16 sty 2020

Nic o mnie nie wiesz E.G. Scott - Recenzja


"Nic o mnie nie wiesz" E.G. Scott
data wydania 29 stycznia 2020


Nie odłożysz tej książki póki nie dowiesz się o co chodzi w tej historii.

Ja zaryzykowałam i nie mogłam zasnąć bo ciągle w głowie kotłowały mi się pytania :
* Kto z kim ?
* Co jest prawdą a co złudzeniem i kłamstwem ?
* Jak to wszystko się stało i dlaczego ?


To zdecydowanie 440 stron trzymających w napięciu. Ale nie ufajcie mi na słowo. Sprawdźcie to sami 👍

W książce poznajemy idealne małżeństwo: Paula i Rebeccę. Oboje mają świetną pracę, piękny dom, cóż trzeba więcej. Ale nawet tytuł sugeruje pokazujące się na horyzoncie kłopoty.


Podczas wszystkich tych lat nazbierało się wiele niedomówień, małych kłamstewek ale również wiele pomyłek które szybko mogłyby spowodować rozwód. Para zmagała się z nimi dzielnie, np z ciągłym brakiem szczerości, brakiem rozmowy i rozwiązania problemów czy nałogach. Jest też zazdrość i wybujała fantazja żony. Rebecca bowiem poznała swojego męża kiedy był on jeszcze żonaty. Po cichu spotykali się razem, zanim Paul zakończył jeden związek i rozpoczął drugi.

Po drodze kiedy oddalali się od siebie, mąż wiele razy zawiódł zaufanie żony. Nie tylko pod względem innych kobiet, ale także w zwykłych codziennych sprawach. Ona również nie była mu dłużna. Miała wiele swoich grzeszków.


Ich na pozór spokojne i uporządkowane małżeństwo zaczyna chwiać się jak domek z kart by szumnie rozpaść się na wszystkie strony. Czy uda im się ocalić to małżeństwo?
Intrygi, kłamstwa, zdrady, zniknięcie wielkich pieniędzy... A do tego wściekła, porzucona kochanka. A może wściekła, zazdrosna żona jest gorsza?

Każdy rozdział odkrywa przed czytelnikiem kolejne zaskakujące elementy układanki. Choć przyznam że takiego zakończenia się nie spodziewałam. Rozdziały podzielone na przed i po pomagają nam rozeznać się w szerszym kontekście tej historii. I mój ulubiony zabieg kiedy akcja pokazana jest oczami męża żony, albo oczami kochanki i śledczych.


Za Możliwość przeczytania tej książki dziękuje Wydawnictwu Muza.
*
Pani KoModa

6 komentarzy:

  1. Bardzo chcę przeczytać tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, gdy w tego typu książkach, zakończenie aż tak zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawa ksiązka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Tak tylko wpadam Cię odwiedzić i pozdrowić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zdecydowanie lektura na weekend, w przeciwnym razie musiałabym ją czytać w pracy w ukryciu :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!