16 wrz 2016

Można się dzielić.

Lawendowe pole w prezencie.
*
fototapeta


Dawno temu wygrałam Candy u Oli .
Trochę mi zajęło pomysł co z nim zrobić i jak go wykorzystać.
Postanowiłam że podaruję ten prezent mojej mamie.
Za ten wysiłek kt, włożyła w swoje Diy - pamiętacie o jej meblościance


Wybrałyśmy z mamą fototapety pod jej nowe różowe ściany.
Mama pomalowała stare ramki ze starych obrazów.

wrzosy

Fototapety były moczone a potem naklejany na stare obrazy.

pola wrzosowe

Ja oczywiście nadzorowałam cały proces.
Całość była wykonana przez Pana z firmy Zmień Swoje Wnętrze

fototapeta

Fajnie się przyglądać jak ktoś działa :) 

łąki

fototapeta

Zastanawiamy się gdzie co powiesić .

remont

Mnie się bardzo podoba takie rozwiązanie.
Kolory fototapety są soczyste!

fototapeta

Ja jestem zachwycona.
Moja mama też - zresztą jak reszta domowników :) 

fioletowy

Pochwalę się jeszcze jednym Candy.
To wygrałam niedawno kilka dni temu :) 

prezent

Poznajecie?

candy

Idealnie się wstrzeliłam z tym Candy...
Bo idziemy z moim ukochanym na wesele - kartkę już mamy :) 

kartka

I cudowny Misiak!!! 

zrób to sam

A Wy lubicie Candy ??
Jeśli tak zapraszam do mojego !

*
Pani KoModa.

52 komentarze:

  1. Obrazy zachwycające, pięknie się prezentują i na pewno wywołują uśmiech na twarzy.
    A miś uroczy :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranych, a obrazy wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, a obrazki są takie soczyste i niesamowicie ożywiają przestrzeń.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda:) Fajna wygrana! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł! U mnie zawsze jest jednak problem z wieszaniem obrazków bo ściany z wielkiej płyty są nie do ruszenia, kosztuje mnie to dużo nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie w przedpokoju - więc znam ten ból...

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej- kartka jest przepiękna. Świetny pomysł z obrazami. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się to komponuje. A wiesz może jaki to odcień na ścianie? I jaką farba malowane? szukam coś podobnego dla babci :) Candy lubię, ale jeszcze nigdy nic nie wygrałam, pamiętam za to, ze Ty masz często szczęście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - w sumie to prawda :) Pewnie dlatego je tak lubię i często biorę udział!
      Ps wybrałam z mamą kolor - ale potem ona dodała jakiegoś pigmentu i wyszedł taki oto róż...!

      Usuń
  10. Piękny obrazek :) Jak ze sklepu :) Naprawdę niezły talent Pani ma do malowania obrazów ;) A ten Misiek też jest zrobiony własnoręcznie? Ja mam zajączki zrobione na drutach, ale nie przeze mnie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje !!! Dostałaś piękne prezenty, a obrazy pięknie prezentują się u Twojej mamy.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było miła niespodzianka i dla mnie i dla niej..

      Usuń
  12. Obrazy cudne :) należał się prezent Mamie za tak odważną metamorfozę mebelków :)
    Gratuluję wygranych!!! Misio słodziutki!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od razu wiedziałam że jest potencjał w tych meblach !

      Usuń
  13. Piękny obraz lawendowego pola, sama bym taki chciała :) Gratuluję wygranych, kartka bardzo ładna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam taki pomysł na obraz - wygląda to fantastycznie!

      Usuń
  14. Uroczy misiak :) Ramki i foto tapety bardzo ładne - szczególnie tas z górami wpadła mi w oko :)
    P.S. Ja też ostatnio coś wygrałam i nie mogę się doczekać przesyłki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest takie radosne oczekiwanie! :)

      Usuń
    2. Jest, jest - gorzej jak się przedłuża :) Aktualnie czekam już na dwie :D

      Usuń
    3. CUDOWNIE - mam nadzieję że się pochwalisz!

      Usuń
  15. Gratuluję wygranej :)
    Co do obrazów - przepięknie się prezentują :) Pewnie Mama bardzo szczęśliwa :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę, że kartka i misio przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JASNE ŻE TAK!!! :) Są genialne - dziś była u mnie moja siostra i nie mogła się nadziwić i nazachwycać nad miśkiem!

      Usuń
  17. Misiak chwyta za serce <3. Bardzo podobają mi się te lawendowe pola. Gratuluję wygranych <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą - extra jest wygrywać !

      Usuń
  18. Świetne, pomysłowe ! Gratuluję wygranej, misiaczek słodziaczek ! Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie obrażę się jak znów coś wygram... ;)

      Usuń
  19. Ale masz szczęście!
    W ogóle świetna robota bo efekt jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno świeże Candy - drugie wygrałam jako pierwsze :)

      Usuń
  20. Gratuluję, szczęściara !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak udało mi się :) Ale też staram się na bieżąco śledzić wszystkie konkursy!

      Usuń
  21. Takie lawendowe pole to chciałabym mieć w salonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mam ma w małej wersji z ramą ale jest świetne!

      Usuń
  22. Te lawendowe pole marzy mi sie by kiedyś zobaczyć na własne oczy :)
    Miś uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też bym takim widokiem na żywo nie pogardziła :)

      Usuń
  23. Obrazki wyszły świetnie :) aż chce się tam pojechać!
    Cudnego miśka dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama też się rozmarzyła jak je na żywo zobaczyła :)

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!