19 sie 2019

Dziewczyno, ogarnij się :) Recenzja Rachel Hollis


"Dziewczyno, ogarnij się"
 Rachel Hollis


Jakiś czas temu miałam możliwość wybrania sobie jakiejś książki którą chciałabym przeczytać. Od razu weszłam do mojego ulubionego wydawnictwa @_szaron_Tam przejrzałam ofertę i natrafiłam na pozycję która mnie zainteresowała. Była to „Dziewczyno, ogarnij się”@msrachelhollis

Dopiero jak zaczęłam czytać książkę zainteresowałam się więcej autorką tej książki. 
Rachel to świetna, inspirująca kobieta. Opowiada o błędach które popełniła. Przestrzega nas bo była w tym miejscu. Świetne podejście co? Ja myślę że bardzo odważne. Może Ci się wydaje że łatwo opowiadać o swoich porażkach, czy błędach. Ja myślę że nie. Ale dzięki temu to co mówi Rachel jest autentyczne i bardzo życiowe. Powiem więcej Rachel zawsze chciała dobrze.. ale nie zawsze. Jej się to udało zrobić.

Jesteś pracoholiczką? Rachel była..i z wieloma rzeczami sobie poradziła albo walczy nadal. 
Ale jedno jest pewne ➡️ona się nie poddaje!.

Stworzyła witrynę internetową inspirującą wiele milionów kobiet. Mówi co ugotować, jak udekorować dom czy jak zarządzać czasem. Jeśli myślisz że to kolejny poradnik perfekcyjnej pani domu, jesteś w błędzie. Autorka jest baaardzo daleko od perfekcji.
 Książka przede wszystkim odkłamuje pewne kłamstwa i myśli z którymi wiele kobiet zmaga się codziennie. Np. : Kłamstwo nr 3 NIE JESTEM WYSTARCZAJĄCA DOBRA, lub nr 9 NIE JESTEM DOBRĄ MAMĄ (…) i wiele innych. Kiedy tłumaczy nam, jak bardzo się mylimy – wszystko staje się jasne.

Kurcze Rachel ma rację. My kobiety, mamy, pracownicy, przedsiębiorcy jesteśmy dla siebie zbyt surowe, za dużo wymagamy od siebie, czy innych kobiet. Dodatkowo…

A zresztą przeczytajcie sami. Naprawdę warto. Ja oczywiście zaznaczam ulubione fragmenty warte zapamiętania. Jest ich naprawdę wiele :)




Lubicie takie książki ?
*
Pani KoModa


7 komentarzy:

  1. Książka niosąca ze sobą bardzo ważne przesłanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zachęciłaś:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi bardzo ciekawie, chętnie sięgnę po ten tytuł.
    Ściskam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życiowo. Zainteresowałaś mnie tą recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  5. A poszukam, z ciekawości. Może ja też się ogarnę;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna książka :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!