5 lut 2016

Rozsiądź się wygodnie na fotelu PRL - odnowa.

Fotele PRL.
Przyznam, że negocjowałam ich cenę.
Właściciel nie chciał ich oddać, bo: " Może się przydadzą" ;)
A ja byłam pewna że będą mi pasowały do reszty.
Nie mogłam odejść bez nich.
*
diy zrób to sam

Może nie są to klasyczne wymarzone "skoczki" ale i tak są cudowne! 
Nieśmiało znalazły się w sypialni - jak widać nie pasowały zupełnie. 


Kawałek materiału i poduchy nie pomogły.


Ani narzuta -> już w salonie.


Zamówiłam więc gąbkę.



I pomalowałam na czarno.


Nowe obicia zostały uszyte [ przez moją mamę :) ] ze starych zasłonek :) 
Pamiętacie moje szuflady i poduszki czy krzesła ? Tam też użyłam stare zasłonki :) 

diy


fotel prlfotel prl

zrób to sam

diy zrób to sam

odnowa
Użyłam:
* Jedynka do Drewna i Metalu 
- czarny połysk.
* Papier ścierny.
*
Pani KoModa

63 komentarze:

  1. Wow kochana, fotele wyszły super , i widzę że w ruch poszła moja ulubiona farba alkidowa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy odnawiają fotele i krzesła, a moje stoi biedne i czeka aż właścicielka wreszcie zdecyduje się na jakiś materiał obiciowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :) U mnie jest szybka piłka - najczęściej jest to jakaś zasłonka :)

      Usuń
    2. Dobra myśl :) Czasami można też spotkać ciekawe materiały w second handach, ale dawno do żadnego nie zaglądałam. Jak się już wezmę za to krzesło, to też pokażę efekty, tylko czeka mnie jeszcze szlifowanie... Miłego weekendu:)

      Usuń
    3. Tak tam jest tania skarbnica zasłonek :) oraz innych ciekawych rzeczy - ja ostatnio kupiłam tam dwa wazony i szklaną misę :)

      Usuń
  3. Nowe życie foteli, całkowita metamorfoza. Teraz fotele stały się bardziej stylowe w klimacie glamour.
    Super pomysł :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam jaki chcę kolor obicia - ale jak zobaczyłamtą zasłonkę - od razu zrozumiłam że to jest to o co mi chodziło.

      Usuń
  4. Wyglądają jak nowe! Piękne!
    Kiedy rozglądałam się za fotelem myślałam o takim w tym stylu, ale mężowi się nie podobało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany jak na razi dzielnie zności moje pomysły :)

      Usuń
  5. Diametralna zmiana! To teraz zupełnie inne meble, ciekawe i intrygujące:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam żeby było inaczej. Myślałam na początku o odnowieniu poduszek - wypraniu czy coś ... dobrze że jedna zdecydowałam się na nowe :)

      Usuń
  6. Ależ metamorfoza!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna metamorfoza. Mam taki fotel, który stoi już długo i czeka na zmianę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita Kochana, po prostu zadziwiasz mnie na każdym kroku. Rewelacyjna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak??? Bo przecież tak to nie mogło zostać - widziałaś przecie :)

      Usuń
  9. Prawdziwa przemiana. Jestem po raz kolejny pod wrażeniem Twoich pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czułam, że chcę to zrobić do porządku :)

      Usuń
  10. A ja trafiłam ostatnio 2 fotele Chierowskiego 366 za jedyne 25 zł. Już się nie mogę doczekać ich przeróbki. Ale na razie są w garażu, bo w mieszkaniu czekają 2 krzesła do zrobienia. Może to mnie zmotywuje, żeby się wreszcie za nie wziąć?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrób to i pokaż!!! Cudowne są te fotele :)

      Usuń
  11. Wow! Zmiana widoczna gołym okiem. Fantastycznie wyszły te fotele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) miał być taki efekt WOW - czerwień to zawsze zapewnia :)

      Usuń
  12. Stare jak nowe .Super !. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Mam plan co do moich foteli z działki. Czy taką gąbkę można zamówić na wymiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ja to zrobiłam na alegro. Napisałam najpierw o wycenę - docinąją takie jak chcesz. Szybka realizacja. U mnie było ok.

      Usuń
  14. Z chęcią zasiadam :) Super metamorfoza!
    Pozdrawiam niedzielnie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no, no co za metamorfoza :) Wersja Red & Black ,pewnie świetnie się wpisała do wnętrza :) Jestem pod wrażeniem, ściskam C.aro

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszły prześlicznie!!! I jakie piękne obicia :) gratulacje dla Mamy- spisała się na 6!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak gdyby nie mama nie wyszłoby to tak genialnie :)

      Usuń
  17. Tak niewiele, a może dużo zdziałać. Bardzo udana metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie tak. To resztki czarnej farby mnie tak zmotywowały!

      Usuń
  18. Zdecydowanie lepiej prezentują się po metamorfozie. Dobra robota! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak je kupowałam miałam na nie pomysł.

      Usuń
  19. metamorfoza niesamowicie udana, pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. O wow! Świetnie fotele i świetna zmiana :)
    W nowym wdzianku prezentują się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czerwony zachęca do komfortowego odpoczynku :)

      Usuń
  21. Jezu kochana jaki wstyd ! Ile mam zaległości u Ciebie :P Ja myślę, że ten sprzedający widział błysk w Twoim oku i dlatego nie chciał ich oddać, a zarobić na nich ale i tak było warto ! Zdecydowanie lepiej wyglądają po renowacji, dałaś im nowe życie, nowe oblicze. Koleżanka właśnie bierze się za podobną robotę muszę podsunąć jej Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Oj tak sprzedający widział błysk - w końcu kupiłam u niego biblioteczkę i szafkę do salonu i te dwa fotele. Ja go zniechęcałam że to rupiecie - i tylko mu bedą przeszkadzać :)

      Usuń
  22. Jaka rewelacyjna przemiana :)! Drugie życie fotela cieszy oko :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Recykling pierwsza klasa:) Fotele wyglądają o wiele lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no pięknie. Wyglądają nowocześnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Już sobie wizualizuje jak by wygodnie się na nich siedziało i oglądając filmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudownie pod warunkiem, że siedzimy na nich razem z moim ukochanym. <3

      Usuń
  26. Pamietam te stare fotele, najlepsze jest to że są one bardzo wygodne i mozna w nich siedzieć godzinami, sama mam w domu stary fotel ktory jest bardzo wygodny i nie zamierzam go wyrzucać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie retro dodatki :) nie wyrzucaj go :)

      Usuń
  27. Wystarczy w sumie obicie zmienić i mamy odświeżony w fajnym stylu fotel. Na prawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!