22 sie 2019

Tablica Diy. Recykling


Kiedy zobaczyłam go opartego o śmietnik nie miałam litości zostawić.
Okropny obraz ale ja widziała w nim potencjał.


Mówię ukochanemu pakuj go do piwnicy. 
Jakiś czas tam leżał.
Nie wiedziałam jak go wykorzystam.
Aż kiedyś nie trafiłam u znajomej na ścianę pomalowaną farbą tablicową. 
Moja mała perełka od razu polubiła pisanie kredą!


Postanowiłam przerobić obraz na taką tablicę.
Ramę wyczyściłam i pomalowałam na złoto.
Niestety druga część miała wybrzuszenia i kiedy próbowałam je usunąć zrobiła się dziura.
Dlatego musieliśmy zmienić płytę.


Pomalowałam ja tablicówką na czarno.
A mąż złożył elementy w całość.


A prezesowa już czeka z kredą na malowanie :) 


Dziewczyna cały czas coś tam skrobie na tablicy.
Najpierw nieśmiało a potem na całego :) 


Prezesowa cały czas coś tam maluje.


Ja jej zresztą też.
[ Peppę narysował jej tata :) ]



I co myślicie?

*
Pani KoModa

11 komentarzy:

  1. Znakomity pomysł, super metamorfoza.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie, a dzieci uwielbiają tego typu twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra pomysł. Zresztą, jak zawsze u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Córcia ma fantastyczną zabawę:)))podpowiem pomysł mojemu synowi może zrobi dla Jasia:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Sama bym porysowała z Wami:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie, lepsze życie obrazu:) Fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowy recykling. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł, dałaś tej rzeczy drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, uwielbiam kredowe tablice, u siebie mam taką w kuchni.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł :) Mam kilka obrazów po poprzednich właścicielach... chm...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!