25 lip 2016

Akwarele - pierwsze kroki.

Najpierw podprowadziłam mojemu chrześniakowi farby.



Niezbyt podobały mi się ich kolory.
Kupiłam sobie zatem moje własne akwarele.
Mój kochany żartował - że znów kupiłam coś i to leży.
Zupełnie nie wiem o co mu chodziło ;)
Pewnego dnia naszła mnie ochota i zaczęłam  malować.
Przygotowałam szkicownik z Tigera. 
Przystrzygłam pędzelek.


Oczywiście włączyłam neta i zaczęłam szukać inspiracji.
Co prostego mogłabym narysować.
Padło na kaktusa :)


Oczywiście pudełko do mieszania farby i wody z recyklingu.
(po sosie z pizzerii)



Rysunki najpierw wylądowały w ramce ale czegoś im brakowało.
Coś było nie tak.



Wpadłam na inny pomysł.
Wycięłam z kartonu kwadraty większe od obrazków.
Z przeźroczystej koszulki wycięłam mniejsze kwadraty.


Kochanemu podwędziłam czarną taśmę.
(to była chyba izolacja... )
Najpierw koszulka, potem obrazek, potem karton.



Dlaczego takie wygibasy?


Ponieważ miejsce docelowe to łazienka.
Przykleiłam je na moją ulubioną taśmę.
OBULEPNA rządzi!!!


I jak Wam się podobają moje pierwsze kroki w akwarelowym świecie?
Mam już kupione dwa bloki z których postanowiłam zrobić coś większego.


Użyłam:
* farby Kaufland
* notatnik Tiger
* obulepna
* koszulki na dokumenty
* kartony
W tle widać:
 * wazon
Pani KoModa. 

84 komentarze:

  1. Oto dowód na to, że przy odrobinie kreatywności i zaangażowaniu niewielkich nakładów finansowych można zrobić coś co nie tylko wygląda świetnie i designersko ale co najprawdopodobniej gotowi bylibyśmy kupić w sklepie :) Gratuluję, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie BOMBA! Kiedyś też malowałam- miałam hopla na punkcie dworków. Może wrócę do tego hopla? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie - jak odświeżysz pasję - pochwal się u siebie :)

      Usuń
  3. Wspaniały pomysł!!!Obrazki wspaniale się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne motywy a chabry to mistrzostwo świata. Masz niesamowite pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motywy podejrzałam na necie - ale koślaki sama wyrysowałam :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba ! Rewelacja ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Te obrazki prezentują się rewelacyjnie. Ależ Ty masz pomysły kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robią efekt wow jak wchodzę do łazienki.

      Usuń
  7. Jestem ciekawa jaki jeszcze odkryjesz w Sobie kolejny talent ? Przepiękne obrazki i świetna dekoracja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jaki jeszcze odkryjesz w Sobie kolejny talent ? Przepiękne obrazki i świetna dekoracja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa i trochę zaskoczona tym wszystkim... :)

      Usuń
  9. Super wykonany obrazek :) Widzę, że Pani ma talent do malowania ;) Takie własne wykonane obrazki z pewnością upiększają nasze pomieszczenia w domu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zaskoczona jak to fajnie wyszło !

      Usuń
  10. Śliczne obrazki, masz talent dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja!!! Piękne obrazki!!!:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, najbardziej podobają mi się chabry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wychodzą Ci te roślinne motywy. Masz precyzję w palcach. Moja córka podrzuciła mi akwarelki przy robieniu porządków u siebie więc i ja muszę je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się przymierzam do własnego "obrazu" ;) :P Ciekawe co z tego wyjdzie. Tobie poszło bardzo zgrabnie, masz do tego malarski dryg :)
    Słoneczne pozdrowienia
    D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EXTRA!
      Już się nie mogę doczekać jak zobaczę jak Tobie wyszło!

      Usuń
  15. Kiedy zaczęłam czytać ten post to przyznaję się- przez głowę przeszła mi myśl: 'cóż ona tam nabazgrze?' Ale efekt końcowy mnie zaskoczył- wyszło ciekawie i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ukochany myślał tak samo jak kupiłam te farbki... hahahahha
      Ale jak prace powiesiłam w łazience przyznał że mu się podoba.

      Usuń
  16. Haha - najpierw przeczytałam i zakodowałam woda z recyklingu - czytam jeszcze raz - no kurcze dobrze... jak może być woda z recyklingu? Patrze na zdjęcie, czytam całe zdanie, ach no to już kumam ;)
    W łazience obrazki wyglądają ciekawiej :) ja akwareli nigdy nie ogarniałam i chyba tak już zostanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha no wody jeszcze nie recyklingowałam - ale może wszystko przede mną !
      Ps mi też się tak wydawało...

      Usuń
  17. Też czasem maluję, ale zdecydowanie wolę kredki, ołówki czy pastele. Twoje malunki prześliczne. Proste i doskonałe! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie Ci to wyszło :-) W łazience prezentują się świetnie. Czekam na kolejne prace :-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak uroku dodała im czarna taśma która podkreśliła ich wygląd.

      Usuń
  19. No, no na pierwsze kroki mi te prace nie wyglądają!
    Wielka pochwała dla Ciebie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak są - kaktusy niezbyt mi wyszły ale reszta jest poprawna! :)

      Usuń
  20. Farby zawsze można odkupić a talent masz wyborny, bardzo mi się podobają wszystkie Twoje dzieła jakie swoim sercem tworzysz :) Pozdrawiam Cię Pani Komodo najserdeczniej i życzę dalszych tak wspaniałych pomysłów i niepowtarzalnych dzieł oraz pięknego słonecznego lata i szczęśliwego, a także radosnego dziś dnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bo ja się zawsze napalę - potem to leży (farby czekały na mnie kilka miesięcy) aż w końcu je użyłam i okazało się że i przyjemnie i ładnie...

      Usuń
  21. O kurczę!
    Jesteś moim guru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK??? :) Fajnie - Ja jestem cały czas zmotywowana do działania! :D

      Usuń
  22. O proszę prawdziwa artystka z Ciebie. Piękne te akwarele. Sama zaczęłam się bawić w malowanie :D Może to ta letnia pogoda nastraja do akrylowych wyczynów ? Pozdrawiam serdecznie i buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak ! Akwarele są subtelne i delikatne więc przy tych upałach wpasowują się idealnie!

      Usuń
  23. Wspaniale inspirujesz, nie tylko do dbania o nasze codzienne kobiece sprawy, ale i też do tworzenia artystycznych dzieł. Bardzo podobają mi się Twoje wszystkie obrazy, choć nie mam artystycznego tchnienia, to oceniam je na doskonałe ich wykonanie. Prezentacja, na 6! Pozdrawiam! Xmena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielka przyjemność robić coś takiego - i fajnie że sama jestem zadowolona z efektu kt osiągnęłam.

      Usuń
  24. haha niby takie zabawy, powrót do dzieciństwa a jaki fantastyczny efekt! :D Łazienka zyskała wiele na tych obrazkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim dzieciństwie nie wyglądało to zbyt dobrze - nie mogłam krok po kroku podpatrywać jak się maluje akwarelami w necie tak jak teraz :)

      Usuń
  25. Ależ z Ciebie zdolna Kobietka:) Wyszło niesamowicie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom udało mi się :) Muszę jeszcze kiedyś spróbować :)

      Usuń
  26. No no, świetny efekt, zwłaszcza jak na pierwsze kroki! Akwarele chodzą i mi po głowie, tylko ciągle jest coś innego do zrobienia.. Podziwiam kreatywność i Twój zapał! Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też od pewnego czasu kusza akwarele, może wkrótce dojrzeję do zakupu :)
    Na razie znalazłam książki o rysowaniu, które mają mnie inspirować. Po pracy w korporacji chcę lepiej wykorzystywać czas wolny, dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na promocję - moje kosztowały 8 zł - więc jak ich nie kupić???
      Oj życie korpo szczura ( prawie całe moje życie zawodowe) może wykończyć - więc trzeba się oderwać od niego i zrobić coś przyjemnego.

      Usuń
  28. Pierwsze kroki? Jakoś nie chce mi się wierzyć. Prześliczne Ci wyszły te obrazki :) Ciekawa jestem niezmiernie kolejnych Twoich prac! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja! Mnie najbardziej zachwyciły te zielone liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz usychają mi kwiatki w domu - to sobie narysowałam kilka :)

      Usuń
  30. Super pomysł na galerie w łazience :) Stworzyłaś bardzo ładną botaniczną galerie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szaleję ostatnio z dodatkami kwiatowo roślinnymi :)

      Usuń
  31. Kurcze, narobiłaś mi niezłego apatytu na akwarele? a ponieważ cos tam potafię, to juz mnie ręce swędza, że się tak wyrażę;-) Zaraz zacznę szukac jakis dobrych farb;-)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem jakie mam - tanie na pewno - ale czy dobre? nie wiem. Nie wiem które lepsze kt gorsze i czym się różnią...

      Usuń
  32. Bardzo ciekawe obrazki. Takie detale w domu nie tylko dodają mu oryginalności, ale również personalnych charakter, zwłaszcza jeśli coś takiego zostało samodzielnie wykonane przez domownika!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podobają, szczególnie maki- a oddałaś farby chrześniakowi ? :DD
    Buziam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt końcowy jest obłędny, a więc oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, jeszcze raz wow. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Po prostu super! Na pewno łazienka nabrała jeszcze bardziej indywidualnego charakteru:):)

    OdpowiedzUsuń
  37. OOO łaaał! Ale Cię poniosło z tymi farbami! Piękne te Twoje malowidła :) Bravo! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podziwiam talent malarski:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Podziwiam talent malarski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent to chyba za dużo powiedziane - choć te słowa są miłe... :)

      Usuń
  40. Zawsze jak do Ciebie zaglądam znajduję coś wspaniałego. Piękne są te obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  41. Podziwiam każde Twoje malunki :) Liście paproci są mega!
    Mnie niestety talentem malowania tudzież rysowania nie obdarzono :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam ale popróbowałam i udało się :)

      Usuń
  42. Uwielbiam maki - Twoje są cudne !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!