10 cze 2016

Słodkości na weekend :) czyli Candy i fajne babeczki!

babeczka

Mój wek zaczął się rozkosznie.
Wygrałam Candy u Gosi
Ja jak zawsze ostrzyłam sobie pazurki na nie :)
Strasznie mi się podobało - i jak się okazało że wygrałam bardzo się ucieszyłam.
Ale, ale... 
Jak zobaczyłam to na żywo byłam ZACHWYCONA!!!!
Dziś przyszła do mnie przesyłka.
Nie była niespodziewana ale wyczekiwana!
Zobaczcie na te cudności.

wyszywanie

Sama nie wiem co lepsze :)
Świetna poszewka na poduszkę ! 

diy poduszka

szycie

Królik?
Uszyty z wyjątkową starannością i dbałością o szczegóły!

książka

diy maskotka

Czy wiszący koszyczek :) 

woreczek

Koniecznie wejdźcie na stronę do GOSI i zobaczcie co tam się dzieje!
A dzieje się dużo - mnie się tam BARDZO podoba :) 
*
Dziś też miałam przyjemność gościć moją przyjaciółkę M. :)
Przyszła i upiekła dla mnie babeczki.
To na prawdę cudowna opcja. 
W całym domu unosi się piękny zapach!
M. to fajna babeczka która robi przepyszne babeczki!

mufinki

Tak - przepis mam.
Zaglądałam jej przez ramię i powiem Wam że sama dam radę je zrobić.
Przynajmniej tak mi się wydaje...
Hihihhihih

 Składniki suche:
- 2 szklanki mąki
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- około 1 szklanka cukru

Składniki mokre:
- jajko
- szklanka mleka
- 0,4 szklanki oleju

Mieszamy najpierw suche składniki ze sobą, później mokre. Następnie do suchych wlewamy mokre i mieszamy. Przelewamy do foremek i pieczemy 20 minut w temperaturze 180 st. Jeśli chcesz zrobić czekoladowe babeczki to musisz dodać do suchych składników kakao  i pokrojoną w drobną kosteczkę mleczną twardą czekoladę 2 szt. Z tych składników wychodzi około 9-12 dużych babeczek. 

książki z biedronki

PS:
Tak upolowałam wreszcie książki w Biedrze ;)
2 szt - jedna już jest czytana...

książki

Idę sprawdzić czy wszystkie smakują tak samo dobrze...
:)

babeczka
*
Pani KoModa 
W tle widać: 

69 komentarzy:

  1. Słodkości uwielbiam, wolę nie patrzeć :) W króliku można się zakochać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak się naoglądam na blogach... eh :)

      Usuń
  2. Ale fajny, prosty przepis na babeczki <3 :) Królik jest cudny!
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Królik cudowny. Fajny przepis na babeczki. Wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że paczka w końcu dotarła. Widzę, że króliczka trafiła w dobre ręce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mam smaka na babeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego zajączka chętnie bym Ci skradła dla mojej Alinki. Pewnie od razu powędrowałby do jej buzi :D Za to u mnie pewnie byłaby to ta babeczka! uuu mniam-mniam. pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, myślałam że rozdajesz poduchę i już chciałam się łokciami rozpychać w kolejce :D Ekstra jest, zająca też chcę ;) A przepis na babeczki idealny dla mnie; prosty i szybki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha nie sama wygrałam i teraz się nią rozkoszuję ;)

      Usuń
  8. Częstuję się babeczką i życzę cudnego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję fajnej wygranej! A mufinki uwielbiam i bardzo często robię :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki!
      Ja mufinki robiłam (patrzyłam jak się robią ) pierwszy raz ;)

      Usuń
  10. Serdecznie gratuluję cudnych wygranych!
    Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tak wspaniałej nagrody :)! Muffinki... Aż ślinka cieknie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i monitor chce się zjeść:D

      Usuń
    2. hahhaha teraz jak już ich nie ma też to czuję :)

      Usuń
  12. śliczny jest ten króliczek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Babeczki wyglądaja kuszaco :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej - cudne gadżety :) A przepis trzeba koniecznie wypróbować!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie "dzieła" Gosi są przecudne! Gratuluję wygranej a na babeczki na pewno się skuszę :) Pozdrawiam. Kamila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem - dlatego tak zawzięcie w konkursie wystawałłam...

      Usuń
  16. No rzeczywiście cudowne. A babeczki mniam mniam, aż sama mam ochotę upiec. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczki były mega ;) Cieszę się z tej opcji!

      Usuń
  17. Wyśmienite babeczki wyszły :) Ja również uwielbiam piec babeczki - własne wypieki są z pewnością lepsze jak z cukierni ;) Podoba mi się ten zając. Ja mam akurat zające wykonane na drutach :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie wypieki domowe - niezwykle rzadko coś kupuję :)

      Usuń
  18. Super gadżeciki wygrałaś :-) Szczęścira!!!! Przepis na babeczki zabieram :) wyglądają cudnie i mam nadzieję, że równie dobrze smakują :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak smakują - jak zostały upieczone - ciekawa jestem jak mi wyjdą ;)

      Usuń
  19. Super prezenciki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie babeczki to coś wspaniałego. U Ciebie jak zawsze inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem - ale tak szybko się jakoś skończyły...

      Usuń
  21. Fantastyczny królik :) A zakładki do książek robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      I tak robię zakładki! Bo zawsze jakiejś kolejnej potrezbuję - albo na prezent robię bliskim :)

      Usuń
  22. Weekend - marzenie!! U mnie podobnie, tyle, że bez babeczek :)
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Ci wygranej u Gosi :) Też brałam udział w Candy u Gosi, a prezenty są fantastyczne :)
    Udanego weekendu i zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje za wygrane candy. A taka babeczka co piecze ciasteczka to skarb :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje z okazji wygranej :) Miły początek weekendu!
    Zdjęcia jak zwykle na Twoim blogu zachwycają! Są niesamowite!
    A babeczki- muffinki obłędnie się prezentują. Uwielbiam tego typu słodkości! Pozdrawiam Ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że podobają Ci się zdjęcia :)

      Usuń
  26. na widok tych babeczek mam ślinotok xd obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie to koszyczek zrobi furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję świetnych prezentów ,są cudowne.Do Malgosi zagladam swietne rzeczy robi.Babeczki smakowicie wyglądają.Skorzystam z przepisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do niej zaglądam :) I byłam zachwycona konkursem!

      Usuń
  29. Piękne prezenty:)))gratuluję wygranej:))a pyszne babeczki aż tu zapachniały:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jeszcze nie mogę się nimi nacieszyć :)

      Usuń
  30. Gosia jest kochana, a króliczka urocza. Koszyczki też skradły moje serce:-) Twoje muffiny wyglądają apetycznie. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIEM!!! Cieszę się że to ja wygrałam! :)

      Usuń
  31. Prezenty są fantastyczne! Książki ciekawe, ale te babeczki... chyba muszę upiec!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny słodziak, babeczki wypróbuję! :))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Królik jest the best! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!