14 lut 2017

Wiosenne organizacja - czas zacząć! + Zaczynam kochać ...

stemple

Poprzedni post to nie wszystko ! 
Kolejny pomysł na recykling i organizację :)
 Oczywiście biała farba sprawiała cuda.

diy

Kartony po mleku zostały wymyte, wysuszone i pomalowane.
Warstwy oczywiście były dwie.

biała farba beckers

Później poszły w ruch stempelki.
Każde pudełko zostało oznakowane.

kuchnia

I lejek oczywiście do przesypania małych ziarenek.

organizacja kuchnia

Przesypałam sobie różne kasze :)

diy

Mam też takie z większą dziurką

stempelki

Mam już 5 szt a kolejne czekają na pomalowanie i przesypanie!
I jak Wam się ten pomysł spodobał?
Ja byłam zachwycona jak go zobaczyłam. KLIK

zrób to sam
*
PS mam już moją nową perełkę!
Wygrałam ją w konkursie na http://www.myfloor.pl/

ciastka serca

Cudowna książka o polskim dizajnie :)

zacznij kochać

W książce są piękne zdjęcia oraz dużo ciekawych opisów. 

ciasteczka

herbatka

Już się nie mogę doczekać aż będę miała chwilę czasu i zacznę ucztę czytelniczą !

zacznij kochać dizajn

Znacie tą książkę ?
Czytaliście?

ispiracje

Teraz idę kończyć poprzednią. :) 

zakładka
*
Użyłam:
* biała farba Beckers 
* pudełka po mleku 
* pieczątki Tiger
*
Pani KoModa

99 komentarzy:

  1. Z tymi pudełkami po mleku to świetny pomysł. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten recykling to jest dopiero pomysł. Znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wysypywanie kaszy z takiego pudełka będzie dużo wygodniejsze niż ze słoika :-) książki zazdroszcze, pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga, jesteś królową recyklingu :) Genialny pomysł. Gratuluję wygranej. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pomysł jest rewelacyjny, nie wiem dlaczego wszystko umieszczam w szklanych pojemnikach? Twoja metoda zdecydowanie bardziej mi odpowiada, gratuluję kreatywności.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, inspirujesz ! Pozdrawiam 💚💙💛❤💜

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł :) duży plus za recykling, każdy ma takie pojemniki na mleko, które po wykorzystaniu są wyrzucane, a Ty umiejętnie i praktycznie je wykorzystałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana oszalałam!! WOW !!! Kurcze , czasami mi się wydaję, że nie da się już niczego wymyśleć, a Ty ciągle mnie zaskakujesz! Jesteś rewelacyjna :) Zainspirowałaś mnie Buziaczki :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :) Dzięki za niesamowitą inspirację :) Bardzo mi się podoba to wykorzystanie starych pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, muszę go u siebie wcielić w życie. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twoją kreatywność:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! z tymi kartonami to niesamowity pomysł. Prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie by nie przeszło. Musi być przezroczyste, żeby było widac co w środku :)

    Mnie zawsze zachwycają twoje paznokcie.

    Obecnie szukam inspiracji jak uporządkować przyprawy. Chyba skończą w słoikach. Tylko muszę nabyć identyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to też świetny pomysł! ja mam takie same pudełeczka z marketu - zresztą pewnie widziałaś :)

      Usuń
  14. Ewa, rewelacyjny pomysł na przechowywanie kasz itp. Praktyczny i najważniejsze recyklingowy.
    Zalakuje mnie Twoja kreatywność i pomysłowość :)
    Kartony po mleku to zmora wśród odpadów, a Ty znalazłaś genialny pomysł jak można dać im drugie życie, Brawo !
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - teraz wszystko lepiej wygląda! harmonię widać po otwarciu szafki! :)

      Usuń
  15. Jeśli się nie mylę to o tej książce wspominał nam wykładowca na komunikacji wiuzalnej na studiach. Z chęcią bym się do niej przymierzyła.
    Uwielbiam organizację w kuchni i ten Twój patent na przechowywanie kasz jest ekstra.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli książka polecana nawet przez wykładowcę - cudnie! ;)

      Usuń
  16. Jak dla mnie świetny pomysł :D, nie ma to jak kreatywne wykorzystanie czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku kochana nie przestajesz mnie zadziwiać :) świetny pomysł, och muszę sprawić sobie podobne stempelki niejednokrotnie by mi się przydały :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty jesteś jak pomysłowy Dobromir:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje rewelacyjne pomysły nie mają końca a tak fascynują:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ta ksiazka mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Świetny pomysł z tymi pudełkami. Rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja droga ty jesteś encyklopedia pomyslow dla nas wszystkich Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł ;) Masz głowę do takich rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o "Zacznij kochać dizajn", ale o "Ścianie sekretów" słyszałam pozytywne opinie.
    Jak zwykle pomysł, na który nigdy bym nie wpadła! To się dopiero nazywa zrobić coś z niczego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ściana" mnie wciągnęła - bardzo mi się podobała!

      Usuń
  25. Wspaniały pomysł! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pomysłowe :) Nie trzeba kupować słoików do przechowania produktów spożywczych sypkich :) To jest świetny pomysł na taką formę przechowania żywności :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że - dzięki temu żywność jest przechowywana w dobrych warunkach a nie zakręconych torebkach...

      Usuń
  27. Masz bardzo fajne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy wydaje się, że nie da się wymyślić nic nowego... Ewa wrzuca kolejnego posta na bloga. :) :) Super!!

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyglądają te literki, w sumie można je też przybić na innych pojemnikach z recyklingu, pomysł bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stempelki nadal w użyciu u Ciebie :) A książki zazdroszczę - dobrze by u mnie też wyglądała na półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie tylko u mnie będzie na półce ale wreszcie znajdę czas na jej przeczytanie..

      Usuń
  31. Pomysł ciekawy, jednak stawiam na szkło. Łatwe w utrzymaniu czystości i szczelniejsze. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  32. pssyyyt, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny patent z tymi pudełkami. Zgapię bez mrugnięcia okiem, bo u mnie wszystko się przewala po szafkach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Urzekły mnie najbardziej te stempelki ;P Całość praktyczna i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś niesamowicie twórcza i kreatywna :)
    Gratuluję wygrania książki - wygląda naprawdę świetnie, aż chce się ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Książkę mam i ja :) ale bez autografu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka w prezencie - moje ulubione prezenty...

      Usuń
  37. Bardzo pomysłowe te pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny pomysł na wykorzystanie kartonu po mleku:D

    OdpowiedzUsuń
  39. super pomysł na przechowywanie :) jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak tylko zobaczylam stempelki... pomyslalam o cos dla mnie uwielbiam takie rozwiazania i sie nie pomylilam :) pomyslowo super naprawde sama bym na to chyba nie wpadla :) ps gdzie zakupilas stempelki ? pozdrawiam i dziekuje za mile odwiedziny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stempelki w Tigerze - tam są często fantastyczne dodatki!

      Usuń
  41. Ale świetne DIY! :)
    devildisorders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale czad!!! Nie wpadłyśmy na ten pomysł a to jest przecież genialne :D Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? w kuchni się takie coś przydaje !

      Usuń
  43. hi dear friend::: que bonitas esas cajas con letras .. espero que tengas un bello dia

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja z przyjemnością przeczytałabym powieść Tany French :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Książkę czytałam a pomysł ekstra! W życiu bym na to nie wpadła :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Po prostu parzę na świt pod różnym kątem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł.
    Sama muszę tak zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!