14 sie 2017

Letni pomysł na organizację w kuchni + recykling.

pomysł na organizację

Szybki pomysł na recykling.
Wystarczy słoik po kawie, okleina i pisak.

kawa

Okleinę wykorzystałam już w :

lidl okleina

Wystarczy wyciąć pasek który zaklei etykietę.
Tak próbowałam ją zdjąć ale tylko się nawkurzałam...
Była też próba pisaka na okleinie.

pisanie malowanie

I ciach od razu na słoik.

słoik po kawie

Na drugą stronę też przygotowałam okleinę.

pisak sharpie

Po jednym słoiku od razu zabrałam się na kolejny.

słoik kuchnia

Podoba mi się że świetnie się skomponowały z puszką na akcesoria do szycia.

pomysł na organizację

Na razie są dwa słoiki ale myślę że nie skończy się na tym. 

pomysł na organizację

Podoba mi się prostota tej dekoracji i szybkość wykonania

złoty czarno biały

Co o tym myślicie?
Jako że teraz jest gorąco - można się pokusić na taką szybki pomysł i się nie napracować.

recykling

*
Przyszła do mnie również fantastyczna niespodzianka od Ani z bloga chwilotrwaj .
Zobaczcie sami!


Moje ulubione prezenty czyli wyszywane zakładki! :) 

ręcznie robiona zakładka

I cudowne motylki w których jestem totalnie zakochana.

DIY   
Chyba mi się nie dziwicie! :) 

motylek

*
Użyłam
- słoiki po kawie
- pisak Sharpie
- okleina z supermarketu
*
Pani KoModa

134 komentarze:

  1. Świetny pomysł. Nie będę wyrzucać opakowań po kawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam kilka w zapasie czekających na swoją kolej.

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten czarny motyw. Jednak słoiki się przydają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię go ale kończy mi się już powoli ;)

      Usuń
  3. Podobnie robimy ze słoikami :D Pięknie je ozdobiłaś a do tego świetnie pasują do tej złotej puchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejny super pomysł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze są prezenty bez okazji. Jestem ciekawa jak ozdobisz kota. Ja nie miałam żadnej koncepcji. I pomyślałam, że u Ciebie będzie mu dobrze.

    U mnie słoiki bez etykiet. Gołe. Raczej z okleiną się nie dogadamy, bo nasze lądują od czasu do czasu w zmywarce.

    Cieszę się że fioletowy nabój przetrwał podróż. A zakładka komponuje się z Twoimi paznokciami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje prezenty bez okazji spodobały się nie tylko adresatce. Ja też jestem pod wrażeniem. "Masz u mnie plus" za bardzo pozytywny stosunek do ludzi. Pozdrawiam, chociaż jeszcze się nie znamy. Wpisuję sobie Twój blog na listę, by przy okazji złożyć wizytę.

      Usuń
    2. Ania jak zobaczyłam ten kolor zakładki - wiedziałam że będzie idealnie do mnie pasować ;)

      Usuń
    3. Ania ma świetne pomysły - nie dziwię się że i Tobie Iwono się spodobały.

      Usuń
  7. Proste i efektowne. A najlepsze, że praktyczne. Moje siemię lniane stoi od kilku miesięcy w otwartej foliowej torebce a słoiki po kawie się marnują. Od dziś przetwarzam:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten pomysł - bezpieczniej takie rzeczy trzymać zamknięte.

      Usuń
  8. Często miałam ochotę wykorzystać jakiś słoik, ale etykieta za nic nie chciała się odkleić. Na pewno wykorzystam Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje pomysły :)
    Ach, naprawdę chyba czym prędzej muszę spróbować lepiej zorganizować swoją kuchnię :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i stylowe pomysły na organizację w kuchni. Powstał piękny komplet :)
    Gratuluję, dostałaś fantastyczne rzeczy !
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprytny pomysł:-) Na tym cała sztuka polega żeby coś fajnego zrobić i się nie narobić;-) Śliczne upominki.

    OdpowiedzUsuń
  12. niespodzianki zawsze ciesza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne pomysły :) ja chyba tylko etykietki zrobiłabym bardziej przejrzyste bo by nie widziała co tam pisz :) u nas w ruch poszły stare puszki po bebilonie i nan - super się sprawdzają jako pojemniki na mąkę i kasze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się że są lekkie i mają optymalny kształt :) to na pewno zaleta.

      Usuń
  14. Fajny pomysł. Bardzo lubię takie ujednolicone ze sobą wizualnie kuchenne słoiczki.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł i wykonanie:))przesyłka super:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana gratuluję niespodzianki i oczywiscie gratuluję tych pomysłów ! Jesteś niesamowita Kochan a;* Buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka od Ani zawsze jest fantastyczna!

      Usuń
  17. podoba mi się :D u nas w roli pudełek puszki po mleku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna rzecz! Też chcę sobie zorganizować jakiś ładny obrazek z głębokim tekstem zapisanym ładną czcionką :)
    Super wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie i po co gotowce kupować :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze z pomysłem! :) Piekne niespodzianki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ania zawsze coś pięknego zrobi.

      Usuń
  21. Wykorzystanie zużytych opakowań by przechowywać w nich inne rzeczy jest rewelacyjne w swojej prostocie, zwłaszcza kiedy można wykorzystać urocze naklejki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Qué bonito esos especieros amiga ,,y me encanta ese bordado

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł z tymi słoikami. Też chyba coś takiego zrobię, przynajmniej uda mi się utrzymać większy porządek w kuchni jak wszystko będzie ładnie pochowane w słoikach i ustawione na półce :)
    Fajny wpis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bardziej estetycznie się zrobiło.

      Usuń
  24. Też mam tak zrobione pojemniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pomysłowa i zdolna kobietka z Ciebie. Słoiki nabrały przynajmniej dla mnie stylu glamour i bardzo im w nim do twarzy. Prezenty dostałaś cudne. Uściski;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty to masz pomysły :)
    I to jakie.
    Fajne i praktyczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny sposób wykorzystania słoików po kawie do przechowywania produktów sypkich. Musze podobnie zrobić, jak Pani ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz super pomysły. Piękna metamorfoza słoików. Piękne prezenty dostalas.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Etykiet pozbywam się przez długie moczenie słoika w wodzie. Dobrze, że lubisz ciągle coś robić, bo pod wpływem pary z gotujących się potraw(gdy słoiki stoją blisko kuchenki), klej z okleiny puści i zrobiona nowa etykieta odpadnie(przynajmniej tak było w moim przypadku). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje były moczone w gorącej wodzie. Potem zimniej i nic. Okrutnice.
      Moje słoiki nie stoją blisko palnika którego używam więc spoko 😁

      Usuń
  30. Zdecydowanie recycling powinno się wprowadzać w każdym gospodarstwie domowym, bo wyrzucamy za dużo śmieci. Poza tym, jeśli to ma służyć szybszemu działaniu w kuchni to ja jestem za.
    Różne pojemniki, które mogą lądować w śmieciach można rzeczywiście wykorzystać w segregacji i nie tylko w kuchni. Ja zawsze mam największy bałagan w szufladach mojego biurka i tutaj przydałoby się jakieś usprawnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja cały czas próbuje znaleźć optymalne rozwiązania przechowywania w kuchni.

      Usuń
  31. Moczenie w wodzie i etykiety odchodzą same, pozostaje ostrą gąbką doczyścić resztki kleju ale to już błahostka. :) Bardzo ładnie wyglądają Twoje słoiki. Motylki to poduszeczki na igły? Są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie udało z tym klejem..
      :(
      Może być poduszka ale mam na nią inny pomysł.

      Usuń
  32. Bardzo fajny spis z przydatnymi wskazówkami. Kilka z nich na pewno zastosuję u siebie w domu. Dziękuję bardzo za przydatne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. super, pomysł ze słoikiem prosty, ale idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny pomysł z tym recyklingiem :) Też czasami zdarz mi się tak "przerabiać" stare pudełka po różnych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł. Wcale się nie dziwię że też tak robisz.

      Usuń
  35. Bardzo fajne pomysły. Zaczerpnę stąd garść inspiracji i zastosuję co nieco u siebie w domu. Świetna sprawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - jak widzisz większość sprawdzona!

      Usuń
  36. Uwielbiam te twoje proste pomysły recyklingowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak łatwiej je wykorzystać i samej zrobić.

      Usuń
  37. Komódko Kochana, powiedz mi proszę skąd Ty bierzesz tkaninę do wyszywania, bo ostatnio miałam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super to wygląda. Muszę wprowadzić u siebie takie urozmaicenia u siebie. Bardzo fajnie można odmienić wnętrze całej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. A jak się znudzi łatwo przerobić.

      Usuń
  39. Ciekawy pomysł! U mnie w domu zawsze znajdzie się zastosowanie na puste opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawy film i muszę przyznać, że ślicznie się prezentuje w twojej kuchni.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zwykle super! Wracam tu zawsze po inspirację i nigdy nie zawodzisz!
    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja żona lubi takie fikuśne pudełeczka w kuchni na różne przyprawy czy kawę też tego mamy sporo czasami nawet kolorki jakieś dodaje żeby wszystko pasowało dzięki temu kuchnia fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - takie pudełka są bardzo użyteczne.

      Usuń
  43. Sama na to nigdy nie wpadłam, a tego rodzaju pudełeczka nie tylko są mega praktyczne, ale też jak "cieszą oko" :) Gratuluję pomysłowości:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę coś podobnego zrobić na herbatę :)

      Usuń
  44. Czy tylko mi się wydaje że tak przygotowany słoik wygląda o niebo lepiej niż jakieś wymyślne opakowania czy pudełka? :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Moja dziewczyna zaczerpnęła pomysł z tego artykułu i teraz wszystko stoi w takich słoikach, pudełeczkach itd. Całkiem fajnie to wygląda ale trzeba się przyzwyczaić

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę to zrobić u siebie, może w końcu łatwiej będzie mi znaleźć to czego szukam :D Bo jak na razie kuchnia to dla mnie ciemna magia

    OdpowiedzUsuń
  47. To nawet fajny sposób na dekorację. Dobrze wykonane słoiczki z powodzeniem mogłyby być ozdobą np szafek ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę wypróbować tą metodę w swojej restauracji. Może szybciej będzie mi się szukało poszczególnych przypraw ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Też kiedyś tak zrobiłam u siebie. To dobry sposób na porządek. Mi się teraz łatwiej wszystkiego szuka, oraz całość ma jakiś wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. To ciekawe, muszę zobaczyć czy mam jakieś nie potrzebne słoiczki. Może też sobie zrobię kilka takich.

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie to wygląda. Muszę wprowadzić u siebie takie urozmaicenia u siebie. Bardzo fajnie można odmienić wnętrze całego pomieszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz jeszcze inne ciekawe pomysły podobne do tego? Z chęcią zobaczyłbym jeszcze taki wpis. Sposoby na lepszą organizację są zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super sprawa taka organizacja w kuchni to podstawa !

    OdpowiedzUsuń
  54. Na prawdę fajna opcja wykorzystać te pojemniki od kawy co się i tak wyrzuca na różnego rodzaju przyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Super dodatki, bardzo mi się podoba pomysł z tym opisaniem słoiczków bardzo mi się także podoba i chciałbym to mieć u siebie w kuchni, półeczkę na ktorej byłyby małe słoiczki z przyprawami i kazdy opisany, ślicznie to wygląda i jest bardzo praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ciekawe pomysły na poprawienie wystroju kuchni. Niby drobiazgi, ale jednak zmieniają ogólny odbiór wnętrza. Jeszcze jakiś dobry ekspres do kawy by się przydał i było by wspaniale :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam bardzo fajny pomysł ze słoiczkami, wyglądają oryginalnie i ładnie

    OdpowiedzUsuń
  58. No i narobiliście smaki na yerbe!

    OdpowiedzUsuń
  59. Działa ta yerba w ogole?

    OdpowiedzUsuń
  60. musieliśmy sobie trochę pomóc z organizacją w kuchni i kupiliśmy sobie pojemniki zamykane na przykrywki w sklepie emako, co pomogło nam uporządkować jedzenie w szafkach oraz lodówce przy okazji. Dodatkowo dzięki temu artykuły spożywcze zachowują świeżość na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajny pomysł, uwielbiam to jak te fantazyjne czarne wzorki elegancko pasują do złotej nakrętki

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!