2 maj 2019

Candy

rozdanie

Mam dla Was wiosenne Candy.

Dawno nie było Candy :) 

Postanowiłam więc podzielić się z Wami moją przecudną bułgarską porcelaną. 

bułgarska porcelana

Tu na zdjęciu są filiżanki. 
Ale niekoniecznie może chodzić o filiżanki - możecie wybrać coś innego.
Ponieważ podzielę się zdublowanymi częściami.
Może to być dzbanuszek albo wazonik.
Mam jeszcze do wydania duży talerz - skukajcie go tu: KLIK :) 

wazonik

W mojej filiżance zasadziłam kwiatka.
Malutką pileę <3
Ale Wy możecie mieć inny plan na wygraną filiżankę czy też wazonik ;) 

rozdanie

Zasady są proste:
- napisz w komentarzu, że chcesz wziąć udział w zabawie
- jesteś obserwatorem mojego bloga
 - możesz polubić również mój insta 
( Tam też jest podobne rozdanie - tam tez możecie wziąć udział w zabawie) 
- jeśli masz bloga, udostępnij grafikę z informacją o candy z linkiem
I tyle :) 
Wysyłam tylko na terenie Polski. 

rozdanie

Do kandy dołączam naturalnie NIESPODZIANKI.
Jakie? Na pewno będzie tam zakładka :) 
A co jeszcze - zobaczycie.

Ps u Was też tak pięknie?

*
Czytamy z Prezesową na Insta

nasza księgarna


rok w lesie
*
Pani KoModa

6 komentarzy:

  1. Ewa, jestem oczywiście chętna, bo porcelanka taka jak lubię. Dzbanuszek jest cudowny - na niego mam ogromną ochotę:))) Banerek już u mnie. Obserwuję od dawna. Tylko na Instagramie nie polubię, bo nie mam.
    Rok w lesie - widzę, że to świetna książeczka. Ma cudne ilustracje. Fajnie się bawicie układając zwierzątka. Pacynki rewelacja.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna porcelana ale wiem, że są osoby, którym podoba się dużo bardziej ode mnie więc nie chcę zajmować miejsca i ewentualnie wygranej. Mocno trzymam kciuki aby wygrała go osoba, która najmocniej go pragnie i będzie szczęśliwa z jego posiadania. A Tobie gratuluję chęci podzielenia się taką pięknością :)
    U mnie też czas bzów... ach! Robi się pięknie :D
    Moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh przepiękna porcelana! :D Mojej mamie by się spodobało! :D Chyba muszę jej podesłać to rozdanko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielką fanką porcelany zwłaszcza retro. A bułgarska od dawno mi się podoba. Z wielką przyjemnością biorę udział w Candy. Kusi mnie talerz i wazonik bardzo :)
    Już wstawiam banerek na bloga, na Instagram zajrzę również :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka wygląda fantastycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Filiżanka jest przepiękna! Bardzo chętnie bym ją przgarnela i zaczynała w z nią poniedziałki, poranną kawą :) nie umiem jednak udostępnic Candy u siebie na blogu :(

    PowodZenia!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!