27 lut 2018

Album z pinterestem i instagramem cz. V

rybka

Zrobiłam dla Pani Prezes album.
Wiecie takie są teraz dla dzieciaków, ja oczywiście postanowiłam zrobić to sama.
Zbierałam inspiracje.
Jak coś fajnego zobaczyłam zapisywałam w notesie.

album dla dziecka

Zaczęłam go robić tuż po tym jak się dowiedziałam, że dzidziuś będzie z nami.
Kiedyś już pisałam o tym pomyśle . 

made with love

Powoli, dodawałam strony.
I kolejne informacje - np że to będzie dziewczynka :) 

zrób to sam

Wklejałam,
malowane TU 

rysowałam, (mazak Sharpie okazał się najlepszym...)

sharpie mazak

 malowałam,

obrazki dla dzieci

szukałam ciekawych myśli...

zrób to sam

Dużo inspiracji wyszukałam w pintereście i na Insta.

album dziecko

Wkleiłam też zasuszone kwiaty czy czterolistną koniczynkę :) 

kwiaty suszone

Robienie tego albumu to WIELKA przyjemność.

tańcowała igła z niktą

Jak Wam się podoba taki album?
Wolicie kupić czy zrobić samemu??
*
Pani KoModa.

62 komentarze:

  1. Najlepiej zrobić samemu. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakaż to będzie wzruszająca chwila, gdy dorosła Celinka z rodzicami będzie oglądała ten album:)))
    Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album! Na pewno będzie wspaniałą pamiątką na lata.

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i wyjątkowy:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciała bym taki dostać, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No przedstawia się fantastycznie!
    Lepiej oczywiście robić, ale często brak czasu :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest i będzie wspaniała pamiątka, tym bardziej, że własnoręcznie zrobiona.
    Bardzo cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepiej zrobić samemu. Wspaniały pomysł, po latach album będzie piękną i wzruszającą pamiątką. Wiele rzeczy z czasem by umknęło z pamięci, a tak ocaleje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy album i na pewno lepszy niż te kupione bo niepowtarzalny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy28/2/18 01:29

    Jestem zachwycona, szczególnie akwarelowymi wklejkami! No po prostu bomba :) Piękna, sentymentalna pamiątka.Ale będzie wzruszeń w przyszłości. :) Karolina Papierowy Płatek

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu albumy. Cudo do oglądania i pamiątka na lata:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna pamiątka. Album stworzony z miłością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeogromnie spodobała mi się taka idea albumu.
    Po prostu rewelacja!
    Sama mogłabym taki mieć!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne są takie twórczości, one są bardzo indywidualne i takie osobiste. Super

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna i wzruszająca forma pamiątki! Bardzo fajnie się na coś takiego patrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się całuśna rybra.
    Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł ! Ile przy tym zabawy i fantastycznych wspomnień. Będzie świetna pamiątka dla córeczki :))
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł!!Lepiej zrobić samemu,tylko trzeba mieć jeszcze takie zdolności!!:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam cierpliwości ani talentu do tworzenia takich cudów... piękna ta Twoja książka!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, mała na pewno to doceni jak już będzie duża :P
    Widzimy, że nawet pandzioch się znalazł <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe rozwiązania, taki album to rewelacja :D <333

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny pomysł :). Jeszcze te rysunki, opisy, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny, bardzo kreatywnie podeszłaś do tematu. Taki album to skarb i pamiątka na całe życie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny ten album! Podziwiam włożoną pracę w jego wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie to jest piękne a przy okazji czasochlonee!
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojeju, ale świetna sprawa! A pamiątka jeszcze lepsza ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupić to żaden wyczyn! Zrobić samemu, to prawdziwe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dość, że pięknie wykonany, to jeszcze robiony z sercem. To niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To co zrobione samodzielnie, bardziej cieszy obdarowanego, bo dowodzi wkładu emocjonalnego, którego nie można zmierzyć. Nie zapowiada się, żebym została babcią, więc chyba nie będę miała okazji do takiej twórczości. Gratuluję pomysłu i wykonania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Taki album to wspaniały pomysł. Muszę takie coś zrobić dla przyjaciółki. Dziękuję za inspirację. Bardzo fajnie Ci wyszedł, bardzo ciekawie i tyle ważnych przesłań. Cudeńko. <3

    Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny ten album :) Ja myślę, że taki własnoręcznie zrobiony album jest lepszy :) A pro po zakładek do książek, to zrobiłem sobie taką zakładkę z małej kwadratowej kartki, którą się przyczepia na rogu kartki książki i ozdobiłem ją :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW - jak Ty to wszystko pięknie zrobiłaś! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super pomysł. Nawet mnie zainspirowałaś, tym bardziej, że mam wolny zeszyt taki duży i ładny, a nie wiem co z nim zrobić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały pomysł, można się szczególnie zainspirować. Zrobić takie cacko samemu to nie lada wyzwanie, jednak pamiątka na lata pozostanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale wspaniały pomysł. Jestem poruszona. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. To jest po prostu urocze, super pomysł, pamiątka na dłuuugie lata :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bym za pewne próbowała zrobić sama, tym bardziej, że to niezła frajda pomimo, że pewnie bardzo czasochłonna. Wiele kreatywnych pomysłów i różności w tym albumie

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja uwielbiam takie własnoręcznie wykonane cuda, jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  40. jej jaki wspaniały! To jest dopiero cudowna pamiątka, w którą włożyłaś tyle serca :) Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ on jest piękny :D Podziwiam, ja takich zdolności nie mam, ale choć sobie popatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze rzeczy wykonane własnoręcznie, z sercem będą miały niezastąpioną wartość :)
    Piękny album i podziwiam za pomysłowość i talent!

    Zapraszam też do mnie gdzie stworzyłam kilka wiosennych akcentów i uszyłam poduszki w kwiaty z suszonymi kwiatami!

    Do środka dodałam suszonych płatków róż:

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczny album!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Album jest przepiękny. A cała radocha to to że zrobiłaś go sama!
    Świetna sprawa i na pewno sama miałaś sporo zabawy przy tworzeniu go ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale świetna pamiątka! Tyle miłości w tym albumie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie hand made. Osobiście pierwszy album mojej córki robiłam online w postaci fotoksiążki, ale dodawałam również swoje projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie wyszło :) Uwielbiam takie rzeczy oglądać :) Ja też planuje zrobić sobie podobny album, ale najpierw czekam na jakiś przełom w życiu od którego mogłabym zacząć "nowe życie" ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super to wygląda, uwielbiam takie kreatywne albumy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem zauroczona albumem jest cudowny. Super cytaty .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  50. Album jest niesamowity.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!