15 lip 2019

Podsumowanie wyzwania książkowego.

prl porcelana

52 książki w 52 tygodnie.
Ciekawa jestem jak Wam idzie. 
Ja ostatnio jak dostaje książki do recenzji - muszę szybko czytać.

przeczytam 52 książki w rok

 A szablon na 2019 jest Tu KLIK
Możecie sobie jeszcze go pobrać :) 

podsumowanie

Piękny kubeczek w tle wyczaiłam na OLX - a dokładnie 6 szt za 6 zł !

52 książki 52 tygodnie
Porcelana Tułowice

 

Tak to wygląda :) 
A u Was?
Ja chyba będę musiała dorysować kilka książek bo zapowiada się że przeczytam więcej niż 52 :) 

challange book

*
Pani KoModa
Ps a Wy też szalejecie od upałów?

biblioteczka

Żartuję - tylko tak bawimy się z prezesową ...
to całkiem normalne :) 
hahahahaa

10 komentarzy:

  1. U mnie z czytaniem trochę wolno idzie może to lato tak na mnie wpływa:)))ja też różne zabawy wymyślam z moim małym wnusiem:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałych wyników kochana. ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. W czasie zabaw z dzieckiem vzlowiek nie zawsze wygląda normalnie;) Ilość przeczytanych książek imponująca

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać,ale nie znoszę w tej kwestii "ścigania"Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie kwesta wyścigów. Wiele osób robi takie zestawiania, listy czy zapiski przeczytanych książek na swój własny użytek. Choćby po to, by przypomnieć sobie te tytuły za jakiś czas. Mnie takie listy bardzo motywują. Dodatkowo robię sobie notatki z książek, do których wiem, że wrócę.

      Usuń
  5. Gratulacje, super wynik, ja znacznie mniej :) Tęczowa Ewa :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naczytałaś z zapasem :) Dobrze Ci idzie :) U mnie nie tak różowo, ale i tak mam wrażenie, że odkąd korzystam z czytnika ebooków czytam zdecydowanie więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie 28 książek. Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba i ja zrobię takie podsumowanie, bo książek uzbierało się bardzo dużo. Kubki są fantastyczne. Marzę o takich, Szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!