23 cze 2020

Plakaty Poster Store.


Tym razem to córka się doczekała:) 

Chodzi oczywiście o dekoracje dla naszych najmłodszych członków rodziny. Córka jest coraz większa i już bardzo potrzebuje swojej przestrzeni i swojego miejsca. Dlatego z wielką radością zamówiłam dla niej plakaty Poster Store .


Już poprzednim razem zastanawiałam się nad kupnem ozdób na ścianę dla córki. Zdecydowaliśmy się jednak wspólnie na obrazy do salonu i pokoju . Teraz chcę zachęcić córkę do przebywania i zabaw w "jej" pokoju. Dlatego część zabawek powędrowało właśnie do niego. Tu również powiesiliśmy nowe elementy dekoracyjne.  

Długo się zastanawiałam które plakaty dla dzieci  wybrać.  Podobało mi się tak wiele. Niestety mamy tylko dwie ściany na których mogą zawisnąć plakaty. 

Już wcześniej plansze ze zwierzętami  wpadły mi w oko -  je zamówiłam jako pierwsze. Jedna przedstawia leśne zwierzęta, wraz z ich nazwami. Na drugim znajdują się różne gatunki wielorybów, a na trzecim najczęściej występujące ptaki w Europie.

Wszystkie plakaty prezentują się wspaniale - a to dlatego że zostały wykonane na matowym papierze o gramaturze 240 i  najwyższej jakości tuszami. Dzięki czemu kolory zachowują swoją pierwotną barwę pomimo działania światła.

Zwróćcie uwagę że plakaty "dziecięce" mogą również świetnie wyglądać w salonie. Znakomicie współgrają w różnych aranżacjach.


Zawsze możecie się inspirować gotowymi pomysłami na galerie obrazów umieszczonych na witrynie obok poszczególnych propozycji. 

 

A tego kotka zamówiłam specjalnie w prezencie dla pewnej młodej damy. Najpierw sprawdziłam jak będzie wyglądał u mnie na ścianie. 


Z tego co wiem dziewczynka była zachwycona kotkiem i już wisi u niej w pokoju. 
*
Na koniec pokażę Wam plakat z mapą świata który również mnie zachwycił:


Jak widać nie tylko mnie ale i moją córkę :) Ona już zna większość zwierząt więc tym większa jest to dla niej przyjemność kiedy może je pokazywać. Bawimy się w zgadywanki a dzięki temu możemy się przy okazji wiele nauczyć. 


Ja miałam ochotę na takie dekoracje ale pamiętajcie że firma co wtorek proponuje nową kolekcję, np obrazy do salonu w najróżniejszym stylu. Dlatego jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. Warto zaglądać co dzieje się na stronie i ją śledzić.


Jeśli już teraz coś wpadło Wam w oko mam dla Was  kupon rabatowy - 30 % na zakupy.
Wystarczy wpisać panikomoda2020 w miejsce kodu rabatowego. 
(za wyjątkiem plakatów Selection)

Nie pokazałam Wam jeszcze reszty plakatów. Wkrótce będzie ku temu okazja. Pamiętajcie jednak, że na stronie możecie kupić również wieszaki na plakaty, ramki czy passe-partout. Ale o tym napiszę w kolejnym poście :) 
*
Pani KoModa

8 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się takie plakaty na ścianie. niestety u mnie jest miejsce tylko na moje obrazy :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu plakaty. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Te edukacyjne dla dzieciaków super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybraliście bardzo fajne plakaty dla córeczki :).

    Lubię uczenie poprzez zabawę :).

    Widziałam identyczny wzór do haftowania z kotkiem tylko, że w kolorze :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Może w końcu zdecyduję się na jakiś plakat :) Kod rabatowy to spora motywacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio właśnie szukam plakatów do mojego salonu. Mam już chyba z 50 ślicznych wzorów! :) Przyda mi się rabacik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te plakaty :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!