10 lis 2016

Co się kryje w szafce nocnej...



Szafka  w pełnej krasie.



Najpierw była ruda i obszkubana! 

Potem odnowiłam je i dodałam kolor: 


I postanowiłam dodać romby.
Tak samo inspirowałam się Kasią !


ozdabianie szafki

prl Vingage

Moja szafka kryje w sobie gazety .
Ale mojego ukochanego nie zdradzę Wam...
Jak tam czasem zaglądam jest tam początek chaosu ;)

prl vingage

Rzucam różne poduszki - ale czegoś mi brakuje...

vingage

Wkurzają mnie puste ściany.
Macie jakieś pomysły?
Możecie się podzielić linkami ?

prl styl

metamorfoza szafki nocnej

*
A i kilka zdjęć z nowymi zakładkami :) 


                                                                         Gdzieś skukałam tą zakładkę kosmiczną - teraz nie mogę sobie przypomnieć gdzie ...  Jak znacie ten motyw i jego autora - dajcie znak a ja z chęcią dołączę link :) 
Zakładki czekające na wysyłkę - część z nich pojechała już do nowego domu. 





*
Pani KoModa.

95 komentarzy:

  1. Ach te romby też zobiłam synkowi nimi stolik, lubię ten motyw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię - jest prosty i ciekawy.

      Usuń
  2. Te szafeczki są super. I dobrane kolorystycznie z narzutą. Wieszanie czegokolwiek nad łóżkiem to jest wyzwanie. Moim zdaniem nie powinno to być nic ciężkiego. Może plakaty lub zdjęcia, ale przyczepione taśmą washi tape.

    OdpowiedzUsuń
  3. To pewnie widizałaś?
    http://www.babamadom.pl/2016/11/milion-sypialni-no-prawie.html
    A pierwsze co mi przyszło na myśl. Dużo inspiracji w jednym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafki wyszły cudnie :) matko ale masz w nich porządek, a u mnie szafka nocna to taka dziura bez dna i wszystko tam trafia, kiedyś coś stamtąd wyjdzie ;) pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha + ja lubi mieć tam porządek - ale części ukochanego wolałam nie pokazywać!

      Usuń
  5. Fajowe szafeczki. Romby też lubię :) Ozdobiłam sobie nimi dużą komodę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak romby - można wykorzystać i długo będą się podobać :)

      Usuń
  6. Piękne wykonanie szewki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Metamorfoza szafek - rewelacja!
    Zakładki świetne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moje oko brakuje Ci zagłówka :) Książki kochasz, więc może coś w tym temacie wykombinuj? Mi sie podobają dwa takie zagłówki - jeden z książkami otwartymi - no i tu niestety niszczy się książki, a drugie to książki w stosach po środku, a obramówka to taki łuk z książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szafeczki mi się podobają, z tymi rombami i do 'twarzy' :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie brakuje zagłówka - zwłaszcza jak ukochany śpi a ja czytam ....

      Usuń
  9. Szafeczki przeszły niesamowitą przemianę! Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę przeszły - ale teraz są bardziej klasyczne...

      Usuń
  10. Szafka wygląda świetnie z rombami:)
    Masz zawsze świetne pomysły!
    uściski cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja się nie mogę doczekać na kolejny który mi się urodzi w głowie!

      Usuń
  11. Pomysłowe wykończenie cudownie wyglada. Świetne masz pomysły.Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  12. Szafki są świetne. Kolorek bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten motyw zmienił całkowicie oblicze tego mebla. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny pomysł na szafeczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna metamorfoza :) Pytasz co z białymi ścianami, może jakieś zdjęcie wydrukowane w dużym formacie? Albo inspirujący napis drewniany lub namalowany?

    OdpowiedzUsuń
  16. Super przemiana, teraz szafka ma wzięcie ;) ja na swojej mam zawsze książki i swoją biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna metamorfoza:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na szafki, bardzo podobają mi się takie odmienione:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też - i chyba wszystkim kt je wcześniej widzieli!

      Usuń
  19. Kurczę! Kochana , Twoja kreatywność nie zna granic! Ja jestem jak zwykle zauroczona ! Nawet paznokcie masz pięnie pomalowane tak po Twojemu i bardzo mi się to podoba. ROmby nadały szafce wspaniałego charakteru. Cudna praca Kochana Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robię zakładki to cały czas mam ochotę zrobić coś nowego innego!
      Zresztą tak samo jest z meblami - choć nie mam miejsca ich gdzie stawiać!

      Usuń
  20. Hola amiga querida ,, que bonitas esas separaciones de libros ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - staram się żeby każda była wyjątkowa!

      Usuń
  21. Szafka wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szafka wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne szafeczki :D wspaniale je odmieniłaś! a zakładki są cudowne... mam słabość do zakładek 8-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie ci wyszły te szafeczki, naprawdę i wiesz co? Mam na ścianie za łóżkiem tapetę, ale bardzo delikatną i pastelową, i nadal mam pustą ścianę...I też nie wiem co na niej będzie...Ale wiem jedno- pomysł sam mi w końcu zaświta, widocznie potrzebuję jeszcze trochę czasu:-)No i życzę wielu inspiracji:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te szafki, można z nimi na różne sposoby eksperymentować. Motyw rombów rewelacja! A co ze ścianą? Ja wyobrażam sobie zagłówek, choć jest to dość kosztowne, no, chyba że zrobiony z pomysłem np. z wykorzystaniem poduch lub własnoręcznie wykonany z pianki obitej ciekawą tkaniną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pianka obita tkaniną! - to jest to! :) widzę jakiś ciepły plusz! pikowany...

      Usuń
  26. Chyba byś nie chciała wiedzieć co jest w mojej szafce nocnej:)))))))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie drobne rzeczy a jak potrafią zmienić i umilić życie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Romby ślicznie wyszły. Ciekawą masz tą sypialnię :) Na ściany może iść na przykład obraz, zdjęcia, makatka, lampa, półki... ale wiesz, sama mam problem ze ścianami, więc może niepotrzebnie się odzywam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha no co Ty :) Ciężko jest coś z ścianą zrobić - ja najbardziej chciałabym zagłówek....

      Usuń
  29. Metamorfoza bardzo udana.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ fajne są te szafeczki, cudnie Ci wyszły, a romby dodają im mnóstwo uroku :)
    Bardzo ciekawa jestem co wymyślisz na ścianę :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa - zobaczymy co się tam urodzi!

      Usuń
  31. Zakochałam się w tych szafkach, metamorfoza na 6!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak je tylko zobaczyłam do kupienia!

      Usuń
  32. Zakładka "to zasnęłam" wygrała :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  33. Od razu szafka wygląda inaczej, a ja się chyba swojej nie doczekam:(

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna metamorfoza szafeczki ;) Geometryczne wzory są teraz w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyszły :). Żółty wewnątrz dodaje im jeszcze więcej oryginalności. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  36. Noce szafeczki wyszły pięknie, świetny pomysł Ewa miałaś na szablon. Masz bardzo ładną sypialnie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale coś mi w niej brakuje na ścianie! ;)

      Usuń
  37. super zmiana! bardzo podobają mi się twoje szafeczki :) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna robota z ta szafką! Zupełnie inaczej :)
    Zapraszam do odwiedzin www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Szafka wpadła mi w oko, zdecydowanie :)!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomysł na szafkę jest fantastyczny. Podziwiam Twoją kreatywność. :)
    Kosmiczne zakładki na żywo jeszcze piękniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne te romby, dodały pazura. Chciałabym mieć tak szeroką sypialnię. Szczęściara. Moja to totalna kicha. Aby mieć w niej szafki i jeszcze na dodatek pomieścić wszystko co muszę, musiałam się ratować łazienkowymi.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna metamorfoza! Bardzo oryginalny kształt szafki. I te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. juz wiem kto mi wykupuje zwierciadlo;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!