19 kwi 2019

Dekoracje na ostatnią chwilę + Życzenia

dekoracje

Wieczorami jak już prezesowa śpi robię dekoracje Wielkanocne.
Nie będę Wam pokazywała wszystkich dekoracji, tych z poprzednich lat.
Skukajcie sobie TU  TU

zrób to sam

Już dawno miałam ochotę na taką dekorację.
Wycięłam na bloku technicznym z szablonu zająca.

wielkanoc

Od spodu dałam materiał i już :) 
Materiał to ścinki z fotela !
Motylki na ścianie przykleiłam na obulepną ;) 

dekoracje

To mój ulubiony królik.
Powiesiłam go w pokoju u Prezesowej. 

królik

Świetnie się wpisał z ramką w trójkąty

zrób to sam

Nie wyrzuciłam ścinków tylko użyłam je naklejając na prezent wielkanocny dla chrześniaka. 

zero waste

Prezent ozdobiłam akwarelami.
Tak jak koperty.
W kopertach będą zdjęcia dla babć i siostry.

ptaszki

Kupiłam sobie też biały pisak i się rozszalałam ;) 

pisak kredowydekoracja wielkanoc

Też taki żarcik ukochanemu zrobiłam ...

diy

Pochwalę Wam się jeszcze moim pięknym kwietnikiem wprost z PRL.

epipremnum złociste

A na święta przygotowałam już sobie książkę do czytania :) 

dekoracje wielkanoc

*
A na koniec życzę Wam :

*
Pani KoModa

17 komentarzy:

  1. Swietny sposób na szybką i ładną dekorację :) Czuję się zainspirowana :))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowych i pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dekoracje. Liczy się pomysł. W prostocie siła.
    Pozdrawiam i życzę zdrowych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze znajduję dobre pomysły. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje:))Pozdrawiam serdecznie i udanych świąt życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dekoracje moja droga.
    Tobie i Twojej rodzinie, również życzę zdrowych ,spokojnych rodzinnych świąt, spędzonych w atmosferze wzajemnej życzliwości i miłości. 🐥 🐰

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dekoracje!!!
    Zdrowych i radosnych Świąt!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i bardzo pomysłowe! Życzę zdrowych i spokojnych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne królisie :)
    Życzę Ci Ewa zdrowych, pogodnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne oryginalne dekoracje:) Pisak jest rewelacyjny, można z nim poszaleć:) Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracje Twoje są cudowne. Świetne masz pomysły. Wesołych świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje dekoracje jak zwykle super :) A dla Ciebie życzę również pięknych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowych wesołych rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku postawiłam na żywe kwiaty i cięte i w doniczkach. Zawiodłam się, bo wszystkie zdechły zanim święta na dobre się zaczęły. Ale za to zaskoczyli mnie ludzie. Znaczy goście. Miało być kameralnie góra 8 osób a zrobiło się 20! Szybko zmiana koncepcji- stół zrobił się szwedzki, krzesła poustawiały się w kółeczka, na środku wysypały się zabawki. Dobrze, że mam tak dużo podłogi i wolnej przestrzeni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj znać jak pisak zmywa się z szyb

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnego drugiego dnia Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dekoracje! Bardzo oryginalne!
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Proste ozdoby a jakie efektowne, brawo za pomysł i za wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!