10 lip 2018

Imprezowo.

kolorowe diy

Miałam możliwość dołączyć do organizacji jedzenia na spotkanie z dziewczynami.
Użyłam do tego kubeczki.

Kupiłam takie kawowe - bo ich wielkość była optymalna

diy akwarele

Aby zakryć logo zrobiłam akwarelowe kropki.
Na kropkach wpisałam różne hasła.

marzenia

Hasłem przewodnim były marzenia.

pomysły

Udało mi się zrobić 20 kubków.
Potem mąż trafił w pepco na kubki z listkami i potem ich użyłam.

zrób to sam

Kubeczki prezentowały się znakomicie :) 

diy akwarele

W kubeczkach naturalnie zdrowa sałatka ! :)

diy kubeczki
*
Pojawił się u mnie kolejny kwiatek.

kwiatki

" Doniczka" wisząca to candy od Gosi z bloga:
Gosia robi fantastyczne rzeczy - skukajcie u niej! :) 

doniczka wisząca
*
Łowy w biedrze - książki po 4,99 :) To lubię! 

book

*
Pani KoModa.

36 komentarzy:

  1. Wspaniałe kubeczki!!!Osłonka na doniczkę super!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka w takim kubeczku smakuje podwójnie:) Ja też poluję na książki w Biedrze, mają świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoją kreatywność:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja wyobraźnia mnie rozwala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden taki kubek sprawia średnie wrażenie, ale jak ich pełno innych jest, to wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko nawet z wyglądu. Super pomył.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam sałatka w cudnych kubeczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubeczki fantastyczne:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne :)
    Takie proste, a jaki efekt.
    Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Gosi za osłonę na doniczkę. W takiej to każdy kwiatek wygląda jeszcze piękniej. Życzę jak najwięcej imprez, aby tak ciekawie przygotowane kubeczki mogły być spożytkowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki po piątaka? Żartujesz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Polazłam do biedry. U mnie książek w promocji już brak. Spóźniłam się.

    Ciekawi mnie co w kubeczkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio kupiłam tego samego kwiatka :D a pomysł na kubeczki super !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie i kreatywnie :))

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny pomysł z kubeczkami:) Podziwiam inwencję:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z etykietkami na kubki. Brawo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu w mojej Biedronce nie ma książek za 5 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam czasu zatrzymać się nad tymi promocjami w biedrze, muszę to koniecznie nadrobić! A kubeczki - pierwsza klasa!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł z kubeczkami rewelacja myślałam, że naklejki to kupione!

    OdpowiedzUsuń
  20. znakomity efekt:) przekąsiłabym taką sałatkę teraz

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super pomysł z tymi kubeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kubki to po prostu mistrzostwo świata!
    Czy mogę sobie zapożyczyć pomysł?
    Myślę że będę mogła tym zaskoczyć gości na przyjęciu niedługo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Potwierdzam odbiór poczty! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super pomysł z tymi kubeczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super są te kubki. Podziwiam Cię za konsekwentne działania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zaskoczona efektem odmiany kubeczków imprezowych! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś niekończącą się kopalnią pomysłów :) Zostawiłabym sobie taki kubek na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. u Ciebie jak zawsze kreatywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przestawaj zabaw z akwarelami, bo wychodzą Ci za każdym razem cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oo, jakie słodziutkie kubeczki, bardzo kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny pomysł z tymi kubkami! Takie to proste, a jak efektowne! :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!