13 mar 2018

Zielono mi - Plus/Minus

Olga Gromyko, Andriej Ułanow

Plus/Minus
Olga Gromyko, Andriej Ułanow
Kto skradł moje serce? Zaraz Wam powiem :) 


Olga Gromyko, Andriej Ułanow

Rzadko czytam książki fabularne napisane przez dwóch autorów. W sumie to chyba pierwsza taka książka. Ciekawa byłam czy  mi się spodoba. Dwa spojrzenia na świat - część bohaterki pisze Olga a bohatera pisane przez Andrieja.

Już sam początek książki mnie zaskoczył. Nie przypuszczałabym, że osoby z dwóch rożnych świtów mogą się dogadać. Ale, ale nie tak szybko. Po drodze muszą się lepiej poznać, dotrzeć, zaakceptować.


plus/minus
Główna bohaterka Lenoczka to zwykła urzędniczka. Pracuje w terenie i zajmuje się przypadkami naruszenia prawa, skargami czy zażaleniami, łagodzi spory i sporządza z tego raporty. Nuda? Wcale nie! Bo Lena zajmuje się interwencjami związanymi z magicznymi stworzeniami. Trole czy nimfy to dla niej codzienność. Pracuje w Urzędzie do spraw Ochrony Pomrok.








książka


I tu pojawia się główny bohater - Sasza, niegrzeczny mężczyzna. Problemem dziewczyny jest to, że Sasza należy do rodziny szefa Leny. Szef bez skrupułów aby pozbyć się problemu zrzuca na Lene opiekę nad zbuntowanym Saszą. Sasza natomiast nie należy do osób które podporządkowują się innym, a tym bardziej jakiejś zwykłej urzędniczce i do tego "panience".




książka papierowy księżyc






Domyślacie się chyba jak to może się skończyć? Kłótniami, dokuczliwościami, walką, a także ciągłym: " Ja mu pokażę.." i "Ja jej udowodnię...". Mieszanka wybuchowa. Czy osoby które nie szanują się, nie ufają sobie, nie wierzą w siebie. nawet za bardzo mogą się dogadać mogą razem funkcjonować? Musicie się sami przekonać.





książka Ha! To jeszcze nie koniec. Jeśli lubicie Zgredka z Harrego Pottera pokochacie Fiodora! Mojej serce już skradł. A kim jest Fiodor? Nie zabiorę Wam tej przyjemności poznania tej wyjątkowej postaci. :)  Zdradzę Wam tylko, że jest inteligentny, zabawny, troskliwy i świetnie gotuje - jak go nie kochać!!!!
Czego można się spodziewać po książce? Zdecydowanie dużo się tam dzieje. Będzie morderstwo, śledztwo,  romans, problem z były, podchody i mylenie tropów, kłamstwa, niedopowiedzenia, trauma po wojnie i koktajl emocji.




śiecaNa chwile nie da się oderwać od książki. Fantastyczne dialogi które tak uwielbiam dostarczyły mi duża porcje rozrywki. Przekomarzanie się bohaterów było bardzo zabawne.

Książa wydana jest bardzo starannie. I tym razem Papierowy Księżyc się postarał. Spójrzcie tylko na okładkę i strony książki. Całość jak zawsze jest dopracowane do najmniejszego szczegółu . Takie wydania lubię. Niezwykle miło jest czytać taką książkę.



Dzięki tej książce kolejny raz przekonałam się że fantastyka to jeden z moich ulubionych gatunków literackich. Zdecydowanie polecam tą książkę . 
A Wy lubicie takie książki?

książka fantastyka

Za przeczytanie książki dziękuję Wydawnictwu Papierowy Księżyc. 
Pani KoModa

39 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych wciągających dialogów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi obiecująco. Jeśli będę miała możliwość lektury, na pewno z nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może uda mi się zdobyć! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa książka. Warto przeczytać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. O!!! Spodoba mi się! Fantastyka to mój ulubiony gatunek:)))
    Cudna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda nie przepadam za fantastyką, ale tak rzadko zdarza się usłyszeć o dobrej rosyjskiej ksiązce, że dałabym się skusić.
    Pozdrowienia cieplutkie przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyki raczej nie czytam, ale z tego co napisałaś, to nie jest to typowy przedstawiciel tego gatunku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej nie sięgam po fantastykę, ale książka mnie zainteresowała :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, bardzo lubię fantastykę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem lubię takie powieści... może się skuszę!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy tytuł. Chętnie poczytała bym przy takiej ładnej świeczce -:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mniej czytam fantastyki, ale Twoja pozycja jest bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chyba nie do końca odnajduję się w takich klimatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Intrygująca:) Piękna zakładka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za fantastyką, ale moze rzeczywiscie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ksiazka zapowiada sie naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A wiesz, że ja tez nie czytałam książki napisanej przez dwóch autorów. Super, że fajnie spędziłaś przy niej czas i nie sposób było się oderwać

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wiem nie ocenia się książki po okładce, ale ta okładka mnie wręcz odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Za fantastyką w sumie nie przepadam, ale... namówiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawniej czytałam tylko fantastykę. Dziś jakoś sięgam jedynie po podręczniki... Planuje to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna krótka recenzja tej książki :) W sumie to okładka tej książki jest bardzo fajna :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak nie lubię fantastyki tak tym opisem mnie zachęciłaś - podoba mi się ta gra emocji między głównymi bohaterami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ambitny plan przeczytać książkę jak będę mieć urlop ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie potrafię się przełamać i polubić fantastykę. Domyślam się jednak, że oprócz "pomrok" w książce znajdziemy romans, a to sprawia, że lektura może być lekka i przyjemna. Zapisałam, do rozważenia, choć nie wiem czy przeczytania. Ukłony na najbliższy tydzień i wczesne życzenia Wielkanocne, niechaj będą spokojne, słoneczne(jak dzisiejsza niedziela w Warszawie) i radosne oraz mało mokre.

    OdpowiedzUsuń
  27. Monika się w takich zaczytuje więc na pewno jej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ooo, chce ją przeczytać. Motyw akceptacji w książkach bywa ciekawy i ciężko go pokazać, dlatego jestem ciekawa jak jest tu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem ciekawa czy by mnie wciągneła ta książka :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawy pomysł na książkę, na razie mam stos swoich perełek, ale może kiedyś i ta wpadnie mi w ręce.
    Wiosenne pozdrowienia
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście jedyne książki jakie mi się podobały zbiorowych autorów to te z serii Dom Nocy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  32. Już mi gdzieś mignęła, bardzo jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Raczej nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za kolejną propozycję :) uwielbiam wieczory z książką :) obecnie mogę polecić "siedem sióstr" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. z fantastyki nic nie czytalam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Akurat za fantastyką nie przepadam. Ale masz piękną zakładkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością przeczytam tę książkę, dzięki za polecenie <3
    Ściskam serdecznie, Agness :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!