23 gru 2019

Chwilę przed świętami... Pinterest :)


Także w tym roku zrobiłam kilka kartek i etykiet na prezenty zainspirowana Pinterestem :) 
Zobaczcie sami.



Uwielbiam tą prostą formę i dodatek czarnego pisaka.
I już jest pięknie.
Inspiracje:  KLIK     KLIK    KLIK


Bardzo proste zawieszki na prezenty.   KLIK     KLIK   insp.


Bardzo mi się podoba końcowy efekt.


Pochwalę Wam się jeszcze prezentem od mojej mamy dla córki .
Zamówiona gwiazdka DIY.
Wyszła kapitalnie!


Zdjęcia ściągnęłam z mojego  Insta .
(bo już je w ferworze porządków usunęłam z tel)


W tym roku również będzie choinka którą zrobiłam w tamtym roku.


Oki idę obierać mandarynki ;)


*
Pani KoModa

10 komentarzy:

  1. Zaczytanych świąt i bogatego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, rodzinnych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te zawieszki do prezentów! Wesołych Świąt!
    🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te twoje kartki. Dziękuje. A cekiny i anielskie włoski były w środku czy na bombce? Bo były wszędzie jak mi sie wysypały z koperty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kartki i etykiety, lubię takie minimalistyczne formy :) Wesołych świąt 🎄

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąt o jakich marzysz życzę Tobie i Twoim bliskim:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł - Wesołych świąt również życzę - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!