3 lip 2024

Skarby natury DIY


Dwa pomysły na zabawy dla dziecka wprost ze spaceru. 


Musieliśmy wykorzystać te noski, które ostanio wszędzie spadają. Wystarczyło dać dzieciom farby. Same wiedziały jak to ma wyglądać. Córka zrobiła pieska i żółtego motylka: cytrynka 😂



Zrobiłam dzieciom biedronki. Na kamieniach pomalowałam starym lakierem skrzydełka i oczka. Resztę pomalowałam pisakiem. Całość przejechałam bezbarwnym lakierem. Uwaga zabawka wieeeeelokrotnego użytku. 🤣🥰
Pomysł z Pinterest gdzie jest tysiące fajnych pomysłów na malowanie kamieni.




2 komentarze:

  1. Jakie fajne są te biedronki. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Malowanie kamieni to świetna zabawa :) I jak to pomysłowo wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!