27 lut 2017

Podkładki z odrobiną szarości.


Zapominałam Wam pokazać podkładki które zrobiłam

dla Patrycji podczas Candy w zeszłym roku.
Patrycja chciała żebym zrobiła coś specjalnie dla niej .


Weszłam zatem na jej bloga i poszukałam tam inspiracji. 


Wcięłam sobie szablon dla ułatwienia.


Przeniosłam go na drewniany klocek a potem okleiłam taśmą. 
W połączeniu z komodą Patrycji :) 


Padło na szary kolor.


I podkładka już jest! 


Obie takie same zapakowane w materiał zabezpieczający trafił do Pati.
Mam nadzieję że jej się podobają :) 

*
Bardzo mi było miło dostać zupełnie niespodziewanie prezent od 
Karoliny z bloga Papierowy płatek .


Zobaczcie jaką rozkoszną ramkę zrobiła dla mnie Karola.


Jeszcze nie mogę się zdecydować gdzie będzie stała :)

*
Pochorowałam się trochę w lutym i zaniedbałam bloga.
Teraz biegnę do Was zobaczyć co się u Was działo.
Trzymajcie się ciepło! 
Pani KoModa.
*
Użyłam:
* drewno znalezione w piwnicy
* szara farba do drewna i metalu Jedynka 

92 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe. A ramka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne podkładki.Urocza ramka w pepitke.Serdeczniepozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że cieszą nową właścicielkę!

      Usuń
  3. Ramka prezentuje się lepiej niż przypuszczałam. :) Cieszę sie, że się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne podkładki i świetna ramka! Na ostatnim zdjęciu dostrzegłam tęczowe plamki :) też mam kryształki w domu i zawsze wywołują uśmiech gdy zaświeci słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to kryształki zawieszone w oknie - w słonecznie dni wyglądają rewelacyjnie!

      Usuń
  5. Widzę, że będziesz moją inspiracją :) bo właśnie remontuje mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podkładki i widzę moją ulubioną emalię ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładki pomysłowe i dekoracyjne.
    Ramka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkładki sprawiają wrażenie militarnych - jak pagony u żołnierzy.
    Widzę, że u Ciebie tak jak u mnie książki poukładane kolorami.
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeszcze mi się nie znudził ten kolorowy zawrót głowy! :)

      Usuń
  9. Muszę zrobić takie podkładki. Bardzo by się mi przydały. Super pomysł :) Wielki inspiracja, którą warto wykorzystać. Takie DIY to ja rozumiem.
    A ramka super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna technika robienia takich podkładek. Nie jest wcale taka trudna, a rzeczy wychodzą rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne podkładki!!! super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowo z tymi podkładkami;) A prezent jest uroczy;)W takim razie zdrówka życzę, kuruj się i wracaj do nas;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podkładki same w sobie są świetne - sama mam takie. Zawsze się przydają!

      Usuń
  13. Takie zrobione przez siebie przedmioty to jednak zupełnie co innego niż te ze sklepu, aż miło na nie patrzeć :) Mają dodatkowy urok.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoje wspaniałe pomysły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny i ciekawy pomysł na podkładki :) Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności Ewa !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiracji szukałam na blogu obdarowanej ...

      Usuń
  16. Podkładki świetne!
    Niestety, mnie choroby tez nie omijają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że już się wychorowałaś :)

      Usuń
  17. Super! Fajny pomysł:) Świetny prezent:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł, bardzo mi sie podobają te podkładki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również :) Może sobie też takie zrobię!

      Usuń
  19. Mam nadzieję Kochana , ze ze zdrówkiem już o niebo lepiej :* Tęskniłam za Tobą i Twoimi pomysłami bo znowu Kochana mnie zachwyciłaś! Podkładki wymiatają. Uwielbiam Twoją kreatywność ( wybacz że się powtarzam, ale tak jest :* ) Buziaczki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście lepiej! :)
      Jak nie mam siły wejść i zobaczyć co tam u Was słychać to czuję się jakbym nie widziała się z bliskimi ...

      Usuń
  20. que bonito Diy .. esos posavasos quedaron bellos

    OdpowiedzUsuń
  21. ramka bardzo mi się podoba, podkładka też fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tą ramkę - jest totalnie w moim stylu!

      Usuń
  22. Zdolniacha, wyszły świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę że Karola jest dokładnie taką samą zdolniachą !

      Usuń
  23. Bardzo fajny prezent :) Życzę zdrowia i częstego inspirowania na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Wielką przyjemność sprawiło mi robienie ich :)

      Usuń
  25. Podkładki super, rameczka urocza... i widzę, że nie tylko ja lubię książki z serii Salamandra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salamandrę bardzo lubię ! CO ja się jej naczytałam...

      Usuń
  26. Podoba mi się technika wykonania tych podkładeczek :) (same podkładki również :D :D :D ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - masz rację - jest prosta i bardzo efektowna!

      Usuń
  27. Świetna ramka. Podkładka również mi się podoba, najważniejsze że zrobiona własnoręcznie;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super te podkładki :) Coraz to ciekawe te posty na tym blogu ;)

    Pozdrawiam serdecznie,

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że jeszcze moje pomysły mogą zaskoczyć .

      Usuń
  29. Super! Zapraszam do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę na wiosnę odmalowywać pokój i mam pomysł na szarość, więc takie akcenty bardzo mi się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj dawno tu zaglądałam, a tutaj moje podkładki ;) Dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne są te podkładki :)
    Podoba mi się to pierwsze ustawienie ramki! Miłe są takie prezenty z zaskoczenia.
    Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - a jeszcze jak tak mi się spodobają... :)

      Usuń
  33. Świetny pomysł i wykonanie !:) uwielbiam samodzielnie zrobione rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  34. Super podkladki i jaka precyzja ;) rameczka tez super . pozdrawiam elwira-ilustracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się zrobić ją z wielką starannością!

      Usuń
  35. ooo jaki fajny efekt, bardzo mi się podobają te podkładki, osobiście poszłabym w pastele ale to rzecz upodobań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ochotę na jakieś inne bardziej wiosenne kolory! :)

      Usuń
  36. Ramka z pepitką! Świetny pomysł i chyba go zgapię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysłowo- jak zawsze :) Gratuluję rameczki.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cenię Cię za kreatywność:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko co robisz ma swój oryginalny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  40. prezenciki zawsze ciesza:P

    OdpowiedzUsuń
  41. Wciąż podziwiam Twoją pomysłowość :)! Oj, u mnie luty pod względem zdrowia był w porządku, za to marzec przyniósł katar i ból gardła. Na szczęście teraz jest wszystko ok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się ciepło - u mnie dziś pada...

      Usuń
  42. Zawsze podziwiam świetne pomysły, mnie nie chcą przychodzić do głowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja oglądam różne blogi, zszywkę, pintersta i się inspiruję :)

      Usuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!