7 lis 2019

Z całego serca R.S. Grey. Recenzja


Z całego serca. 
R.S. Grey
Z całego serca chcę Wam polecić nową książkę R.S.Grey. Ta historia szybko zawładnęła moim.

Autorka darowała nam banałów i wycisnęła wszystko co najlepsze z tej historii. 

Książkę można przeczytać jednym tchem. Ja rozdzieliłam ją na trzy wieczory i to były na prawdę wyjątkowe wieczory. Przyznam Wam się, że nie obyło się bez łez. Ale jest też przeciwwaga wielkiego wzruszenia. Bo są momenty kiedy szeroko się uśmiechałam. 

Historia od początku jest intrygująca. Dziewczyna chodzi po sklepie i szuka idealnej urny. Podchodzi do niej chłopak i zaczyna ją bajerować. Podejrzane?

Dziewczyną to 19 letnia Abby, która niedawno przeszła poważną operację. Przez swą chorobę całe życie wegetowała. Jej mama obchodzi się z nią jak z jajkiem. A przecież jest pełnoletnia i nie przeżyła niczego co zwykłe nastolatki. Pierwsza miłość? Ba nawet pierwszy pocałunek jest jeszcze przed nią...

Teraz może zacząć wszystko od nowa z nową czystą kartą. A kiedy w jej życiu pojawia się intrygujący i oczywiście cudownie przystojny Beck postanawia z tego skorzystać. Podczas tego dziwnego, pierwszego spotkania wyjawia mu swój plan. Chce wyruszyć bowiem w dwutygodniową podróż. Beck tak jakby tylko na to czekał. Z wielką chęcią proponuje, że dołączy do podróży. 

Abby waha się tylko chwilę czy zabrać ze sobą Becka. Wiele lat spędziła w szpitalu i fajnie jest poznać kogoś normalnego ( tzn zdrowego). Pomysł żeby go zabrać jest szalony - w końcu może okazać się że chłopak jest niebezpieczny, albo zwyczajnie męczący ale pomimo to zdaje się na intuicję i zabiera go ze sobą. 

To co działo się podczas tej podróży mogłoby spokojnie konkurować z z Kac Vegas - tylko bez alkoholu. Mamy włamanie, dosiadanie dinozaura, tańce na barze, walkę z falami (...) Jak w dwa tygodnie wyszaleć się (nadrobić) tyle straconych lat? O właśnie tak ! :)

Podczas podróży nastolatkom szaleją hormony. Kiedy serca są otwarte na miłość ona się pojawia. Wiadomo jednak że w życiu nie jest tak kolorowo i pojawiają się trudne chwile. Każdy popełnia błędy a bohaterowie też kilka zaliczają. Bo to nie jest do końca taka cukierkowa i lekka opowieść. 

Nieszablonowa, intrygująca, dobrze napisana. Cieszę się że główna bohaterka nie jest biedną, naiwną, zahukaną, nieświadomą niczego osóbką. Nie zamyka się w swojej skorupie pomimo wad, czy nieporozumień. Podchodzi z dystansem do życia - widać to w jej wypowiedziach. Dialogi z nią za bardzo zabawne. Nie kluczy, nie bawi się w gierki a czasem jest szczera do bólu. Ja na pewno nie mam takiej spontaniczności i odwagi w wyrażaniu siebie. To mnie przekonało i kupiło. Dzięki tej historii nauczałam się czegoś nowego. 

Dlatego nie będę Wam już zdradzać kolejnych szczegółów a chcę tylko zachęcić do przeczytania tej historii.

Ciekawa jestem czy Was namówiłam na nią :) 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Szósty Zmysł.

 
*
Pani KoModa

6 komentarzy:

  1. Oczywiście, że namówiłaś mnie na tę książkę. Teraz mam ochotę przeczytać ją natychmiast. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdej książce można znaleźć inną ciekawą historię. Lubię tego typu powieści. Fabuła wydaję się być wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i wciągająca fabuła.
    Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że niezła obyczajówka. Mogłabym się skusić i po nią sięgnąć, bo brzmi nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja jest dobra i zachęcająca do sięgnięcia po książkę, ale raczej dla młodzieży, równolatków bohaterów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie książki przypominają nam, że żyć trzeba pełną garścią. Chętnie ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!