8 sty 2016

Pepitkowe DIY. Organizacja. Coś z niczego.

Sylwester za nami. 
Zawsze po imprezie zostaje mi masę wsuwek.
Wiecie - fryzura , te sprawy...
Co z nimi zrobić? 
Do tej pory były porozrzucane po całym domu.
Zrobiłam dla nich proste pudełeczko.

pudełko pepitka

A zaczęło się prosto.

Okleina w pepitkę, która została mi po oklejaniu szafki i biblioteczki.

wsówki spinki

Wycinam odpowiednie paski. 

okleina pepitka

Przykładam.

pudełeczko

Przyklejam.

- okeina w pepitkę

Wrzucam wsuwki. 

wsówki

pudełeczkospinki

Myślę, że można wykorzystać takie pudełko jeszcze do innych drobnych rzeczy.
Np: do spinaczy, zszywek, pinezek... co tylko chcesz. 

miss dior
Użyłam
- pudełko po tabletkach musujących
- okleina w pepitkę, market budowlany
*
Pani KoModa.

47 komentarzy:

  1. :-) ja również ozdabiam takie tubki po tabletkach i trzymam w nich różne koraliki itp. Świetny sposób na ogarnięcie drobnych elementów :-) I jak mało miejsca zajmują :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny recykling :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze Strelicją:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No i piękne. Gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowo, rzeczywiście, coś z niczego :)
    Lubie takie rozwiązania, które pomagają w organizacji w domu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, muszę go kiedyś wykorzystać! :)
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O przydałoby się takie :) Najchętniej do spinek właśnie. Pomysł fajny! No i ta pepitka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam pepitkę i wiele u mnie takich motywów :)
      Nie mogę się jej oprzeć :)

      Usuń
  8. taki prosty pomysł, a jaki praktyczny, gratuluje pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo prezcież w wersji podstawowej to nie wyglądało.

      Usuń
  9. Zaczęłam zbierać różne, fajne opakowania po kosmetykach, żywności, właśnie po to,żeby dać im drugie życie.Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powstało bardzo ładne i eleganckie pudełeczko :) Pepitka obecnie bardzo modna.
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myslę że moda na pepitkę dla mnie nigy się nie skończy ... :)

      Usuń
  11. W swojej karierze ;) wyhaftowałam takie zakładki:
    http://strelicjaa.blogspot.com/search/label/zak%C5%82adki

    A tu multum schematów na zakładki:
    http://chomikuj.pl/hadassa172/hafty/zak*c5*82adki+do+ksi*c4*85*c5*bcek/Haft+Krzyzykowy-Zak*c5*82adki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super dziękuje :) Ps lawenda mi sie spodobała.

      Usuń
  12. Świetny pomysł, wszystko na swoim miejscu. Muszę spróbować takie pudełeczko zrobić. W wolnej chwili zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś czas temu również zrobiłam takie małe pojemniczki. Służą mi do spinaczy, które zawsze walały się po całym biurku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super - przydają sie do różnych drobiazgów :)

      Usuń
  14. Kocham takie pomysły.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A też lubię dobry pomysł na organizację.

      Usuń
  15. Świetny pomysł, wszystko na swoim miejscu, stylowo i jeszcze ekologicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowo i wszystkie w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już wiem jak ozdobić pudełka,żeby fajnie wyglądały. Super pomysł i ślicznie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już wiem jak ozdobić pudełka,żeby fajnie wyglądały. Super pomysł i ślicznie wygląda.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. wstyd mi, moje wsuwki są dosłownie w każdym zakamarku .. niestety nie wpadłam na taki patent, ale już to nadrobię :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też takie były ... do czasu kiedy je okiełznałam :)

      Usuń
  20. Zadziwia mnie Twoja kreatywność. Ze wszystkiego potrafisz zrobić cudo, i to jest piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. tez staram się przerabiać "śmieci" na nowe użyteczne rzeczy:) świetna zabawa no i bardzo pomocne w życiu

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł. Pojemniczek wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!