7 cze 2022

Pijemy kawkę + nowa doniczka Recykling.

 

 

Pijemy kawkę ...
Każda w swoim kubeczku :)


I wprawdzie ona pije z kultowej Irenki to moja mi smakuje bardziej ;)
Irenkę wykonałam z rolki po papierze i kartonu. 
Dodałam pianki z makaronu który kiedyś był koralalmi.
 Za cukiereczki robią pompony które już nie nazywam porażką zakupową
 bo dzieci ciagle się nimi bawią 👍
*
Na pewno dostrzegacie butelkę po wodzie mineralnej. 
Dzięki niej znalazłyśmy miejsce na bejbiki zielistki. 
Całość wisi na żyłce na karniszu. 


Efekt bardzo nam się podoba. 
Myślę że dodamy wkrótce więcej.
*
Pani KoModa.

7 komentarzy:

  1. Często oglądam kanał 5-Minuts Craft, który mnie zaciekawił i tam też właśnie pokazali sposób wykorzystania plastikowych butelek np. do kwietników. Bardzo fajny kanał z wieloma ciekawymi life hacks ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę Tobie miłego dnia,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawka i super doniczka. Rewelacyjnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia do wpisu, gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajne są też rośliny nie wymagające gloewy i nawodnienia - pobierają składniki z powietrza

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że wygląda to bardzo oryginalnie. Lubię czasami tworzyć nowe rzeczy, ale nie wiem czy wpadłabym na pomysł stworzenia doniczki z butelki :) Gratuluję fantazji, szczególnie, ze prezentuje się to naprawdę ciekawie :)

    Sama w ostatnim czasie częściej niż dotychczas pijam kawę. Zakupiłam sobie nowy ekspres do biura. Gdyby ktoś się zastanawiał, polecam ekspresy kolbowe od Tchibo Coffee Service, świetna jakość wykonania i przepyszna kawa.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!