24 cze 2019

Torebka DIY - recykling jeans.

książki dla dzieci

Jeansowe spodnie męża zawsze trafiają do mamy.

A ona zawsze coś fajnego wyczaruje.

spodnie jeansowe

Tym razem jest to torebka dla mojej córki.

diydiy recykling

Ja się nie doczekałam na torebkę dla mnie.
A mama mojej córce już drugą uszyła.

diy recykling

Ta jest znacznie większa. 

pomysł na

Zupełnie inaczej uszyta i bardziej pojemna.

zrób to sam

Niestety źle wymierzyłam Prezesową. 
I jest jeszcze na nią za duża.

dla dziecka

Za to myślę, że będzie dłużej jej służyła. 
Dużo książeczek się w niej zmieści ;) 

inspiracja

Na początku posta i w przednim widzieliście pewnie zwierzątka i drewniane figurki.
Olx pokazało mojego posta instagramowego na swoim profilu. 
To bardzo miłe skukajcie sobie KLIK


*
Pani KoModa

22 komentarze:

  1. Torebki są świetne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super. Hand made w najlepszym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie pasuje do małej strojnisi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię recykling jeansowy i sama często go stosuję u siebie. Torebka dla córeczki jest świetna.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne torebki z jeansu, ja ze strachem szyję jeans na mojej singerce, ale od czasu gdy zakupiłam igłę do jeansu jest ok. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo, zrób supełek na pasku od góry. Prezesowa będzie go mieć na ramieniu, nie powinien przeszkadzać, a całość podniesie sie do góry i nie będzie plątać pod nogami.

    Sama supełkuję moje torebki, żeby nie dyndały za nisko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie zrobiłam. Dzięki za pomysł.

      Usuń
  7. Fajna. Ostatnio też udało mi się za namową mojej córki uszyć dwie proste torby. W Azji jest szał na lniane torby. W ten sposób po kilku latach sięgnęłam po maszynę i moja córka ma wymarzone torby.
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę przykro mi się zrobiło, że twoje torebkowe potrzeby mama ignoruje. Nie mam dżinsu, a i maszyna zepsuta, ale może torebka dziergana, by Cię zadowoliła? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na torby. Mam tyle materiału, że może sama uszyje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne torebki!
    Ale prezesowa już duża :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Może się doczekasz torebki jeansowej bo świetnie się prezentują te dla dziewczynki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo! Pięknie i użytecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!