22 paź 2015

Zrób coś z niczego. Kartony.

Przyniosłam do domu zakupy w kartonach.
Miały optymalny kształt więc postanowiłam je użyć .
Zrobiłam z nich pudełka na mniejsze części garderoby do szafy.
Jak wyszło?
*

Wybrałam dwa kartony - jeden miał przedziałkę.


< W tle moje żółte stołeczki.  >


Pomalowałam na zewnątrz czarną farbą.



Opisy postanowiłam przeliterować - stempelkami. 







Przykleiłam kartki zwykłym klejem.

Oto efekty.





Użyłam:
* Stempelki Tiger.
* kartony z marketu.
* Jedynka do Drewna i Metalu - czarny mat.
* klej biurowy.

*
Pani KoModa

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie przeróbki, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o szybki pomysł i tani przy okazji :)

      Usuń
  2. Bardzo pomyslowe, a jakie latwe w wykonaniu :) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialnie proste, a stempelki przeurocze, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w mieście otwarli nowy sklep - Tiger. To chyba jakaś sieciówka. Stempelki są super już kikla razy ich używałam.

      Usuń
  4. Bardzo praktyczne rozwiązanie. Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyszło . bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kiedyś były niepomalowane i mnie wkurzały - więc się za nie wzięłam.

      Usuń
  6. teraz ład i porządek :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł rewelacyjny:) Szafa zorganizowana na medal:) Dziękuję, że wpadłaś i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł rewelacyjny:) Szafa zorganizowana na medal:) Dziękuję, że wpadłaś i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra :) ja poszłam na łatwiznę i kupiłam ikei, ale moze do szafy też zrobię podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym pewnie kupiła ale Ikea tak daleko że to zawsze jest wyprawa.

      Usuń
  10. Genialne!!! A ja mam tyle pudełek po butach z którymi nie wiem co zrobić... no teraz to już wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa opcja na utrzymanie porządku :)
    mam identyczne pieczątki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Akcja segregacja udana ;) a pieczątki cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartonowe opakowania dzięki swej uniwersalności znajdują szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach naszego życia. Mogą pełnić funkcję stricte służącą do przechowywania przedmiotów - czy to w domach, czy też w biurach. Mogą pełnić też funkcję typowo dekoracyjną. W tym przypadku świetnie sprawdzą się kartony z kolorowymi nadrukami czy napisami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny poradnik, bardzo pomocny. Kartonowe opakowania w dużej części są dostępne w wielu sklepach, jednak ich jakość pozostawia sporo do życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że masz ochotę podzielić się ze mną swoimi myślami. Dziękuję!