3 sty 2019

Lisek z Pinteresta cz: XVI a jakże! :)

zrób to sam

Po tym jak zrobiłam duszka...

Który dostała prezesowa. KLIKzrób to sam

Oraz smoka dla chrześniaka. KLIK

Chciałam zrobić coś dla mojej siostry. 

 szycie

Zobaczyłam liska TU Klik i wiedziałam że to strzał w dziesiątkę ! :) 
Użyłam jak zwykle lnu - w wywracaniu na drugą stronę pomógł mi ukochany.
Uwierzcie, że z tak grubym materiałem nie jest to takie łatwe. 

zrób to sama

Tym razem skukałam na necie jak zszyć materiał, żeby to ładnie wyglądało.
Ścieg kryty - zdziałał cuda - taka mała rzecz a cieszy! :)
Tym razem wszyłam również czerwoną zawieszkę. 

yszywanie

Oba boczki :) 
Z jednej strony doszyłam ogonek.

wyszywanie

Lisek jest niewielki.
Fajnie pasuje również do małych rączek :) 

pomysł na prezent

Moja siostra była nim zachwycona :) 

diy lisek

Mnie też się podoba :) 

ręcznie robione

Myślę że im więcej praktyki tym lepiej mi to idzie ;) 
Jak myślicie? 

kids toys

Jeden z prezentów - czyli fantastyczna książka! 
Czytaliście może - ja z moim ukochanym nieźle się uśmieliśmy czytając ją.
Ciekawa jestem waszych prezentów. 

pani bukowa pan buk

Oraz pożyczona książka - nadrabiałam zaległości w czytaniu. 
Wkrótce podsumuję czytelniczy 2018 rok.
Grafika na 2019 już się robi. 

książka

A w 2018 oprócz "dorosłych" książek.
Przeczytałam również masę bajeczek z prezesową :) 

wyszywanie

Biegnę Was odwiedzić :) 

zrób to sam
*
Pani KoModa

32 komentarze:

  1. Lisek - cudo! Fajnie go uszyłaś. Podoba mi się wyszyte futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten lisek. Taki oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostać taki prezent to naprawdę ogromna przyjemność. Jest śliczny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne i napewno daje wiele satysfakcji
    Wszystkiego Dobrego w Nowym 2019 Roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle Ci idzie :) Ja robię bardzo koślawe maskotki, ale taki ich urok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie to wyszło - jestem pewna, że obdarowana była w siódmym niebie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny lisek :). Fajnie by było, żeby ten podstawowy materiał był już pomarańczowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - ale to len z jakiś ścinków - więc szyłam z tego co miałam :)

      Usuń
  8. Lisek wyszedł bardzo ładny. Jak przeczytałam "skukałam" to musiałam przeczytać zdanie jeszcze raz, bo jak byłam mała to skukać znaczyło schować - od zabawy w akuku.
    Pozdrawiam w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje zdolności:) Chciałabym umieć szyć, no i mieć do tego cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie kolorowe te zdjęcia, ze aż mi się mmsów zachciało

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten lisek:)Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny! Może być maskotką, dekoracją, breloczkiem, a bez wypełnienia zakładką do książek :] Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycający lisek:) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny lisek, który wygląda na mega zadowolonego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jako fanka wszelkich lisów nie mogę się nie zachwycić!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lisek jest świetny :)
    Pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowny listek ♥
    Wielki Ogarniacz życia mam pierwszą część, ale wejdę w posiadanie tej drugiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeuroczy lisek! Fajnie, że pokazujesz kreatywne sposoby na spędzanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lisek naprawdę wyszedł Ci znakomicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny lisek taki przytulaśny, a z książki Ogarniacz... chętnie skorzystam przy okazji.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też korzystam z Pinteresta. Podrzuca mi sporo pomysłów. Lisek wyszedł piękny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!