5 sty 2016

Gadżety firmowe. Kubek DIY. Gotowana kawa.

Macie jakieś gadżety od firm?
Mnie zawsze mierzi aby je zamienić pod siebie.
Aby nie patrzeć bezmyślnie na logo firmy.
Gadżety dostaję za coś - więc nie mam skrupułów aby się go pozbyć :) 
Poszłam za Waszą radą.
To nie jest mój pomysł.
Wąsy zawsze mi się podobały.
A więc do dzieła.
kubek diy
I mam dla was przepis na pyszną kawkę!
Ale najpierw kubek.
Wydrukowałam szablon i go wycięłam.

diy

kubeczek firmowy

zrób to sam

Odrysowałam kształt jakimś cienkopisem. 

kubeczek

czerwony

Jak widać działałam w nocy :) Na moim żółtym stoliczku do zadań specjalnych!

zrób to sam

Kubek oczywiście wypiekłam w piekarniku - aby można go było wrzucać do zmywarki 
*
Znajoma pokazała mi ciekawy sposób na pyszną kawkę.
Podobno taka jest zdrowsza - jak dla mnie smaczniejsza.
To bardzo proste. 
Do rondelka z gotującą się szklanką wody wrzucam mieloną kawę.
Nie pije jakiejś mocnej - najczęściej 1 - 1,5 łyżeczki.

gotowana

Dodaję szczyptę kardamonu, trochę więcej cynamonu i tyle samo imbiru.
Mieszam.
Całość gotuję 1 - 2  minuty.
Odczekuję i przez sitko przelewam kawę.

kawakawa

wąsy

Szczerze? Często jej nie słodzę i nie dodaję mleczka. 
Już taka jest bardzo smaczna. 

kawa z mleczkiem
Użyłam:
* Kubek firmowy z logo
* Marabu porcelain painter.
*
Pani KoModa.

46 komentarzy:

  1. Oryginalny pomysł na "firmowe gadżety" :) i od razu wygląda "modniej" :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie malowałam i nie wypiekałam porcelany.Muszę koniecznie spróbować.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ oryginalny kubek zrobiłaś:)Nie umiem malować nie mówiąc już o jakimś wypalaniu:(( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opieka się jak ciasto więc spoko :-D na szczęście zrobiłam szablon. Bez niego ani rusz.

      Usuń
  4. Fajny efekt. Trochę pracy i masz oryginalny kubek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam sporo takich pojedynczych kubeczków, często mają fajny kształt, ale grafikę beznadziejną. Super jest Twój pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze kilka. Tu już sprawdziłam zmywarkę i wszystko jest ok. Biorę się za resztę.

      Usuń
  6. Muszę spróbować z malowaniem porcelany, bo efekty są świetne. Tego sposobu parzenia kawy nie widziałam, ale kardamon + cynamon moje ulubione połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kubek i na tyle na ile zdążyłam Cię już poznać , to ten humor- pasuje do Twojej natury :D Ja dostaję z pracy masę długopisów i mnóstwo czekolad- czekolady zjadam a długopisy wypisuję- tylko puste opakowania i zużyte długopisy zostają na DIY :D Masz jakiś pomysł? Ha A tak na poważnie, to jak wypalić w piekarniku kubek- zdradź nam sekret? Przepis na kawę muszę wypróbować, gdyż zdecydowanie i ja jestem kawoszką :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypalałam tylko motyw który narysowałam :) Wrzucam go do nagrzanego piekarnika na 160-170 stopni i czekam 20 min.

      Usuń
  8. Też mam pisak do porcelany z Marabu i go sobię chwalę (rzeczywiście zmywarka go nie rusza:)). Dzięki niemu, jak widać, w prosty sposób można zmienić brzydki, firmowy kubek w bardzo przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby taki pisak a ile przyjemności może sprawić :)

      Usuń
  9. Zdecydowanie lepiej :-) ja kiedys potraktowalam kubek firmowy farba tablicowa: zamalowalam firmowe logo serduszkiem i w ten sposob powtsal kubek z tablica, na ktorej mozna cos milego napisac. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepis na kubek z chęcią przygarnę, jednak za kawę podziekuję, oj bardzo takiej nie lubię ;) próbowałam killa razy i niestety, nie pasuje mi..
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie smakowała kiedy zamiast szczypty kardamonu dodałam wiele więcej...

      Usuń
  11. A myślałam,że już wszystkiego próbowałam:)Fajny pomysł z kubkiem bo w domu jest kilka ...nie do pary;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zatem sparować je podobnym motywem...

      Usuń
  12. Muszę takiej kawy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na urozmaicenie mało ciekawego kubka. Kilka by się u mnie znalazło, więc może w końcu wykorzystam swoją inwencję twórczą i zrobię z nimi coś sensownego. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł, też nie przepadam za firmowymi gadżetami, a ten jest praktyczny :) Ogromnym plusem jest to, że nadal można go myć w zmywarce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo jeszcze jeden wyjatkowy do mycia ręcznego nie byłby praktyczny.

      Usuń
  15. haha i o wiele lepiej wyglada :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny patent na ozdabianie :)
    Wyszedł super!
    Pozdrawiam cieplutko, Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, proste, a jakie pomysłowe. Wow. Właśnie takie kreatywne podejście lubię najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. extra pomysł Najczęściej takie kubki wnerwiają swoim logo :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - trzeba z nimi zrobić porządek :)

      Usuń
  19. Świetny pomysł! :-) Ja takich gadżetów nigdy nie przyjmuję, bo nie wiadomo potem, co z tym zrobić. Ale Twoją inspirację zachowam w pamięci :-) Czarna kawa? Nigdy w życiu! :-) Twoja brzmi wspaniale, no ale nie da rady, nie skuszę się :-) Doprawię ją odrobiną mleka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swego czasu miałam dużo gadżetów z banku i z jednej srony cieszyły a z drugiej zagracały - więc teraz powoli z nimi robię porządek! :)
      Ja moją też doprawiam mleczkiem :)

      Usuń
  20. No jasne, że teraz kubeczek jest ładniejszy i modniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł! firmowe kubki zawsze zalegają gdzieś w kącie mojej szafki, a sposób na ich zmianę jest naprawdę fajny, super efekt :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie lubiłam tego kukba dopóki nie dostał wąsów :)

      Usuń
  22. mnie firmowe loga na kubkach czy innych gadżetach nie denerwują, chociaż przyznaję, że piję w nich bardzo rzadko, częściej sięgam po swoje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!