18 maj 2017

Mieszkanie w spółdzielni.

obrus bieżnik

Uważam, że oprócz tych wielu plusów jakie ma mieszkanie
w blokach są też rzeczy które mnie drażnią.
Np. Ja muszę się dostosować do ich absurdalnych pomysłów.
A oni średnio się wywiązują ze swojej pracy.
I już nie narzekam na biało/gołębi szary pomalowaną klatkę schodową.
(tak domyślacie się chyba jak wyglądają ściany po miesiącu)
10 marca wymieniali liczniki.

rewizja

Musiałam pozbyć się jednej płytki.
(fachowiec za nisko zrobił rewizję)
Licznik zmieniony a na plombę czekam.
Z taką wielką dziurą!
Pomyślałam więc o tymczasowym zamaskowaniu tego feleru!

 zrób to sam

Karton wycięłam na odpowiednią wielkość.

zrób to sam pomysły

Liczyłam na to, że będzie to tymczasowy temat więc nie oklejałam okleiną kartonu.
Zastosowałam więc obulepną! :)

dodatki

Efekt od razu przypadł mi do gustu.
Zobaczcie sami!

aranżacja

Karton dostał tą samą okleiną którą wykorzystałam wcześniej w poprzednim pomyśle .

biało czerwona

Ale co tam...
Teraz relaksuję się w pięknym towarzystwie!

inspiracje pomysły

Kupiłam sobie piękny obrus w biedrze.
140x200 optymalnie pasuje na mój rozłożony stół.
Teraz wersja jest zmniejszona - założyłam część obrusu pod spód.

jabłko zielony

Kolor jest mega ciekawy i same listka są świetne.
Strasznie spodobał mi się ten motyw!
 Ciężko go wyprasować po praniu - to jedyny minus który zauważyłam.

inspiracje pokój dzienny

Jestem z niego mega zadowolona!
A Wy co myślicie?
*
Użyłam:
* kawałek kartonu
* okleina z marketu
W tle:
*
Pani KoModa.

30 komentarzy:

  1. spoldzielna ma swoje plusy szkoda ze ich coraz mniej

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak! Będziesz pan zadowolony:) Ale ładnie wyszła ta własnołapkowa płytka.
    Obrus świetny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie bomba... jesteś Skarbnicą świetnych pomysłów.Oj, jak dobrze być tutaj znowu. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś cudotworczynią, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to ze wszystkim umiesz sobie świetnie poradzić!
    Twoja wersja podoba mi się bardziej od oryginału!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł ! Bardzo lubię Twoje ciekawe i inspirujące pomysły :) Orientalny wzór pasuje i nadaje charakteru całej łazience !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko!
    Obrus świetny! Ja go w mojej biedrze nie widziałam, pewnie szybko wykupili...

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój pomysł -:) ta plomba jest ładniejsza niż płytka -:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ten obrus, lampa i kwiaty - rewelacyjne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię bardzo za te pomysły. Wyszło świetnie!
    A co do obrusiku, śliczny. Też miałam go w rękach i zastanawiałam się nad zakupem, ale jak się nie ma jeszcze docelowego stołu i nie zna się wymiarów to raczej zakup w ciemno odpada :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrus bardzo ładny. Świetnie się komponuje z liścieniem oraz żółcieniem. Co do łazienki - jak zwykle wygrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja Mamusia i Babciusia mają mieszkania w bloku we współdzielni. Przyznać muszę, że jeszcze nigdy nie narzekały hihih :) Łazienka- cud malina Kochana ! Uwielbiam Twoje kreatywne myślenie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zamaskowałaś tą dziurę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kamuflaż dziury idealny. Obrus b. ładny. Ze spółdzielnią nie mam doświadczeń, ale to Polska, więc się nie dziwię. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! Może kiedyś będę miała okazję wykorzystać, choć na razie na moją spółdzielnię nie mogę narzekać :) Kiedyś nawet zajęli się tym co nie było ich obowiązkiem, więc mają u mnie plus. Świetny ten obrus, kolorek rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam aż za dobrze, jak zmieniali nam liczniki... Nie założyli plomby, bo im się skończyły, a w dodatku założyli nasz licznik odwrotnie i kręcił się do tyłu... Od zera, weszło na same 9. Później zaoferowali nam rachunek jak za tyle tysięcy metrów, musieliśmy się nie źle dochodzić z nimi...
    Łazienkę naprawdę świetnie zamaskowałaś :) Może pozostanie to na stałe? ;)
    Uroczy obrus

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł genialny + świetne wykonanie:-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł z tą maskownicą, wygląda super i w życiu bym nie powiedziała, że to tektura :) lubię takie kreatywne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojej fatycznie ta dziura strasznie wyglądała, ale znalazłaś świetny sposób na zakrycie jej! Super wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny obrus. Bardzo mi się on podoba :) Fajny sposób na zakrycie tej dziury :)

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  22. Wowww!!!Rewelacyjnie poradziłaś sobie z tą dziurą:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Brawo Ty! Efekt naprawdę zaskakujący i teraz rzeczywiście nie widać tej okropnej dziury. Sama też narzekam na swoją spółdzielnię, nie ma komu zadbać o blok czy klatkę, ale do rozwalania mieszkania to pierwsi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, też bym była wkurzona widząc taką dziurę w mieszkaniu.. Fajny pomysł, oraz ładnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze masz ciekawe pomysły.Obrus jest śliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie sobie rozwiązałaś ten problem ;) Ja mieszkam w bloku i już mam dość...chociazby ze względu na to co się dzieje na osiedlach...wszędzie musiałby być monitoring...tragedia ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta Twoja tymczasowa kartonowa 'zasłona" wygląda jak kafelek :) i jak pięknie się wpasowało :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny pomysł i do tego jaki efektowny :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!