29 sty 2016

Zakładka do książki DIY. Haftowanie. Darmowe wzory.

Dawno nie robiłam sobie żadnej zakładki.
U Was na blogach naoglądałam się wyhaftowanych zakładek.
Oczywiście postanowiłam sobie takie cudo zrobić.
*
kolorowa
W porównaniu do poprzednich zakładek - tą robiłam trochę dłużej.
Ale za to ile mi przyjemności z tego miałam.
Szukałam w necie darmowych wzorów.
Można takie znaleźć TU
Ja wybrałam maksymalnie mało kolorów.
Miałam kilka starych mulin i kawałek kanwy i od razu wzięłam się do roboty.

kanwa

Wybrałam taki wzór.  KLIK

Oczywiście na początku było liczenie kratek :) 

mulinakanwa

kanwa

mulina

wyszywanie

mulina

haftowanie

doadatki


brystol

kolorowa

mulina

Działałam pijąc herbatę w moim przerobionym kubku .
Trafiłam na herbatę z bananem i wiśnią.
Nie lubię herbat z torebki ale tego połączenia musiałam spróbować :) 

zakładka

czarny brystol

ksiązka

książki

zrób to sam

PS 
W salonie teraz jest moja "lakiernia" więc będziecie musieli poczekać na sesję.


Ale już jest!!! 


Użyłam:
* kawałek kanwy
* 3 kolory muliny zupełnie przypadkowej 
* czarny brystol
* taśma obulepna

*
Pani KoModa

58 komentarzy:

  1. Fantastyczna zakładka Ci wyszła.Uwielbiam taki zestaw kolorów:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się spodobał dlatego go bez zastanowienia wcieliłam w życie :)

      Usuń
  2. Piękna zakładka! Bardzo podoba mi się ten wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również - jest bardzo ciekawy i przy okazji prosty do wykonania.

      Usuń
  3. Piekna zakładeczka - wyjątkowa!
    Dobrego piątku zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Azteckie i Aborygeńskie wzory, piękna zakładka ! Kochana , pięknie haftujesz :) Idealna zakładeczka :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent, jest piękna :) Bardzo lubię etno dodatki. Super :)
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszło. Idealnie pod linijkę. Kiedyś też miałam zapał do szydełkowania, ale w naszej rodzinie i tak babcia jest nie do pokonania, więc odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie u większości z nas babcie są cudowne w tych robótkach. Dalego wybrałam coś łatwego.

      Usuń
  7. Ale piękny wzór! Przypomniałaś mi o moim haftach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na stronie z kt ją wzięłam jest masę takich :)

      Usuń
  8. Świetna! Nic tak nie cieszy jak własnoręcznie zrobiona zakładka. Ja kiedyś techniką decoupage ozdabiałam drewniane zakładki, nałogowo... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię, zakładek nigdy dosyć :)

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem kolorów i Twojej pomysłowości:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście to zazdrość mnie zmotywowała. Naoglądałam się blogów z zakładkami DIY.

      Usuń
  10. Ależ chciałabym taką mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko i łatwo możesz sobie taką zrobić! Polecam.

      Usuń
    2. Moje zdolności artystyczne są tragiczne :)

      Usuń
    3. Rozumiem że zgłaszasz zapotrzebowanie na taką zakładkę. Z dużą przyjemnością mogę dla Ciebie podobą zrobić na wymianę :-D.

      Usuń
  11. Fantastyczna zakładka. Też chciałabym umieć takie robić, ale to pewnie bardzo czasochłonne i wydaje się dość skomplikowane. Mimo wszystko może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOniecznie spróbuj. To bardzo proste. W sumie mnie nikt tego nie uczył - powoli doszłam do tego jak to robić szyciej i lepiej. Wiesz jak wszystko, kwestia wprawy :)

      Usuń
  12. Ślicznie to wygląda, ale chyba jestem zbyt dużym leniem, wolę zaznaczyć stronę zwykłą kartką papieru, bo wszystkie kupione zakładki i tak już dawno mi się pogubiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się gubią - albo zostają gdzieś w przeczytanych książkach dlatego ciągle robię sobie nowe :)

      Usuń
  13. Wyszła Ci rewelacyjnie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna robota z tą zakładką, wyszła pięknie- ja nie mam tak sprawnej ręki na takie robótki :) Cieszy mnie, że przesyłka przyszła- zastanawiałam się, czy balony przetrwają podróż, ale jak widać, przetrwały :D czekam na sesję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haahahah tak przetrwały. Mam nadzieję, że uda mi się zaraz po salonowych pracach lakierniczych wytargać go od mojego ukochanego.Jak nie on będzie brał udział w sesji :-D

      Usuń
  15. Z moim brakiem cierpliwości byłoby ciężko zrobić taką zakładkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się relaksowałam w każdej godzinie którą poświęciłam na haftowanie.

      Usuń
  16. Nie potrafię haftować, więc tym bardziej podziwiam, bo jest śliczna. To jest jak rozumiem haft krzyżykowy? Podobają mi się też obrazki wykonane tą metodą. Kobieta wielu talentów z Ciebie, podziwiam. Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był wzór na haft krzyżykowy - a ja aby było szybciej robię półkrzyżyk. (widać to na zdjęciach)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) też ją lubię - już jest w użytku :)

      Usuń
  18. cóz tam się dzieje w salonie???
    Pozdzrawiam
    Zakładka super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowanie szafek nocnych... :) Wreszcie się ich podjełam!

      Usuń
  19. Śliczna zakładka. Uwielbiam czytać książki i mieć śliczną zakładkę.
    Ostatnio z haftowanych posiadam jedną! Jest mocno sfatygowana, no i jest to jedyna postać haftu krzyżykowego, który sama wykonałam i ostał się w moich rękach!
    Planuje niedługo wyhaftować jeszcze kilka, bo przecież pożeram kilka książek na raz! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą stronę z wzorami :) Ja już siedzę nad kolejną dla znajomej :)

      Usuń
  20. Dla mnie czarna magia, ale zakładka urocza! :-) A zdjęcia salonu inspirujące. Chyba i ja wezmę się w końcu za grubszą robotę :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna zakładka ich nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często mm ochotę zrobić sobie nową :)

      Usuń
  22. Super :) Pewnie dużo pracy i czasu w nią włożyłaś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale super, przypomniało mi się jak w gimnazjum na zaliczenie techniki miałam podobną do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam też miałam takie prace... Ach to były czasy.

      Usuń
  24. Twoja zakładka, to prawdziwe arcydzieło:) Piękna:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. DLaczego ja nie mam cierpliwości i zdolności do takich cudów ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przy tym relaksuję - mam czas pomyśleć :)

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!