8 wrz 2017

Wypiórowanie z Tigerem.

stalówki

Tiger !



Udało mi się w nim upolować taki komplecik!

pepitka

Kupiłam komplet do testowania za bagatela 15 zł.

stalówki

Z wielką przyjemnością mogłam wypróbować 4 stalówki.

pepitka

Każda jest inna - od najwęższej do najszerszej. 
Drugi zielony to kolor od Ani .

zielony atramentpepitka

Każdą bardzo wygodnie się pisze.

pióro

Ale moja ulubiona to trzecia stalówka.

tusz kaligrafia

Najczęściej to nią piszę.

wiersz pawlikowskiej jasnorzewskiej

Nią wypisuję kartki z życzeniami.
Zapisuję sobie np wiersze..

kaligrafia tusz

inspiracja

Czy piszę sobie w moim albumie o którym będzie innym razem.

serca

Oczywiście mam już zamówienie na co najmniej dwa takie zestawy.
Ale na razie nie mogę na nie trafić w sklepie :( 
*
W tle widać:
*
Pani KoModa.

60 komentarzy:

  1. Fantastyczny zestaw. Oj coś czuje, że będziesz szaleć. W pobliżu mojej miejscowości nie ma niestety Tigera.
    Słoneczne uściski Ci przesyłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetny sklep ale trochę niebezpieczny - często wychodzę zniego z nieplanowanymi zakupami ;)

      Usuń
  2. Fajny zestaw :) Zupełnie inaczej wygląda pismo takim piórem i odpowiednią stalówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W czasie wakacyjnego pobytu w Warszawie odkryłam Tigera. I przepadłam, nie wiedziałam na czym najpierw oko zawiesić, tyle fajnych różności. Masz piękny charakter pisma:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie tego Tigera znaleźć? Zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że na ich stronie jest mapka ze sklepami.

      Usuń
  5. Ja nie potrafię tak pięknie pisać, a co dopiero piórem. Tobie to bardzo ładnie wychodzi, artystka jednym słowem 😊Życzę, aby spod pióra wyszło wiele pięknie napisanych kart i stronic pełnych wierszy ☺
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ochotę na jakiś kurs kaligrafii :)

      Usuń
  6. Jaka cena. Gdzie można kupić taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pismo ma Pani ☺

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jaki fajny efekt!
    Uwielbiam takie pisanie piórem.
    Czcionka prezentuje się rewelacyjnie.
    Bardzo ładne, wyraźne pismo.
    Pozdrawiam serdecznie :)


    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, te pióra ro prawdziwa rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz, że ja też muszę zacząć pisac ręcznie, bo mi się pismo psuje. wszystko przez komputer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja staram się pisać ręcznie ile tylko wlezie :)

      Usuń
  11. Ale sobie cudo kupiłaś! Zajrzę może kiedyś przy okazji do naszego Tigera we Wrocławiu, może maja taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy ja pisałam piórem hoho ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze uwielbiałam pisać piórem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybyśmy w większości przypadków powrócili do pisania piórem i zarazili tym nasze dzieci, to poprawiłby się nam nie tylko charakter pisma. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, a pierwszy kolor atramentu? Ten niebieski? Jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jakiś zwykły niebieski - z tych za 3 zł za 50 szt w markecie...

      Usuń
  16. Cudownie, że kultywujesz pisanie piórem, kaligrafia to coraz bardziej zapomniana sztuka, a szkoda. Pięknie piszesz.:))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ladne, dawno niepisalam piorem

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny i elegancki zestaw:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing hobby, Dear!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw :) Kiedyś uwielbiałam pisać piórem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja dawno nie pisałam piórem :) Świetny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I od razu piękniej wyglądają słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - słowa w takiej oprawie zawsze mi się podobają.

      Usuń
  23. Świetny zestaw! Tylko niestety nie dla mnie, jestem leworęczna i nie mogę pisać piórem mimo że bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nie wiedziałam że nie można piórem - lewą ręką .

      Usuń
  24. ale ekstra zestawik :)
    pamietam szkolne czasy, wtedy nie wyobrazałam sobie zycia bez pióra :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to pamiętam - zwłaszcza jak mogłabym zmazać takim fajnym pisakiem białym...

      Usuń
  25. Nigdy nie lubiłyśmy pisać piórem :P
    Ale masz ładne pismo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow muszę przyznać, że ta najszersza najbardziej mnie korci, chyba nawet takiej nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie się nią pisze :)

      Usuń
  27. Dawno nie pisałam piórem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam pisanie piórem, jednak na zajęciach szkoda mi mojego Parkera i jego stalówki na szybkie bazgroły, dlatego tą przyjemność wykonuję tylko w domu, gdy mam czas :)

    pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja zawsze sobie na to pozwalam :)

      Usuń
  29. Och jak dawno nie pisałam piórem, koniecznie muszę się w takie zaopatrzyć, chociaż mój charakter pisma jest baaardzo odległy w stosunku do twojego. Dużo ćwiczeń przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piszę z przyjemnością - nawet nie czuję że tym samym ćwiczę.

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!