zlecenia podchodzimy z należytą dbałością o szczegóły. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty!

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne są takie plakaty, dodają uroku i ocieplają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne materiały do druku. Ładne graficznie, brawo za wykonaną pracę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!