16 lis 2022

Wierszyki świąteczne. Kasia Huzar- Czub Recenzja.


Wierszyki świąteczne. 
Kasia Huzar- Czub Znacie już polską wersję świątecznego Hygge dla dzieciaków?

Ale się zagapiłam! W sklepach już od miesiąca świąteczny klimat a ja dopiero teraz przychodzę do Was z świąteczną propozycją czytelniczą. To pięknie wydana przez Natuli  FB książka "Wierszyki świąteczne".



Całość opiera się na przyjemnościach zimowych. Każde dziecko lubi kiedy pada śnieg. Po szaleństwach na stoku i wesołej jeździe na sankach przyda się ogrzać. Najlepsze do tego jest smaczne kakao. A może później poczytać sobie w ciepełku książeczki? Coś wspaniałego. Oczywiście nie może zabraknąć wspólnego pieczenia ciasteczek. Takich pomysłów na spędzanie dobrego czasu jest wiele. A wszystko to opakowane jest w figlarne wierszyki.
Książeczka jest w przyjaznym, serdecznym tonie. Tekst połączony jest z uroczymi ilustracjami. Na których jeśli tylko się przyjrzysz dzieją się różne swawole
J
I choć czasem się coś nie uda, bałwan się rozsypie, to nic - zawsze można zrobić nowego.


Bardzo podoba mi się poczucie humoru autorki. Myślę, że nie tylko wasze dzieci będą miały fan słuchając/czytając książkę ale również wy!
"To są USZKA.
Kurka siwa!
Czyjeś ucho w zupie pływa"

A wy co najbardziej lubicie w tym świątecznym czasie?

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Natuli. 

Pani KoMomoda.

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że jestem ciekawa tego poczucia humoru autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poszukać tej książki, może dorzucę juniorowi do mikołajkowego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te zaprezentowane książeczki z tego wydawnictwa. Doskonałą robotę robią 👍

    Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego oraz pozytywnego dnia 🤗💕
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie, trzeba będzie się w nią zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!