5 lis 2015

Szafki nocne. Czy mogą być jeszcze piekniejsze?

Ja myślę, że mogą być piękniejsze. 
Mam kikla pomysłów.
Powoli się to klaruje. 
*

Po zakupie trzeba było je dobrze wyczyścić aby powrócił blask :)
W tle niebieskie stołki PRL.



Już się zadomowiły.


Ksiązki aktualnie czytane. (zakładki





Oczywiście noszą oznaki użytkowania - dlatego chcę coś z nimi zrobić. 

*
Podglądam pinterest. Tam jest wiele ciekawych pomysłów.
Moje ulubione poniżej. 
Macie inne pomysły?

W tle:

* Białe pudełko Kuggis Ikea.

* Czytnik Prestigio

* Poduszka uszyta z zasłonki. 


*
1   KLIK

2  KLIK

KLIK

KLIK

5  KLIK

 KLIK

7  KLIK

8  KLIK


10  KLIK
*
Pani KoModa.

32 komentarze:

  1. Niektóre mi się bardzo podobają, ja nie wyobrażam sobie nie mieć gdzie odłożyć książki kubka z gerbatą czy czegokolwiek ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - szafka przy łóżku musi być :)

      Usuń
  2. Ciekawe pomysły jak można odświeżyć starą PRLowską szafkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłów wiele - ale który wybrać.

      Usuń
  3. Masz rację są piękne same w sobie :) i do tego z historią!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne ale widać oznaki użytkowania - więc trzeba coś z nimi zrobić ...

      Usuń
  4. No nie które szafki urzekły mnie swoja prostotą i kolorem. Coś pięknego takie meble z PRL znienawidzone przez wszystkich, dostały drugą szansę :) Bo podobno warto dawać drugą szansę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę. Mi sie podoba to, że mają fajny kształt i są solidne.

      Usuń
  5. Przemaluj a drzwiczki wyklej jakimś wzorem :-)
    pozdrawiam i czekam na efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwiczki wykleić? mam czarno białą pepitkę i kwiaty. Muszę to przemyśleć.

      Usuń
  6. Najbardziej podoba mi się szafeczka numer 3 :) Stawiałabym na biel i szarość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię szarość i biel :) i też o tym myślałam.

      Usuń
  7. Och, ubóstwiam takie spersonalizowane komódki ! już nie mogę się doczekać co wyczarujesz :)
    Pozdrawiam!
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyznam, że się trochę boję :)

      Usuń
  8. Teraz tak fajnie można przerabiać stare meble. Najważniejszy jest zapał a na pomysł prędzej czy później się wpadnie :) ps.nr 2 jest fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak 2 jest piękny ale obawiam się że sobie nie poradzę :)

      Usuń
  9. Prezentują się świetnie. Ja bym takie zostawiła na jakiś czas chociaż :) to puki mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie boję się ich ruszać - co by ich nie zepsuć - puki się nie pojawi jakaś inspiracja.

      Usuń
  10. Szafka nocna to podstawa! Ja zawsze mam na niej swoją krzyżowkę i kiążkę, oraz zdjęcia :) Inspiracje piękne, aż ciężko sie zdecydować na zmianę :) hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z decyzją największy problem.

      Usuń
  11. aż szkoda je malować. ale jednak zniszczenia nie są zbyt estetyczne. na pewno będzie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się spodobala inspiracja numer 4, tylko nogi lepiej dopasowac w kolorystyke sypialni :)
    Fajne te szafeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam czy jakiejś części nie zostawić w pierwotnym kolorze.

      Usuń
  13. Meble na nóżkach zawładnęły ostatnio i mną. Twoje szafeczki są niezwykłe. Bardzo mi się podobają. Muszę się zabrać w końcu za odświeżenie mojej komody. Foty z netu fantastyczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upolowałam je za grosze - dlatego chyba tak mnie cieszą :)

      Usuń
  14. Przepiękne szafki, uwielbiam takie meble:) Sama mam podobną w sypialni i na razie nic z nią nie robiłam:) Chociaż, nie powiem, jak oglądam takie inspiracje, to ażkorci żeby co nieco zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten styl. I cały czas myślę jak je zrobić.

      Usuń
  15. Szafki ekstra..i te inspiracja, chociaż sama w sobie też świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem dlatego z takim strachem podchodzę do metamorfozy.

      Usuń
  16. Bardzo funkcjonalne te szafki - można w nich umieścić sporo podręcznych rzeczy, mimo że nie są zbyt duże. Podobają mi się prawie wszystkie, im większy wybór, tym człowiek bardziej głupieje :) Pomysłów całe mnóstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miałam kilka pomysłów i inspiracji.

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!