19 mar 2021

Kącik czytelniczy.

A dziś pokażę Wam jeszcze mój kącik czytelniczy.

 Nie zabraknie w nim oczywiście gorącej kawki albo herbatki, ciepłego kocyka. Ostatnio również zmieniłam w nim klimat za pomocą obrazu do salonu .

Tym razem padło na wdzięcznego i eleganckiego flaminga. Nie wiem jak Wam ale mi kojarzy się z wakacjami i relaksem. Także idealny motyw do miejsca relaksu. Sposób w jaki te ptaki leniwie brodzą w lazurowej wodzie wprawia mnie w dobry nastrój.

Jeśli nie przemawia do Was mój flaming, na stronie POSTERSTORE znajdziecie ponad tysiąc dwieście innych grafik.

A dodatkowo jeszcze kilka dni możecie skorzystać z rabatu.

Wystarczy wpisać     panikomoda_35    w miejsce kodu rabatowego

Dzięki niemu wasze zakupy będą tańsze o 35 %

*

Pani KoModa

6 komentarzy:

  1. W takim kąciku czytanie to wielka przyjemność:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Piękny widok dla każdego mola książkowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie. Idealny klimat do czytania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, a flamingi są jego dopełnieniem.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam swój ulubiony kącik do czytania w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się dobra książka w takim otoczeniu, super, czekam na więcej wpisów :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!