9 sty 2019

Usta - kosmetyczka DIY. inspiracja Pinterest.

kosmetyczka

Usta sztruksowe ?
Ze spodni oprócz dwóch genialnych kotów KLIK powstało coś jeszcze !

zrób to sam

Koty to efekt pracy mojej mamy. 
Meczę ją i zadręczam inspiracjami z pinteresta.
 Z ustami było tak samo.

diy

Naoglądam się inspiracji ( na usta TU ).
I potem nie daję mamie spokoju. 

book

Najpierw powstała mała kosmetyczka - niby dla prezesowej. 
Niestety nie wszystko mi się do niej mieściło.
A no tak bo to kosmetyczka dla córki nie  dla mnie ;) .

organiczne

Jej akcesoria świetnie się do niej mieszczą. 

narzuta JYSK

Np pacynki kt dosłała pod choinkę.

pacynki ikea

Na szczęście udało się zrobić jeszcze jedne usta dla mnie ;) 

kosmetyczka

Są zdecydowanie większe i wszystko wygodnie mi się mieści.

torebka ze skóry

Co myślicie o wykorzystaniu starych materiałów powtórnie?
Czy recykling jest modą która przemija czy można wprowadzić go do codziennego życia? 

kosmetyczka diy

Jedno wiem - jak wyjmuje usta z torebki - od razu przyciągaj ą wzrok :) 

torebka czarna

Cały czas czytam sobie.
Sama i z prezesową :) 

książki

Ps jestem też na insta KLIK jako panikomoda naturalnie :) 

książki dla dzieci

*
W tle widać :
kartka od Ani 
Pacynki Ikea
Zwierzątka Ikea
Cudowny jeżyk bombka z firmy Biliński
Narzuta niebieska Jysk
Narzuta czarna Agata Home
Konik drewniany Marple
Pani KoModa

36 komentarzy:

  1. są fantastyczne:)))fajne rzeczy u Ciebie powstają:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ja nie mam takich zdolności, bo chciałaby mieć taką super kosmetyczkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. To niezwykle kreatywny pomysł. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Czasami zalega nam w szafach tyle fajnych materiałów, które można wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kiedyś mówiłam, że Twoja mamunia to się marnuje. Niesamowite są rzeczy wychodzące spod jej łapek. Pozdrowienia dla Mamy

    OdpowiedzUsuń
  6. usta kosmetyczka super pomysł, fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. W 2019 jestem zdecydowaną fanką takich gadżetów! Ale bym takową kosmetyczkę przygarnęła.
    Wygląda wspaniale i na pewno jest użyteczna:)
    Pozdrawiam serdecznie, zaginiona Megly ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na kosmetyczkę, wygląda super :D
    Ściskam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna :) Idealna np. na walentynkowy prezent :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za tym, aby wykorzystywać stare materiały, elementy, które nie nadają się do rzeczy, do której zostały stworzone, ale świetnie sprawdzą się w innym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super te usta! ten kotek też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Muszę rozejrzeć się za jakąś kosmetyczką, moja już taka stara...
    obserwuję i będzie mi miło, jeżeli i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów! wtrybieoffline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie bomba - ta większa faktycznie pomieści więcej!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kosmetyczka! Pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są! Nie dziwię się, że zwracają uwagę. :) Materiałowy recykling? Jak najbardziej! Z starych ciuchów szyłam dynie (rok temu) i skrzaty (dwa lata wcześniej) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne usta :)
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale genialne! :D
    Nie mam jak ich sobie uszyć, ale może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł z tymi ustami!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesliczna jest ta kosmetyczka i taka wyjatkowa .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kosmetyczka :) Ja ciągle wykorzystuję stare materiały (odkąd dostałam "w spadku" starą maszynę do szycia :)) Zwykle szyję poszewki na poduszki, ale zaczynam się rozkręcać :D No i brawa dla Mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Usta wyszły znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super! Kosmetyczka boska zdolniacho! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie te usteczka bardzo, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Usta rewelacyjne wyszły, zdolne masz łapki, brawo. Recykling zawsze stosuję, zwłaszcza w szyciu.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje pomysły są świetne. Ostatnio sama coś szyłam i nawet w połowie nie wyszło mi tak równo i ładnie jak Tobie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!