27 wrz 2016

Wolny czas... Relaxing!

chortensje

Złapałam trochę słońca żeby Wam pokazać
moje najnowsze malowanki.

sowa

Zachęcaliście mnie do mazaków.
A nie kredek przy malowaniu.
Więc wydrukowałam na brystolu malowankę. 
Mamarak - i jej malowanki są niezastąpione!
Wejdźcie tam!

mazaki

Druk mi się trochę rozmazywał - zwłaszcza przy malowaniu żółtym.
Chyba mam słabą drukarrę...

motyl

Nie zniechęcałam się.
Mazakami maluje się lekko, szybko i przyjemnie. 

malowanka

wnętrza

Byłam zaskoczona jak goście reagują na ten rysunek.
SĄ ZACHWYCENI!!!

dodatki

No dobra ja też go lubię!

dodatki

A Wy pokazujecie bliskim swoje wyluzowane prace?
*
candy

Moje CANDY wzbudzało we mnie wiele emocji :) 

cukierki

Tym razem z wielką przyjemnością ruszyłam do losowania.

cukierki candy

Losowanie...

emalia

Wyniki już wkrótce!

candy

*
Pani KoModa.
*
W tle:
* dzbanek AGATA home
*

A to jeszcze nie koniec!


97 komentarzy:

  1. że Tobie się chciało tak ładnie kaligrafować nasze nicki/imiona :-)
    kolorowanka wyszła obłędnie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penie że chciało - lubię pisać piórem...

      Usuń
  2. Faktycznie śliczny obrazek. Pierścień mega boski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pierścień to na specjalne zamówienie dla mnie został zrobiony przez Ankanate https://www.facebook.com/Ankanate-1425696671003456/

      Usuń
  3. Ten obrazek wyszedł Ci rewelacyjnie. Takie małe dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, obrazek wyszedł Ci fantastycznie:-)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super obrazek wyszedł! Nabrałam ochoty na pokolorowanie czegoś :-) czekam na wyniki candy :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już mam ochotę coś nowego wymalować na plakat :)

      Usuń
  6. Energetyczny i optymistyczny ten obrazek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu rzuca się w oczy, bardzo ładnie go wyeksponowalaś. Sztuką jest też ładnie go pokolorować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, piękny motyl! Świetny pomysł z tymi mazakami, też muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszedł ten obrazek! Taki energetyczny :)
    Ja, z racji zawodu, w domu niczego nie koloruję. Robię to niemal pół dnia w pracy i w domu już mi się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kolorowanka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - fajnie że Martyna ją udostępniła za darmo!

      Usuń
  11. Fajny pomysł na własny obraz. Wybrany motyw, pisaczki albo akwarelki i jedyna w swoim rodzaju dekoracja gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorowanka wyszła przepiękne :) Energetyczne kolory akurat na jesienną chandrę! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie chyba do kompletu zapodam sobie jeszcze jedną!

      Usuń
  13. Jeszcze nie kolorowałam ale w końcu muszę się zabrać za to i trochę się odstresować. Fajny pomysł na długie zimowe wieczory. Efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ładniutko i starannie pokolorowane. Cudnie kochana!
    ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to wiesz jak budować napięcie :D Malowanki widziałam niejednokrotnie, ale chyba pierwszy raz, że ktoś sobie z tego obrazek zrobił - ciekawie :) I jak fajnie motylek z dzbanuszka wylatuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co - ukochany mówi że fajny - to siup do ramki!

      Usuń
  16. Fajne to trzymanie w niepewności :))) Do malowanek też korzystałam z pisaków. Efekt podobał się nie tylko mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, uwielbiam do Ciebie wchodzić na bloga bo zawsze ciekawie przedstawiasz posty i nigdy neie jest nudo. Tyle nowości i inspiracji :* Jestem ciekawa kto wygrał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Malowanki rewelacyjne <3. Nie dziwię się, że wykorzystałaś je do zrobienia obrazka :).

    OdpowiedzUsuń
  19. :) nie dziwię się, że obrazek wzbudza wśród gości taki zachwyt! Jest śliczny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobno bardzo uspokajające są takie malowanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej rozbudziły - do kolejnego malowania!

      Usuń
  21. U mnie mazaki się nie sprawdziły... Przy drobnych elementach zawsze wyjdzie coś z nimi nie tak i się tylko denerwowuję :D Motylek ślicznie Ci wyszedł. I ten ostatni też cudnie. To też mazakami? Bardzo śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super obrazek, takie relaksujące chwile są bardzo ważne na zresetowanie się w ciągu dnia :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - ubrałam się w piżamę i malowałam!

      Usuń
  23. Obrazek powstał bardzo fajny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Obrazek wyszedł Ci ślicznie! I dziękuję za link do tych świetnych kolorowanek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągaj i maluj:) Martyna na pewno się ucieszy!

      Usuń
  25. Wspaniały obrazek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi Pani ,, que buen sorteo ,, espero que tengas un buen día y felicitaciones a la ganadora
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię kolorowanki dla dorosłych, są świetnie relaksujące :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja córka uwielbia takie obrazki.Są kreatywne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny plakat Ci wyszedł! Bardzo podobają mi się kolory, plakat aż tryska energią! A tego nam teraz, u progi jesieni, potrzeba, prawda? Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) mnie te kolory rozweselają :)

      Usuń
  30. Bardzo piękny obrazek :) Bardzo mi się podobają Pani obrazki :) Są cudowne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obrazek wyszedł świetnie. Sama też lubię kolorować, jest to świetna forma relaksu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię w taki sposób się relaksować :)

      Usuń
  32. U Ciebie zawsze mogę nacieszyć oczy pięknymi obrazkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obrazek wyszedł rewelacyjnie!!! Faktycznie śliczny wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w nim zakochałam i nie mogłam się powstrzymać :)

      Usuń
  34. Pięknie, kolorowo! Miło się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny ten rysunek! Chyba też sobie pomaluję taką kolorowankę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie dziwię się, że goście zachwyceni, bo obrazek jest piękny !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już się przyzwyczaili do moich wymysłów!

      Usuń
  37. Jest się czym zachwycać obrazek jest prześliczna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorowanka wyszła genialnie! Cierpliwość się opłaciła:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  39. ja tak ładnie mazakami nie potrafię ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jako miłośniczka kolorów lubię Twoje kolorowanki, za tę ukrytą w nich barwną energię :D
    Ściskam :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny, kolorowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jejku podziwiam za perfekcyjną dokładnośc w tym malowaniu....

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne dzieła tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczny obrazek Ci wyszedł :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest dobry szablon to i obrazek wyszedł świetnie!

      Usuń
  45. talenty tu widzę ogromne :) tak trzymać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam takie kolorowanki! te motyle są cudowne :)!

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne rysunki! Musimy sobie kupić taką książeczkę albo same wydrukujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna ma dużo takich u siebie na stronie - skukajcie tam :)

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!