19 paź 2015

Zakładka DIY.

Jak dbać o książki?
Przede wszystkim trzeba pomyśleć o zakładce.
Ja czytam kilka książek na raz. 
Ja najbardziej lubię zakładki robione ręcznie.
*
Ręcznie robione -> brystol+tapeta+pisak.

 


       

     

Tu dodałam jeszcze metkę :)

      

Tu dodałam zasuszoną czterolistną koniczynę + stempelki.

     

Wycięte moywy z papieru kolorowego i zalaminowane.

 

 

Wycięta część z zaproszenia, lub kartki z życzeniami - dodałam tylko wstążeczkę. 


Zakupione w sieciówce.



Zakupione we Włoszech.

     

Gratisy.


Użyłam:
*  czarny, żółty, czerwony karton.
*  resztki tapet.
*  naklejki z Biedronki.
*  pisaki kolorowe Sharpie .
*  stempelki z Tiger'a.
Widać też:
*  zakładki Home & You.
*  zakładki Empik. 
*
Pani KoModa.

22 komentarze:

  1. Hihi ja też mam pełno zakładek, a najśmieszniejsze jest to, że prawie każdej używam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zakładek nie używam i teraz żałuję ^^ Te tutaj są świetne! Może stworzę kiedyś jakąś z jedną :D Jak na razie przekładam kartki ulotkami lub wizytówkami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam jeszcze raz. Głupio mi, że nie zdążyłam poinformować o poście u mnie zanim tam zajrzałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne:) też mam fetysz zakładkowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ich tak wiele - ale też dużo czytam na raz - więc zawsze jest dla mnie za mało :)

      Usuń
  5. Świetne zakładki. Ja mam ich pełno, a wciąż za mało....

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakładki. Ja mam ich pełno, a wciąż za mało....

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładki. Ja mam ich pełno, a wciąż za mało....

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie zakładki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, a jeszcze jak się napatrzę na blogach na zakładaki - to mam ochotę jeszcze kilka sobie zrobić :)

      Usuń
  9. Czytam mnóstwo książek, ale zakładki nie mam ani jednej ;/ Zawsze używam tego, co akurat mam pod ręką – kartki z zeszytu, długopisu, wizytówki etc. A z tego co widzę, to tworzenie autorskich zakładek to świetna zabawa, a efekt? Estetyczny, praktyczny i w dodatku z przesłaniem . W wolnym czasie muszę wprowadzić w czyn to książkowe DIY, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia sobie zakładki. To przyjemne a do tego pożyteczne :)

      Usuń
  10. Też lubię własnoręcznie zrobione zakładki i właściwie tylko takich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne zakładki :) Ja ciągle wszystkie gubię i potem za zakładkę służy mi wszystko co może ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!