23 lut 2020

Stylowe plakaty na ścianę Poster Store


Ogłaszam wiosnę.



Ja tam wiem że zimy już nie będzie! Dlatego postanowiłam wprowadzić do domu powiew wiosny i odświeżyć dekoracje w mieszkaniu. Tym razem padło na plakaty na ścianach. 


Dzięki firmie Poster Store udało mi się to zrobić. Firma w swojej ofercie ma plakaty i ramki a przede wszystkim w ciekawy sposób pomaga stworzyć wyjątkową, spersonalizowaną galerię na ścianę. Dodatkowo ma to co lubię - dba o środowisko! 

Wszystkie obrazy są wydrukowane na papierze ekologicznym FSC i posiadają najbardziej surowy certyfikat ekologiczny w Europie ( Nordic Swan Ecolabel).  Dzięki temu są naprawdę wysokiej jakości, a kolory nie blakną pod wpływem działania słońca. 

Ramy natomiast są w klasycznych kolorach. Wykonane z aluminium w kolorze złota, miedzi, srebrne i czarne. Ale także drewniane - czarne i białe i oczywiście bestseller ramki orzechowe i dębowe. A każda ramka zaopatrzona jest w szybkę z pleksiglasu. W sklepie można przy okazji zaopatrzyć się w passe-partout czy wieszaki na plakaty.

Muszę się przyznać że bardzo przydał mi się  Przewodnik - Galeria ścienna 
Zobaczcie jakie świetne rozwiązanie. Od razu mamy propozycję galerii i rozmiary jakie powinniśmy zamówić. Jest ich na prawdę dużo!

A do tego każdy plakat jest również pokazany w realu już na ścianie. 


Inspiracji jest masa <3


Plakaty można ze sobą fantazyjnie łączyć :) 


Są też plakaty dla dzieci , zobaczcie jakie słodkie :) 


Moje pierwsze zestawienie podłogowe dla męża.
Tak ma wisieć :D 


I na ścianie <3


Sama zawiesiłam pierwszy obraz. 
Kiedy go zobaczyłam wiedziałam, że go wybiorę i gdzie zawiśnie ;) 
To piwonia do mojej strefy relaksu.


Jeśli Wam też się tak podoba jak mnie proponuję Wam rabat 30% na plakaty.
Wystarczy wpisać panikomoda30 w miejsce kodu rabatowego.
(za wyjątkiem plakatów Selection)


Skusicie się??! :) 
*
Pani KoModa

18 komentarzy:

  1. Ja bym wybrał coś w stylu minimalistycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bardzo lubię plakaty na ścianie, więc muszę przyjrzeć się im bliżej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają te plakaty. Ja też myślę, że zimy już nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za, aby wprowadzić wiosnę do mieszkania, w postaci takich plakatów na przykład :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że się skuszę. Piękne są te plakaty. Trudno wybrać, ale mam już coś na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem zwolenniczką obrazków na ścianach. Gdybym jednak miała wieszać, to zamiast plakatów wybrałabym reprodukcje malarstwa. Jest jednak wielu zwolenników plakatów, dlatego Twoja informacja o takim sklepie na pewno jest bardzo przydatna, no i ten rabat też nie jest bez znaczenia. Miłego urządzania mieszkania na wiosnę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie plakaty są świetne! U nas jednak prym wiodą zdjęcia autorstwa mojego M.. i rysunki moich dziewczyn:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plakaty bardzo ładne i efektowne… Ja również postanowiłam wraz z nadchodzącą wiosną nieco odmienić mój salon. Mianowicie w internetowym sklepie https://stylo-dom.pl/ kupiłam przepiękną fototapetę na ścianę z motywem roślinnym. Zaletą takiej fototapety papierowej na ścianę jest fakt, iż z czasem nie traci ona nic ze swoich kolorów. Dzięki temu piękny widok po kilku latach nadal będzie tak samo cieszył oczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Plakaty są super… równie ciekawe i oryginalne plakaty oferuje https://studioplama.pl/ . Fotografie te doskonale sprawdzą się w roli atrakcyjnej dekoracji mieszkania lub wnętrza komercyjnego. Mogą zdobić ściany w białym, niebieskim lub innym kolorze – czarno-biały design jest w pełni uniwersalny. Można znaleźć w ofercie sklepu także atrakcyjne plakaty miast, które przypadną do gustu nie tylko miłośnikom dużych metropolii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że plakaty to świetny sposób na to by tchnąć we wnętrza nieco dobrego stylu. Tym bardziej takie, które zostały tu zaprezentowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Plakaty bardzo ładne i pomysłowe. Tymczasem ja w swoim salonie postawiłam na artystyczne malowanie ścian aerografem http://starswalls.pl/artystyczne-malowanie-aerografem/. To niezawodny sposób, by zbudować w pomieszczeniu niepowtarzalny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  14. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie złożyłam swoje zamówienie na kilka sztuk :) już się nie mogę ich doczekać :) proste ale jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. extra :) bardzo lubię bo to tanie, proste a bardzo efektowne możliwości ozdobienia ścian :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Plakaty to świetny dodatek do wnętrz. Można kupić gotowy oraz zrobić swój własny. Możliwości jest naprawdę wiele.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!