19 wrz 2017

Zrób miejsce na życie :) IKEA

inspiracje z Ikea

Katalog już u mnie.

Wreszcie mam chwilę czasu na relaks z nowym katalogiem.

ikea 2018

Wy macie jakiś faworytów nowego katalogu?
Moich ulubieńców jest co najmniej kilka.
Zobaczcie sami:

ikea obrazy na półce
MOSSLANDA Półka na zdjęcia

ikea meblościanka
SVALNÄS Kombinacja szafek wiszących

dywan Ikea
ÅDUM Dywan z długim włosiem

Ikea pomysł
LACK stolik

Ikea kuchnia organizacja
RÅSKOG Wózek

ikea butelka
BEHÅLLARE Butelka na wodę

ikea łóżko
UNDREDAL Rama łóżka

szary fotel ikea
STRANDMON Fotel

Ikea poduszka
RÖDARV Poduszka dekoracyjna

ikea stół
NORDEN Stół/opuszczany blat

Ja już zaczęłam robić miejsce. 

salon fotele

Pozbyłam się mojej sofy.
Stara sofa miała:
niewygodne siedzisko sprężyny wbijające się w ...
- była ogromna 240 długości
- nie miała oparcia na głowę
- jasna - zawsze był jakiś koc na niej
- latające poduszki
- miała 6,5 roku 
+ można na niej było spać
+ można było się na niej zdrzemnąć
+ zmieściła dużo gości 4 os. siedzące
+ pojemnik na pościel ( ozdoby, ubrania, ...) 

fotele PRL

Siedzę i myślę co w miejsce starej sofy.
Mamy z moim ukochanym kilka pomysłów.
A tymczasem jeszcze kminie nad dywanem do sypialni. 

Zastanawiamy się nad ulubionym dywanem blogerów. Moim zresztą również. Choć jak dla mnie wydaje mi się trochę za szorstki do sypialni. 
Zdjęcie: KLIK

Podoba mi się też geometryczny wzór w trójkąty. Zastanawiam się tylko czy nie jest za duży jak na moją małą sypialnię. 
Zdjęcie: KLIK
Ten najbardziej spodobał się mojemu ukochanemu. Jest miękki. Ma dobry rozmiar. Ale wkurzają mnie takie duże jasne części. Zdjęcie: KLIK 





Bardziej wesoły jest zdecydowanie ten dywan. Podoba mi się taka kolorystyka. W pokoju mam szarości i róże nie będą mi przeszkadzały -choć wkurza mnie ilość zieleni.  

Zdjęcie: KLIK  


A to już kolejny mój faworyt. Nieregularne kreski są fantastyczne.
Zdjęcie: KLIK





Macie któryś z tych dywanów?
Czy polecacie inny?
*
W tle widać:

*
Pani KoModa

93 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze w ręku nowego katalogu Ikei.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem zapraszam do Kato na zakupy :)

    Ja mam teraz chcice na regał BILLY na książki tylko nie wiem gdzie mam go wcisnąć. Przydałaby się jeszcze jakaś ściana do zagospodarowania.

    Dywanów się pozbyliśmy, nie ma chętnego do odkurzania. Zresztą mam do sprzedania, owalny shaggy, ale widze że Ty masz zupełnie inne koncepcje ;)

    Taaak, kanapa moja też ma już 7 lat i jedna sprężyna wbijaaa się w d., tam gdzie najczęsciej przesiaduje. Ale jeszcze nikt nie zrzędzi więc nadal trwa. Fotel bardzo w moim typie ale M się nie podoba, zresztą mamy prawie nieużywane 2 w kpl do kanapy.


    Wczoraj rzucilam okiem na ten system półek zawieszanych na ścianie. ale na szybko nie znalazlam jaki koszt byłby takiego zestawu jakbym chciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety katalogu nie mam, a z miłą checią poprzeglądałabym go. Fotel to moje marzenie odkąd mieszkamy we własnym domu, póki co nadal są ważniejsze wydatki. Kiedyś szary Strandmon będzie mój, wiem, że jest ultrawygodny, bo za każdym razem jak jestem w Ikei to przysiadam na nim na chwilę :). Co do dywanu, to mi najbardziej przypadł do gustu ostatni w paski, chociaż kiedyś myślałam nad zakupem pierwszego, ale wybrałam beżowy Adum i neutralny jest dla mnie dużo lepszą opcją. Uściski Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ja wasze siadam na fotelu też. Ale jak zaczęłam do Ikea jeździć z moim ukochanym czasu siadać na sofie z tej kolekcji. To nasze miejsce
      😀

      Usuń
  4. Lubię robić zakupy w sieci IKEA. Mają cudne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - choć mi się już w mieszkaniu nie mieszczą.

      Usuń
  5. Ja nie mam tak konkretnych wyborów. Najpierw zauważyłam dość odważne kolorystyczne trendy, no i dużo ciemnych wnętrz. Świetne są te dywany z katalogu. A co do Twoich dywanowych wyborów, to najbardziej podobają mi się te nieregularne kreski na końcu listy. Duże wzory też są fajne ale szybko się nudzą i mnie zawsze po jakimś czasie drażnią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też jakoś się nie mogę zdecydować jaki dywan wybrać

      Usuń
  6. Szczerze mówiąc nie oglądam katalogu IKEA,ale widzę tam całkiem fajne rzeczy:)))dywanów nie mamy w domu wcale,z powodu piesków:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba chciałabym spróbować z dywanem...

      Usuń
  7. Gdybym miała miejsce przygarnęłabym fotel uszak i stolik pod tv hemnes ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio też myślałam o dywanie... Miałam już kupować Twój piąty model. Kupiłam ostatecznie w całkiem innym sklepie online, gdzie wybór był ogromny. Kiedy przyszły, chciałam je zwrócić, bo przyszły nieco inne niż oczekiwałam, ale mąż powiedział, zeby zostały. Więc testujemy teraz ich jakość . Dywany fajna rzecz. Ciepło w nogi - jakikolwiek wybierzesz ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Cały czas o nim myślę. Zobaczymy w końcu kt kupię.

      Usuń
  9. W Ikea najbardziej podobają mi się aranżacje kuchni, jednak nie wszystkie rzeczy przypadają mi do gustu bowiem moim ulubionym stylem jest - rustykalny, a zbyt nowoczesne gadżety szybko mi się nudzą... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przerobiłam nowoczesny na rustykalny. Zajrzyj na moje letnie posty. W dalszym ciągu przerabiam jednak nie sfinalizowałam zdjęciowo.

      Usuń
    2. Bea masz rację nie wszystkie pomysły z ikea są w moim guscie.

      Usuń
  10. nie miałam jeszcze tego katalogu, ale dużo fajnych inspiracji można w nim znaleźć, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - można znaleźć też prawdziwe perełki.

      Usuń
  11. A ja jeszcze nie znalazłam w skrzynce najnowszego katalogu :( Bardzo podoba mi się półka na obrazy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie czekałam od razu pojechałam do sklepu po niego.

      Usuń
  12. Czekam również, jestem ciekawa kiedy przyjdzie. Niektórzy już mają od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  13. Co mu tutaj mamy! Ale wspaniałe są te katalogi Ikea.
    Nawet nie wiesz jak bardzo miałabym ochotę teraz sobie taki poprzeglądać.
    Inspiracje zawsze tam wyglądają świetnie i z pewnością warto na nie rzucić okiem.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W przyszłym miesiącu odwiedzę Ikeę więc sobie pooglądam trochę :) I mam nadzieję, że coś sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też już przeglądnęłam nowy katalog :)
    Też mam kilka faworytów.
    A fotel STRANDMON kusi ceną.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam dywan z juty z Ikea i jest boski!!! Wspaniale się prezentuje w stylu wiejsko-rustykalnym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze uwielbiam Ikea i z niecierpliwością czekałam na nowy katalog. Ostatnio trochę mi przeszło, co nie znaczy, że nic dla siebie tam nie znajdę. Podoba mi się ta kolorowa poduszka, fotel też super:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój maż zawsze boi się jechać ze mną do Ikei, nawet gdy mówię, że chce tylko zobaczyć ;) mówi wtedy, że moje oglądanie nigdy na pustych rękach się nie kończy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój bardzo lubi ze mną tam jeździć - chodzi za mną i mówi: Na to nie mamy już miejsca... ;)

      Usuń
  19. Ja jestem na etapie pomstowania na babę w IKEA, która mi sp..yła zamówienie. Muszą wymienić a ja musiałam dokupić to czego zapomniała. Potrawa to w skręcaniu mebli tydzień dłużej. Już znajomi mówią, że my ciągle mamy jakiś remont. Odpowiadam, że ostatni.
    Odnośnie dywanu to jako student Feng Shui nie kupuj ostatniego ze zdjęć, chyba, że chcesz spowodować sobie w życiu kłopoty. Jednak wybór zależy od Ciebie.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście ja nie znam się na feng i mam inny przepis na pomyślność w życiu :)

      Usuń
  20. JA z Ikea kupuję stół z krzesłami i łóżko :) Szafa też była na liście jednak tańsza i lepszej jakości zawitałą w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ikea to mój ulubiony sklep, właściwie wszystkie meble a nawet drobne rzeczy takie jak pościel czy nawet sztućce , tam kupuję, nie mam jeszcze nowego katalogu, napewno jest ciekawy! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dużo rzeczy z Ikea i z większości jestem bardzo zadowolona!

      Usuń
  22. czyżby wracała moda na stare meble?

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam katalogi z Ikei , co roku je dostaje :) W tym roku dość sporo ludzi narzeka na to że obecna kolekcja jest dość słaba, mi się nie wydaje i idzie znaleźć dużo ciekawych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj podoba mi się też nowa odsłona fotelu strandmon - w zamszowej zieleni.

      Usuń
  24. Przyznam się szczerze, że jeszcze nie miałem okazji przeglądać tego katalogu i aż mi głupio! Idę nadrabiać zaległości!

    OdpowiedzUsuń
  25. Katalog Ikea jeszcze do mnie nie trafił :) Widzę po Twojej relacji, że jak zawsze inspiruje i dostarcza wielu fajnych pomysłów !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  26. Ikea to moje i męża uzależnienie, moglibyśmy tam co tydzień jeździć :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubimy przegląda tego typu katalogi :) Piękne te Twoje cztery kąty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ulubiony dywan blogerów - może nie jest tak mocno szorstki ale nie polecam :P Fajnie to on chyba tylko na zdjęciach wygląda - mam takie wrażenie, leżał u mnie coś koło dwóch lat - aktualnie leży nic ;) Szukam nowego - ach i pamiętaj białe części brudzą się na ciemno, a czarne zawsze w czymś jasnym się upaćkają ;)
    Ja chyba nic nie wypatrzyłam w sensie - muszę mieć teraz i już - ale jeszcze kilka razy go przejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co się dzieje z dywanem kt ma dwa przeciwne kolory.

      Usuń
  29. Bardzo fajne mebelki w tym katalogu ☺ Bardzo fajna półka na obrazy ☺

    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne, jeszcze katalog nie wpadł mi w ręce...

    OdpowiedzUsuń
  31. Niewidzialna nowego katalogu.Spodobal mi się składany stół. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny-mój ukochany go z każdej strony oglądał.

      Usuń
  32. Mój romans i IKEA trwa bez końca. W jednym zamówieniu 4 błędy. Dwa dodatkowe kursy czyli 104 km, aby wszystko odkręcić. W dalszym ciągu nie można zamontować 2 szuflad w totalnie prostych szafach a niby piktogramy w porządku.
    Obłęd. Powinni mi dać obniżkę za zszargane nerwy i czas.
    Nowy katalog i reklamy TV nie podobają mi się taki ogólny bajzel. Jednak parę fajnych rzeczy jest na co się złapałam, pokażę na blogu niebawem, jak się doprowadzę do ładu i wyprowadzę z bajzlowego obłędu.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kuchnie z Ikea i wszystko się zgadzało. Uf. Nie licząc jakiś komód..

      Usuń
  33. Jeśli chodzi o zdjęcia, to widzę tutaj ogromny potencjał do aranżacji. MOSSLANDA Półka na zdjęcia - genialne wykorzystanie przestrzeni na ścianie. Szczególnie pomocne przy małych wnętrzach. A jeśli chodzi o wybór dywanu, to widzę tutaj ogromną fascynację geometryczno-abstrakcyjnym wzornictwem. Przy jednokolorowej gładkiej ścianie takie przełamanie wzorem w intensywnym kolorze najlepiej na zasadzie kontrastu ożywiłoby wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półka już u mnie w domu czeka na instalację.

      Usuń
  34. Uwielbiam Ikeę.Lubię tam przebywać a katalog jest dla mnie idealnym źródłem inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam ten: LAPPLJUNG RUTA, tzn przyniosłam go do przymiarki ale oddałam i kupiłam Adum w kolorze off white, ja jednak wolę dywany z włosem:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam sklep Ikea !! Aboslutnie go uwielbiam :) Niestety mam dość daleko do niego :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę kiedyś tam wybrać się do Ikei niestety trochę daleko mam do Warszawy i tym bardziej dalej ale mam nadzieję, że w końcu się wybiorę i zrobię jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bym się w ogóle rekreacyjnie do IKEA poszła przejść i pooglądać, ale a) zwykle nie mam na to czasu i b) teraz mnie jeszcze przeziębienie dopadło :(.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba ten katalog, ikea to jeden z najlepszych sklepów tego rodzaju sama strasznie lubie pochodzić po nim i pokupować różne dodatki niestety mieszkam 60 km od najbliższego sklepu i jak juz jade to musze obejść caluśki sklep a mąż bardzo tego nie lubi :D chyba że sam czegoś szuka, wtedy jest gorszy niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam o wiele dalej ale i tak lubię tam jeździć :)

      Usuń
  40. Dobrze faworyzujesz. Półka na drobiazgi to dobry pomysł. Dzięki niej mamy opcję by coś tam położyć a przy tym oszczędzamy dużo miejsca. Kolejne rzecz to ten wózek do kuchni dla roślinek. Bardzo fajne rozwiązanie a jakie praktyczne! Czekam aż coś z tego katalogu pojawi się w Twoim mieszkaniu. Jestem ciekaw jak urządzisz wszystko ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę że sporo można z takich gazetek promocyjnych dostać ciekawych rzeczy i nie przepłacać kupując bez promocji. Muszę też zacząć się przyglądać temu bardziej może do swojego nowego projektu : "remont" coś znajdę i wykorzystam w fajny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię przeglądać różne gazetki typu ikei, można powiedzieć że większość moich pomysłów na temat wystroju domu maja jakieś korzenie w tego typu gazetkach, samo chodzenie po ikei daje mi dużo pomysłów, pokój córki odwzorowałam praktycznie 1;1 z gazetki liroja.

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam usiąść sobie przy kawie i poprzeglądać te gazetki, dobrze że pokazują dany przedmiot w użyciu, łatwiej jest sobie zobrazować jak będzie on wyglądał u ciebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Ikea... Mam bardzo małe mieszkanie i dzięki pomysłom Ikei z 50 metrów robi się 70 :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nowy katalog jest bardzo fajny tam sporo rzeczy mnie interesuje niedługo wybieram się do sklepu sprawdzić te elementy zobaczymy czy mi będą pasować pod salon.

    OdpowiedzUsuń
  46. tak samo studiuję ten katalog :) Piszę i zaznaczam najważniejsze rzeczy żeby potem ich nie zapomnieć :) są tam naprawdę dobre rozwiązania za małe pieniądze dzięki czemu możemy częściej zmieniać swoje wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  47. stara, dobra Ikea,
    mają bogatą ofertę, każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!