22 lis 2016

Jelonek - moja wersja! Passe-partout.

jeleń czerwony

Moja wersja jest czerwona i energetyczna.
Jak szukałam w necie małych motywów KILK - natknęłam się na tego jelonka.
Od razu go wyszyłam a potem leżał w moim igielniku chyba z miesiąc.

haftowanie

Aż się doczekał! 
Chciałam zrobić mu grubą ramkę.
I od razu wpadła mi w rękę  skrzynka po owocach.

recykling

Wycięłam z niej prostokąt.
A potem jeszcze mniejszy.


W powstałe okienko wstawiłam wyszywankę.
Naciągnęłam kanwę i przykleiłam taśmą malarską. 

haftowanie

jelonek

Jelonek zawisnął obok innych wyszywanek.

diy zrób to sam

diy

I jak Wam się podoba efekt? 

recyklingjelonek
Oraz porcja zakładkowych nowości. 

zakładki do książekliście

Dzieje się ;) 

miejsce pracy

stemple

zrób to sam blog CANDY

Wypatrzyliście jakąś która Wam się spodobała?

świecznik
*
Użyłam:
kanwa + mulina
ramka Jysk
karton po owocach 
taśma malarska

W tle widać:
podkładka Ikea
*
Pani KoModa.

125 komentarzy:

  1. O kurcze! Super fajny pomysł! Uwielbiam motywy jelonków, reniferków itp itd ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba - ale dopiero teraz się a niego zdecydowałam.

      Usuń
  2. Piękny świąteczny jelonek! A zakładka ze starym autkiem chyba najładniejsza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stare autko to z tapety - bardzo fajnie wyglądało rzeczywiście :)

      Usuń
  3. Super jelonek! Obiecywałam sobie, że w tym roku wyszyję coś w tym stylu na święta. Brak czasu jednak na to nie pozwoli - może kiedyś, na emeryturze... ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyszywam przed Tv - coś tam idzie niby oglądam a tak na prawdę wyszywam :)

      Usuń
  4. Taki motyw z jelonkiem, super. A zakładki oczywiście są mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będą cieszyć obdarowane osoby...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mnie też :) lubię na niego patrzeć przy śniadaniu!

      Usuń
  6. Uwielbiam jelonki, Twój jest cudowny:) Wszystkie zakładki są bardzo oryginalne, widać, że wkładasz w nie serce. Najbardziej wpadła mi dzisiaj w oko ta z samochodem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Taki energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwony Jelonek, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny, taki świąteczny, chyba przez tą czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tak - możemy go zaliczyć do świąteczną dekorację!

      Usuń
  10. Hafcik jest cudowny Kochana ! Jak zwykle Twoja kreatywność nie zna granic. Uwielbiam Twoje inspirujące posty :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zachwycona byłam jak go skukałam w necie!

      Usuń
  11. Piękny świąteczny jelonek ! Kreatywność poziom MASTER !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Jelonek jest cuuuudowny! Uwielbiam takie motywy. Bardzo dziękuję za piękne zakładki, powędrowały do ukochanych książek :) Są pretekstem do przeczytania po raz setny " Stu lat samotności". Pozdrawiam cieplutko. P.S. Jestem w trakcie "odwdzięczania się" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jelonek - rewelacja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jelonek na święta będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci wyszedł, czerwono - świątecznie :) Pięknie wypisujesz koperty. Słyszałam, że paczka do mnie już dawno doszła. Już się nie umiem doczekać jak otworzę! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ! Więc nie pokazuje na blogu - niech to będzie niespodzianka!

      Usuń
  16. Jest śliczny, taki świateczny! No i jak dla mnie szacun za te zakładki do książek!Ja bym chyba nie dała rady;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jelonek jest cudowny.W moim ulubionym, czerwonym kolorze,idealny na święta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są takie haftowane obrazki!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny jelonek, osobiście uwielbiam wyszywanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię - najczęściej szyte są od serca :)

      Usuń
  20. Ale śliczny jelonek idealny teraz na święta. Aja czytam tyle książek że zakładka jak najbardziej potrzebna mi się podobają wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już wiele zakładek i cały czas mi mało :)

      Usuń
  21. Jelonek jest prześliczny. Taka ozdoba przydałaby się mi na święta. Uwielbiam przygotowywać dom do Bożego Narodzenia i dekorować na przerozmaite sposoby. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku jestem jakaś zabiegana własnie...

      Usuń
  22. Przesliczny jelonek. Ramka pomysłowa.Najbardziej zakładka wpadła mnie w oko z autkiem.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Czerwień się świetnie kontrastuje z bielą i czernią.

      Usuń
  24. Rewelacyjny ten jelonek ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jelonek jest uroczy, a za zakładki bardzo Cię podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I jelonek i zakładki śliczne :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie ma w domu niczego przyjemniejszego od dodatków własne roboty :) gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Guauuuu qué bonito trabajo ese bordado , adore ese alce , ideal para esta navidad

    OdpowiedzUsuń
  29. Jelonek to zupełnie nie moje klimaty. Ale wyszedł Ci świetnie -taki puszysty

    OdpowiedzUsuń
  30. Już pierwsza świąteczna dekoracja się u Ciebie pojawiła :) Jelonek jest świetny. Bardzo lubię ten motyw, u mnie króluję w dekoracjach świątecznych już od pewnego czasu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I wszystko pięknie zrobione własnoręcznie ! Cudownie Kochan a! Jestem jak zawsze zachwycona :) Buziaczki Kochana
    Obserwuje , zaobserwujesz mnie też :* ? http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wykonanie z tym jelonkiem :) Pani ma świetne pomysły na aranżację wnętrz :)
    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudnie wyszedł :) Świąteczny klimat powoli wkrada się do Twojego mieszkania :D

    OdpowiedzUsuń
  34. jelonek w świątecznym klimacie, śliczna dekoracja na zbliżający się czas :) ja niestety nie umiem tak ładnie wyszywać...ale takie wyszywane obrazki bardzo mi się podobają i zawsze z chęcią na nie patrzę ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jelonek prezentuje się fantastycznie. Żałuję, że nie potrafię tak wyszywać ;) A szkoda! Zakładki też boskie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jelonek niesamowity, masz talent :)
    A zakładki mają klimat, Book Morning wielkie wow :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ty to jesteś pomysłowa. Nie nadążam za Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz- naoglądam się w necie i potem coś wymyślam...

      Usuń
  38. Ten jelonek to świetny pomysł na prezent :) A zakładki są wow!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uroczy Renifer! Dobrze, że wyskoczył z Twojego igielnika i jest już na swoim wyeksponowanym miejscu:D
    Pozdrawiam :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje odleżał i teraz już jest w dobrym miejscu!

      Usuń
  40. Fajnie, że wybrałaś czerwony kolor, bardzo jest on na czasie w sezonie świątecznym. Myślę, że taki obraz byłby świetnym prezentem dla kogoś, kto uwielbia takie DIY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zrobię kolejnego w prezencie!

      Usuń
  41. Wzięłam z ciebie przykład i zrobiłam w sypialni do wszystkich ramek paspartou :) Przy okazji chciałam Cię zaprosić na bloga, na konkurs, w którym do wygrania wyjątkowy prezent mianowicie pufa firmy Wajnert Meble.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uroczy i ta czerwień akuratna na grudniowe diy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze ta czerwień u mnie zagości :)

      Usuń
  43. Lubię takie małe motywy. Z takiego małego hafciku zrobiłaś piękny obrazek. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  44. Dawno mnie już tu nie było i proszę :-) jaki przecudowny haft!!!! Muszę coś wykombinować z takim jelonkiem :-) Święta tuż, tuż a ON idealnie mi pasuje do Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie , właśnie - wchodzę do Ciebie a tam nie ma nowych postów - pewnie coś wielkiego szykujesz! :)

      Usuń
  45. Ale świetny pomysł :) piękne motywy

    OdpowiedzUsuń
  46. Super jelonek w świątecznym klimacie :))

    OdpowiedzUsuń
  47. no i fajnie to wyszło wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jelonek wymiata! Jest uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam nadzieję że taki właśnie będzie!

      Usuń
  49. Jelonek wyszedł świetnie. A jaka produkcja zakładek! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Sama chciałabym się nauczyć xxx:) ale jakoś mnie to przerasta:P Ciekawy pomysł na wykorzystanie kartonu po owocach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo proste dlatego z taką chęcią go stosuję. wystarczy policzyć kratki i powstaje ciekawy motyw!

      Usuń
  51. Własnoręcznie zrobione ozdoby w domu wyglądają najcudowniej :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł! Wygląda bardzo świątecznie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak cudny! :-) Zawsze podziwiałam ludzi, którzy robią takie wyszywanki, hafty itd. To mozolna praca, wymagająca cierpliwości. U mnie również jest czerwony, świąteczny jelonek :-)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  54. Super jelonek i zakładki! tak z ciekawości....dużo czasu zajęło samo wyszywanie?

    OdpowiedzUsuń
  55. Brawo Ty, świetna metamorfoza, a zakladki piekne;-)Wszystkiego dobrego kochana! Nie tylko w te święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się żeby każda zakładka była wyjątkowa dla moich obdarowanych.

      Usuń
  56. Jestem zakochana w tym jelonku :). No po prostu całość wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję -cały czas jest na swoim miejscu!

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!