3 maj 2023

Nauka czytania diy.

 
Prosty pomysł na naukę czytania.

Pozazdrościłam Agacie @aga_wes i zrobiłam swoją wersję gry/zabawy/nauki wyrazów. 


A tak naprawdę nie mam kolorowej drukarki. Musiałam wymyślić coś innego.


Z zużytej książeczki z zadaniami powycinałam kolorowe obrazki. Na kartononie wypisałam wyrazy. 


Są trzy stopnie trudności. Wyrazy trzy, cztero i pięcioliterowe. 

Karteczki segreguje na trzy kupki i zawiajam recepturką. Wrzucam je do woreczka zrobionego z starej firanki ❤️ także ten... #zerowaste musi być 🤣.

*

Pani KoModa 

2 komentarze:

  1. Chyba można się na tym zestawie uczyć słów w formie Memory? Ciekawy pomysł i zacne wykonanie pomocy naukowej. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy dzieciach to trzeba mieć drukarkę potworka która tanio drukuje :) kup sobie T426W warto :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!