9 lut 2016

Serce na walentynki. Sesja prezentowa.

Pamiętacie jak robiłam świecznik z korków ? 
Miałam więcej niż jedną taką deseczkę z dziurką :) 
I miałam ochotę na podkładkę.
Ale to jeszcze nie wszystko.
*
czarne diy

Pomysł podkładek zgłaszam na konkurs  u Car.o.
To pierwsza część którą zrobiłam - będzie jeszcze jedna. 
A co! - jak wena to wena :) 
Pomysł był jeszcze w święta ale czasu brak.

malowane podkładki

podkładki

Wtedy pojawił się pomysł na serce :) 

podkładki

derwniane

podkładki

Komplet ? - Czemu nie :) 

podkładki czarne

czarne podkładki

I prezent od Car.o oczekiwana sesja :) 
Myślę, że warto się wspierać :) 
Można nieoczekiwanie dostać taki prezent !!

prl

odnowa

Idealnie pasuje do mojego kompletu jadalnianego oraz lampy które sama odnowiłam.

żółty czarny biały

stolik gazetnik

diy prl
I jak? Ja jestem zachwycona z prezentu :) 
Użyłam:
* Jedynka do Drewna i Metalu 
- Czarny połysk.
* kawałki drewna z piwnicy
*
Pani KoModa

43 komentarze:

  1. Podkładeczki wyszły świetnie. Brawa z pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam jeszcze kilka tych deszczem wiem myślę co z kolejnymi :-D

      Usuń
  2. świetne podkładki i super prezent, pozazdrościć :) Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki piękne - zawsze jestem oczarowana Twoimi zdolnościami twórczymi. :) Stolik jedyny w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodzę na bloga i akurat sercowy konkurencyjny post ;) U mnie na blogu niedługo również się pojawią serca :) Wyszły Ci pięknie i przede wszystkim praktycznie, a stolik prezentuje się super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to pierwszy z dwóch projektów. Nie mogę się Twoich doczekać.

      Usuń
  5. Podkładki bardzo fajne :) Lubię drewno w każdej postaci, a Ty je super wykorzystałaś :)
    Powodzenia w konkursie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super się użytkują. Więc to też praktyczny pomysł.

      Usuń
  6. Te podkładki wyglądają ślicznie. Są bardzo stylowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się że znalazłam chwilę czasu na zrobienie jej.

      Usuń
  7. Ooo , cieszy mnie ogromnie TRwój projekt konkursowy DIY by Upcykling, wiedziałam , że można na Ciebie liczyć :) Bardzo pomysłowy i efektowny, pochwal się jeszcze skąd te deseczko-we podkładeczk-i ? :D A co do stolika, to oglądając ten post, aż się wzruszyliśmy z Mężem ;)- miło widzieć swoje dzieło u kogoś w domu i jeszcze słyszeć, że świetnie się sprawdza i idealnie się wpisał :) Niech Ci długo służy :) Ściskamy i czekamy na dalsze projekty sercowe by Upcykling idea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deseczki to z piwnicy po poprzednich właścicielach. Po co tam były? do czego służyły? nie wiem. Ale postanaowiłam ich nie dawać nikomu do spalenia a wykorzystać :)

      Usuń
    2. Kolaż z Twojego projektu oficjalnie wstawiłam na swojego bloga a dokładnie podstronie konkursowej :) Trafił również do Fanpage na FB :) oczywiście wszystko podlinkowane i oznakowane Twoim blogiem . Ściskam i miłej środy.

      Usuń
  8. Twoje pomysły są zawsze bardzo oryginalne, a stolik jest MEGA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te podkładki :) Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - są faktycznie bardzo fajne :)

      Usuń
  10. Świetny pomysł. Uwielbiam takie proste rozwiązania. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na podkładki są śliczne i super prezent:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkładki robią wrażenie, swietnie wykorzystalas znalezione deseczki. Fajne jest też to,jaki potencjał w nich dostrzeglas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myslę że jeszcze się jakies ostały w piwnicy :)

      Usuń
  13. Wielkie łał! Superanckie :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. To fantastyczne podkładki! Jestem mile zaskoczona i chyba wiem co zrobić ze swoimi kawałeczkami drewna ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz podobne koniecznie z nimi coś zrób! Drewno jest niezwykle wdzięcznym tworzywem.

      Usuń
  15. Jakie te podkładki są piękne! :) Jak mój dom już się wybuduję to poproszę Ciebie o zrobienie takich dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkładki bardzo ładne..a gdyby je tak postawić w pionie to mogą posłużyć jako świeczniki ;)...a stolika zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie wpadłam na to. Moze być świecznik ale na bardzo cienkie świeczki ! Extra pomysł.

      Usuń
  17. Piękne te podkładki! Wyszły idealnie i pasują do świecznika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drewienka identyczne - pasują do całości :)

      Usuń
  18. Śliczne podkładki i są teraz jak znalazł na nowy stoliczek :)
    Gratuluję prezentu :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podkładki są ekstra:) z gwiazdką wow:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba nie mogę do Ciebie zaglądać- za bardzo mnie inspirujesz i zamiast robić to co powinnam już zaczynam cos grzebać co można przerobić...;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhihihi zaglądaj i chwal się u siebie co wymyśliłaś :)

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!