6 maj 2019

Organizacja salonowa. DIY.

doniczka pepco

Zapraszam na skrót wydarzeń.

Jako, że mam coraz większą pannę w domu, która jeszcze nie przestała gryźć musiałam zorganizować przestrzeń. Nie tylko na bezpieczniejszą dla niej ale i dla przestrzeni wokoło. Dziewczyna podgryza tubki kremów. Widzicie ślady zębów?  Ledwo zdążyłam zdjęcia zrobić ;)

dermokosmetyki

Do tej pory używałam gotowych pudełek - ale nie były takie jak potrzebowałam. Dlatego zrobiłam sobie własne pudełko - spersonalizowane. Do tego użyłam starych pudełek, po przesyłkach, po perfumach, kremach... 

zrób to sam

Całość okleiłam okleiną z delikatnym motywem. (kupiłam ją w jednym z dyskontów pseudo spożywczych). Całość można swobodnie wyjmować i zmieniać według potrzeb. Myślę, że to dodatkowy atut.

organizacja

Całość jest bardo porządna i efektowna a także funkcjonalna. Właśnie takie coś potrzebowałam. 

diy

Udało mi się wynegocjować z Prezesową oddanie kosmetyków - żebym mogła zrobić zdjęcia.

organizacja

Jak widać wszystko znalazło swoje miejsce - i zostało jeszcze trochę niezagospodarowanej przestrzeni. Jest miejsce na pilot (na który zawsze córka poluje) a także na witaminy które codziennie bierzemy. Zakładka <3 

zrób to sam

Pudełko już pełne stoi na biblioteczce z dala od małych łapek córki. 

zrób to sam

Jest piękne - jak myślicie ?? :)

zrób to sam

Użyłam
*niepotrzedne pudełka
*okleina samoprzylepna
W tle wiadać:
Doniczki z Pepco
Plakat akwarela
Zakładka 
Komoda
*
Pani KoModa

16 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wyszło. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. super recykling pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło naprawdę ślicznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Ta okleina ma piękny wzór, pudełeczko samo w sobie jest dekoracyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo pracy. Efekt bardzo fajny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest pięknie i bezpiecznie:))super robota:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na organizery. Wyszły pięknie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają te pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i pomysłowo - a to najważniejsze. Jeśli spełnia swoją funkcję to nie może być inaczej, jak po prostu dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe i przydatne, a do tego pięknie wykonane. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł!
    Prawdziwa Marie Kondo z Ciebie ;)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze własnoręcznie wykonane pudełko jakie widziałam :) muszę spróbować zrobić coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  15. Można w prosty sposób zapanować nad organizacją przestrzeni w salonie, brawo. A miejsca zostało sporo, można na komodzie dzięki temu jeszcze coś postawić. Pudełka rewelacja, jak to mówią coś z niczego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie Ci to wyszło. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!