8 lip 2019

Porcelana - nowe nabytki.

stara porcelana

To moja nowa namiętność.
Piękne filiżanki i stara porcelana PRL.

vintage style

Oficjalna wersja dla męża, że kupuję jakieś stare filiżanki na działkę :) 
A prawda jest taka że wpadłam w jakiś szał zbieracza...

prl porcelana
MIROSTOWICE - z kompletu Agat
Nie wiem o co chodzi - ale z drugiej strony zobaczcie jakie te filiżanki są piękne:) 
Każda jest wyjątkowa  - zobaczcie tylko <3

prl porcelana
MIROSTOWICE - filiżanka Kaśka
Wiem to od Radka z IG 
Widać że to ręczna robota! 

porcelana filiżanka

Ta różowa porcelana w połączeniu ze złotem od razu wpadła mi w oko.

prl porcelana
Bogucice.
Imbryk z porcelany.
A zestawie wzięłam również mlecznik.

porcelana olx
Bogucice
I na koniec wzięłam sobie świetne kubeczki z Karoliny :) 
Mam kilka z własnych zbiorów, sprawdzają się do herbaty na śniadanie.
Można je myć w zmywarce a to dodatkowy plus :) 

prl porcelana
Karolina
Całość kupiłam u jednej miłej Pani Marzeny na OLX .
Jak chcecie coś dla siebie wytopić podaję linka do tej przemiłej Pani.
Przemiła bo:
*negocjowałam z nią cenę :) 
* dostałam gratisy! :) 
* wszystko było tak zapakowane że żadna siła nie ruszyłaby porcelany!
* świetny kontakt przez olx

Tylko polecać takie osoby.
Pssst: ostatnio znów coś u niej zamówiłam :) 
*
Ps a był ktoś na zakupach w biedrze?


Ja tak - po 4,19 zł kupiłam 4 kwiatki :) 
Jak można było nie brać!
*
Pani KoModa

22 komentarze:

  1. Jakie piękne! Uwielbiam oglądać takie porcelanowe nabytki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta filiżanka z kompletu Agat śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię porcelanę z PRLu i nie tylko:))właściwie kocham wszelaką porcelanę i mam jej w moim domu sporo:))piękne nabytki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie przedstawiasz Ewa walory tej starej porcelany z PRLu. Pięknie wygląda.
    I pomyśleć, że mając ją w domu tego nie dostrzegałam:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolekcja porcelany. Za pewnością jeszcze coś nam pokarzesz niedługo, bo takie filiżanki kradną serce i chce się ich jeszcze więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie nabytki świetne, szczególnie filiżanka z trzeciego zdjęcia. Przypomniało mi się, że na blogu pokazywałam kiedyś komplet z Ćmielowa, tylko fioletowy, a niebieski gdzieś mi umknął :), do niego link jeśli chcesz zobaczyć http://inspiracjewmoimmieszkaniu.blogspot.com/2015/09/cmielowska-porcelana-z-nutka-orientu.html
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwi mnie, że nie możesz się oprzeć takim wspaniałościom. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna porcelana, przyjemnie zawiesić oko na takich przedmiotach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie w nich kawka wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten porcelanowy imbryk...cudowny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna. ja ostatnio na jarmarku staroci upolowałam obrazek 3d do dziecięcego :) i kilka śmiesznych zabawek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahaha... i czemu nie? A do tego tyle radości Ci to sprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mała rzecz, a cieszy :) Też lubię pić kawę z wyjątkowych kubków czy filiżanek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taaa w biedrzee. Dwa razy się oparłam tym cudom za 4,19zł, ale jak ty to reklamujesz ;) to już chyba nie dam rady dłużej się opierać. Będą się musieli zieloni przyjaciele pościeśniać ;) Co do filiżanek, nie mam takiego wariactwa ;).Ale nie powiem, różowy dzbanek śliczny. Ja mam do sprzedania, oddania prawie półdarmo lampę i dwa talerze na ścianę

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda to dobrze, jak jednak wygląda ich wytrzymałość? Nadają się do długotrwałego używania? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne te porcelanki. Ten zestaw różowy ze złotym istne cudo. Uwielbiam starą porcelanę a najbardziej stare mleczniki - staram się je kolekcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj. Ja też okupiłam się w Biedronce. Siedem kwiatków przygarnałam do siebie do domu. Widzisz, Ty zbierasz a ja odtłuszczam mieszkanie ze zbędnych przedmiotów.
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne porcelanki. Masz nosa do takich drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super hobby! Chyba przejadę się na giełdę poszukać takich starych perełek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne filiżanki! Bardzo oryginalne wzory i kolory

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!